Västerås-åka

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Harley-Davidson FXDWG
Det är klart att alla är välkommna att åka med oss på Onsdagsåkningarna, men inte varje vecka.

Meningen är att det inte skall finnas några "freerides" pröva oss och bestäm dig. Är du snål och inte vill bli medlem så håll dig till Överskottsbolaget och spar dina pengar till julen.

Vill man pröva oss innan man blir medlem så är det fritt fram. Åk med oss, vissa intresse, kom med förslag, visa intresse, var framåt, och och och klubbanda :pannkyss

passar det inte sök till Bågen MC.

:banana
 

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Ort
sätrabrunn
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
ja visst vart det en tur. tre hojar å 5 tappra människor trotsade vädret som äkta vikingar å tog oss till sala å tillbaka=) i kanonfint väder.
tack skitskraj, ivarS , maria, å min egna ryggsäck Zita. för underbart sällskap
 

skitskrajmc

Djupgående terapi
Gick med
15 May 2003
Ort
Hemma
Hoj
En sån där snabb sak
r matte skrev:
ja visst vart det en tur. tre hojar å 5 tappra människor trotsade vädret som äkta vikingar å tog oss till sala å tillbaka=) i kanonfint väder.
tack skitskraj, ivarS , maria, å min egna ryggsäck Zita. för underbart sällskap


Ja det blev en lagom sväng :tummenupp det var ju inte helt fel att solen tittade fram och torkade upp vägarna så det gick att gasa lite :banana
 

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Ort
sätrabrunn
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
nu äntligen ser vädret ut att bli bra på en onsdag så nu tycker jag att alla kommer ner på station imorgon för lite gemensam åkning. framför allt dom nya som skriver här på forumet skulle jag vill träffa. ha det gött. syns imorgon
 

Jedda

Lathet är uppfinnarens största idéspruta
Gick med
13 Sep 2003
Ort
Strömsholm
Hoj
Hopp igen med ny motor å allt
Är det 5 eller 6... har fan glömt! Så länge sen är det man åkte
 

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Gävle
Hoj
zx6r -99
Hej på er.

Jag har suttit och kollat kartor för att se om det finns några bra småvägar för att ta sig från Uppsala till Västerås. Men jag har inte testat. Nu kom jag på att ni är ju ute och åker varje onsdag i trakterna så ni måste ju veta. Nå, finns det eller måste man åka den tråkiga E18 ? :)
 

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Ort
sätrabrunn
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
Lotta skrev:
Hej på er.

Jag har suttit och kollat kartor för att se om det finns några bra småvägar för att ta sig från Uppsala till Västerås. Men jag har inte testat. Nu kom jag på att ni är ju ute och åker varje onsdag i trakterna så ni måste ju veta. Nå, finns det eller måste man åka den tråkiga E18 ? :)


hum det får du fråga ARWE "mr gps" om han vet bäst.
 

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Längs en landsväg
Hoj
BSA 350 -30.
Sigtuna - Enköping - Kungsåra - Irsta - Västerås :tummenupp



Lotta skrev:
Hej på er.

Jag har suttit och kollat kartor för att se om det finns några bra småvägar för att ta sig från Uppsala till Västerås. Men jag har inte testat. Nu kom jag på att ni är ju ute och åker varje onsdag i trakterna så ni måste ju veta. Nå, finns det eller måste man åka den tråkiga E18 ? :)
 

skitskrajmc

Djupgående terapi
Gick med
15 May 2003
Ort
Hemma
Hoj
En sån där snabb sak
Lotta skrev:
Hej på er.

Jag har suttit och kollat kartor för att se om det finns några bra småvägar för att ta sig från Uppsala till Västerås. Men jag har inte testat. Nu kom jag på att ni är ju ute och åker varje onsdag i trakterna så ni måste ju veta. Nå, finns det eller måste man åka den tråkiga E18 ? :)


Gottsunda-Balingsta-Örsundsbro-Torstuna-Fjärdhundra-Simtuna-Bred-Tortuna-Västerås.

Nummer 2:Gottsunda-Balingsta-Örsundsbro-Torstuna-Enköping-E18 till Ängsö korsningen-Irsta-Västerås
Kolla en karta innan du åker så du har en liten uppfattning hur du ska åka finns dock risk att du får börja i god tid.
 

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Gävle
Hoj
zx6r -99
skitskrajmc skrev:
Gottsunda-Balingsta-Örsundsbro-Torstuna-Fjärdhundra-Simtuna-Bred-Tortuna-Västerås.

Nummer 2:Gottsunda-Balingsta-Örsundsbro-Torstuna-Enköping-E18 till Ängsö korsningen-Irsta-Västerås
Kolla en karta innan du åker så du har en liten uppfattning hur du ska åka finns dock risk att du får börja i god tid.

Tack!
Ok. kollar en karta. Har hela dagarna på mig så jag lär väl komma fram någon gång. Tänkte hälsa på Roberto och kompisar och kolla in Forza racing kanske...Få se vilken dag det blir...Men tack för tipsen.. :)
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top