Munken
SPOOKIE
Är fet på
TinaTjejen skrev:ja nu var de ett tag sen man såg er, jag ska nog åxå åka mä
Funatic skrev:Jag e ledig imorgon så jag är aspå
Vart ska vi åka förresten? ingen superlång tur eller?
sporTlovEr skrev:Är inte "gps:en" med så får vi väl försöka klara oss i alla fall, vi kan väl köra runt ikring närliggande? Rytterne mot Strömsholm ex? El kanske finns fina vägar mot Sala/ Enköpingshållet(?), men det är väl som vanligt på onsdagsturerna, lite köra o mycket fika..
hansome skrev:Vad gilla ni min nya avatar förresten? Man eller mus?
FredR1k skrev:Men varför är min hoj i molekyler idag då...ha så kul allihop! (bankonvertering...igen)
Jag kanske tittar ner på sparkcykel å säger hej.
hamsterhansome skrev:Vad gilla ni min nya avatar förresten? Man eller mus?
Inte.TinaTjejen skrev:ja nu var de ett tag sen man såg er, jag ska nog åxå åka mä
Jag litar på dig, men det börjar se lite mörkt ut... Några regnstänk när jag åkte hem men uppklarnande vid horisonten!Jsson skrev:Enl vädergubbarna och tanterna/brudarna ska det bli fint väder mot eftermiddagen/kvällen idag så bli inte avskräckta för att vädret nu kl 09:00 inte ser så bra ut. Solen är på väg!!!!!
Bästa turen sen väg 37 (Sinnsjövägen, Rjukan) i Norge slutet av maj 2003!!!aRWe skrev:Det var hansome som hade föreslagit turen i ett tidigare inlägg.
Det var riktigt kul ikväll med redigt inspirerad körning och så var det folk som ville gasa också
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |