R-Sickan
Guest
Åkningen 2005-06-29
Alltid trevligt med nytt folk.
Hoppas ni åker med fler gånger.
R-Sickan
Alltid trevligt med nytt folk.
Hoppas ni åker med fler gånger.
R-Sickan
skitskrajmc skrev:Gottsunda-Balingsta-Örsundsbro-Torstuna-Fjärdhundra-Simtuna-Bred-Tortuna-Västerås.
Lotta skrev:Jag körde fel DIREKT!!
Svängde in mot Nysätra sen irra jag runt ett tag tills jag såg en skylt där det stod Fjärdhundra..följde vägen och kom fram till en grusväg.....där stod det Fjärdhundra 3 km typ. Vände och åkte mot Enköping istället. Kom till slut fram till E18, svängde vid Ängsö och kom ut vid Irsta....
Hem gick det liiite bättre......
Hinner jag så då dyker jag upp. (Och ja, ja, ja, ja jag har en Busa)r matte skrev:nån mer en jag som ska åka imorgon? är vid station vi 18:00
gsxrfredde skrev:kommer nog att dyka upp...ser ut som mina elspöken har försvunnit
FredR1k skrev:Jag vet var det har tagit vägen
gsxrfredde skrev:till dig ?
FredR1k skrev:
sporTlovEr skrev:Och vad såg jag när jag stod på lövsångarvägen kl var melllan 21:00-21:30, så kom en gäng remsor och körde förbi utanför, nu kom från trafiklysena från Ringvägen, och var på väg ut på småvägarna mot munktorp, aRWe, R-matte, gsx-fredde han jag uppfatta med säkerhet, sen tyckte jag jag såg funatic och fredR1k med, had jag kommit 2 minuter senare hade vi sett varandra!!
gsxrfredde skrev:tjoho blir det nån onsdags sväng ikväll...jag och 2 till som vill bli lakrisremsor kommer nog dyka upp...ivärsta fall kan vi komma lite senare typ 18.15 eller nått
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |