Västerås-åka

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Åter igen otroligt dålig uppslutning. Hur fan är det möjligt att det, i en stad med 130.000 invånare, inte dyker upp mer än 3 personer på en onsdagskörning?!? Och då kommer en åkande från Köping... Var är alla? :confused:
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag tröttnade då jag varit lite solo ett par ggr - men varför inte använda den här tråden att tala om att man tar en tur, är det inte så att alla sitter och väntar på alla? :)

/J
 

Raginaharjar

Fan ska man skriva här då??
Gick med
19 May 2008
Ort
Västerås
Hoj
CRF450 -02
Åter igen otroligt dålig uppslutning. Hur fan är det möjligt att det, i en stad med 130.000 invånare, inte dyker upp mer än 3 personer på en onsdagskörning?!? Och då kommer en åkande från Köping... Var är alla? :confused:


Var faktiskt in igår och kollade den här tråden om ngt var på G men tråden är ju ganska död för det mesta. Har aldrig åkt med tidigare så trodde inte det skulle bli ngt när det inte fanns någon "kallelse" i tråden. Är onsdagskörningarna stående? Vet man det så behöver man ju inte tveka.
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
När vi startade LRMC då var det stående med onsdagskörningar, numera får man nog annonsera ut sin onsdagskörning.

Sen mörknar det på ganska fort på kvällen så det blir inte så mycket körning.
 

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
När vi startade LRMC då var det stående med onsdagskörningar, numera får man nog annonsera ut sin onsdagskörning.
OK! Jag trodde att det fortfarande var stående... men håll med om att det är ett skrämmande dåligt intresse för samkörningar för att vara en stad på 130.000?!? Det är ingen kritik mot några speciella personer. För egen del tror jag att det bara var min tredje onsdagskörning för säsongen. Men håll med om att det lätt borde finnas 2-300 sporthojsåkare som egentligen borde vara intresserade och att det borde kunna generera i snitt ca 20 pers per åkning utan att ta i.
Sen mörknar det på ganska fort på kvällen så det blir inte så mycket körning.
Åja... Vi hann med att köra Hallsta, Sura, Fagersta, Färna, Kolsva, Köping och jag hann till Strömsholm innan det blev riktigt mörkt så än är det inte försent.
 

stevooooo

Fortfarande nybörjare.............
Gick med
20 Nov 2006
Ort
Västerås
Hoj
Kawasaki Z 750 -08
Tycker att det har varit bra mycket mer folk i år än i fjol. Dom gånger jag varit med i år har antalet hojar legat på ca 12-17 st.
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Lite glest blev det mellan oss tre tappra men inte skall vi hänga läpp för det!
Vi får nog snällt göra som arwe skrev.Annonsera frisk i tråden om att vi har för mycket bränsle i tankarna och behöver tömma dessa på onsdag:tummenupp Glöm inte bort att sööping bara ligger 4min bort (jaja 15min)och de kör på tisdagar:)
 

Raginaharjar

Fan ska man skriva här då??
Gick med
19 May 2008
Ort
Västerås
Hoj
CRF450 -02
Lite glest blev det mellan oss tre tappra men inte skall vi hänga läpp för det!
Vi får nog snällt göra som arwe skrev.Annonsera frisk i tråden om att vi har för mycket bränsle i tankarna och behöver tömma dessa på onsdag:tummenupp Glöm inte bort att sööping bara ligger 4min bort (jaja 15min)och de kör på tisdagar:)

Var träffas man i Söööping? Kl 18 där också?
 

LisaLP

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2006
Ort
Västerås
Hoj
Yamaha R6
dags å styra upp onsdagskörningar tycker jag. någon som är sugen på en tur imorgon? vet dock inte hur vädret ser ut.
 

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
dags å styra upp onsdagskörningar tycker jag. någon som är sugen på en tur imorgon? vet dock inte hur vädret ser ut.

Jaa klart vi skall ha lite onsdagskörning, jag är nästan säkert med, fast jag är lite sliten sen dagens 25 milsvända.. Men det går nog över till imorgon :D

Vore kul om det blev ett gäng som åker imorgon!
 

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Ort
På hojen
Hoj
HOJLÖS
Vfan jag måste träna ikväll- grr.


Är det FÖR fint väder drar jag nog en sväng ändå, stationen eller?
 

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Ort
västerås
Hoj
TTR, NSR
Det här kan du hälsa din lärare när denne underkänner dig, "PRIORITERINGAR!"
:fakta

Hoppade över sista lektionen och pluggar matte just i detta nu för att kunna åka hem och dra på mig fullt ställ innan jag står på stationen kl 18 :hihi

You be there!
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top