R-Sickan
Guest
Åkningen 2005-06-29
Alltid trevligt med nytt folk.
Hoppas ni åker med fler gånger.
R-Sickan
Alltid trevligt med nytt folk.
Hoppas ni åker med fler gånger.
R-Sickan
skitskrajmc skrev:Gottsunda-Balingsta-Örsundsbro-Torstuna-Fjärdhundra-Simtuna-Bred-Tortuna-Västerås.
Lotta skrev:Jag körde fel DIREKT!!
Svängde in mot Nysätra sen irra jag runt ett tag tills jag såg en skylt där det stod Fjärdhundra..följde vägen och kom fram till en grusväg.....där stod det Fjärdhundra 3 km typ. Vände och åkte mot Enköping istället. Kom till slut fram till E18, svängde vid Ängsö och kom ut vid Irsta....
Hem gick det liiite bättre......
Hinner jag så då dyker jag upp. (Och ja, ja, ja, ja jag har en Busa)r matte skrev:nån mer en jag som ska åka imorgon? är vid station vi 18:00
gsxrfredde skrev:kommer nog att dyka upp...ser ut som mina elspöken har försvunnit
FredR1k skrev:Jag vet var det har tagit vägen
gsxrfredde skrev:till dig ?
FredR1k skrev:
sporTlovEr skrev:Och vad såg jag när jag stod på lövsångarvägen kl var melllan 21:00-21:30, så kom en gäng remsor och körde förbi utanför, nu kom från trafiklysena från Ringvägen, och var på väg ut på småvägarna mot munktorp, aRWe, R-matte, gsx-fredde han jag uppfatta med säkerhet, sen tyckte jag jag såg funatic och fredR1k med, had jag kommit 2 minuter senare hade vi sett varandra!!
gsxrfredde skrev:tjoho blir det nån onsdags sväng ikväll...jag och 2 till som vill bli lakrisremsor kommer nog dyka upp...ivärsta fall kan vi komma lite senare typ 18.15 eller nått
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|