Björken skrev:Jag och Robin (Robban-76) tänkte ta en sväng ikväll ... Det är dock väldigt osäkert om vi hinner ut till 18.00...
Dessutom så ryktas det att ni är lite för fega för att åka med oss stora grabbar
Björken skrev:Jag och Robin (Robban-76) tänkte ta en sväng ikväll ... Det är dock väldigt osäkert om vi hinner ut till 18.00...
FredR1k skrev:Dessutom så ryktas det att ni är lite för fega för att åka med oss stora grabbar
aRWe skrev:Hinner jag så då dyker jag upp. (Och ja, ja, ja, ja jag har en Busa)
Funatic skrev:Gissa vem som jobbar i vanlig ordning...
Det var ju ingen som ville följa med i tempot som jag drog upp så jag slog då av lite, hann då med och prova på att köra damsits, sittandes baklängnes, stående på sadeln, körandes med vänster hand på höger styrhalva och viceversa.TinaTjejen skrev:tack för igår.
Skönt med lite svalt väder och kuliga kompisar.
Något sömnig första halvlek av rundan, men efter Månsols så vart jag (och flera) tvungna att pina gasvajern lite
aRWe- du får bära gul reflexväst i fortsättningen. Ingen vågar väl stanna för en svartklädd man med Hayabusa som står å vinkar i vägkanten förståruväl?
Joho! JAG VILLE!aRWe skrev:Det var ju ingen som ville följa med i tempot som jag drog upp så jag slog då av lite, hann då med och prova på att köra damsits, sittandes baklängnes, stående på sadeln, körandes med vänster hand på höger styrhalva och viceversa.
Ja, man måste stretcha gasvajern med jämna mellanrum, vet du inte det?aRWe skrev:Pina gasvajern jaha det var det du gjorde.
Gul väst är på nästa gång
aRWe skrev:Gul väst är på nästa gång
Då var det väl din sambo som låg ivägen och hindrade dig.TinaTjejen skrev:Joho! JAG VILLE!
Ja, man måste stretcha gasvajern med jämna mellanrum, vet du inte det?
nä, de e sant. Han KUNDE och jag VILLE...aRWe skrev:Då var det väl din sambo som låg ivägen och hindrade dig.
Fast VILLJA och KUNNA är inte samma sak.
Pejo skrev:Hey, schysst tripp det vart, lite Bredsdal, norrut, österut, nästan till bålsta, en hel massa runt enköping. Tack Tina for Enköping-rund-trippen.
Tyvärr var vi tvungna att åka igenom det regn vi undvikit hela kvällen, för att kunna ta oss hem... Jag stannade till vid Ok-stockholmsvägen, men det var bara Benzzon som såg det... hoppas ni andra kom hem helskinnade.
Pejo skrev:Hey, schysst tripp det vart, lite Bredsdal, norrut, österut, nästan till bålsta, en hel massa runt enköping. Tack Tina for Enköping-rund-trippen.
Tyvärr var vi tvungna att åka igenom det regn vi undvikit hela kvällen, för att kunna ta oss hem... Jag stannade till vid Ok-stockholmsvägen, men det var bara Benzzon som såg det... hoppas ni andra kom hem helskinnade.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|