Åter igen otroligt dålig uppslutning. Hur fan är det möjligt att det, i en stad med 130.000 invånare, inte dyker upp mer än 3 personer på en onsdagskörning?!? Och då kommer en åkande från Köping... Var är alla?
OK! Jag trodde att det fortfarande var stående... men håll med om att det är ett skrämmande dåligt intresse för samkörningar för att vara en stad på 130.000?!? Det är ingen kritik mot några speciella personer. För egen del tror jag att det bara var min tredje onsdagskörning för säsongen. Men håll med om att det lätt borde finnas 2-300 sporthojsåkare som egentligen borde vara intresserade och att det borde kunna generera i snitt ca 20 pers per åkning utan att ta i.När vi startade LRMC då var det stående med onsdagskörningar, numera får man nog annonsera ut sin onsdagskörning.
Åja... Vi hann med att köra Hallsta, Sura, Fagersta, Färna, Kolsva, Köping och jag hann till Strömsholm innan det blev riktigt mörkt så än är det inte försent.Sen mörknar det på ganska fort på kvällen så det blir inte så mycket körning.
Lite glest blev det mellan oss tre tappra men inte skall vi hänga läpp för det!
Vi får nog snällt göra som arwe skrev.Annonsera frisk i tråden om att vi har för mycket bränsle i tankarna och behöver tömma dessa på onsdag Glöm inte bort att sööping bara ligger 4min bort (jaja 15min)och de kör på tisdagar
Var träffas man i Söööping? Kl 18 där också?
dags å styra upp onsdagskörningar tycker jag. någon som är sugen på en tur imorgon? vet dock inte hur vädret ser ut.
Blire nåt imorrn?
Vfan jag måste träna ikväll- grr.
Är det FÖR fint väder drar jag nog en sväng ändå, stationen eller?
Jag försöker vara på stationen kl 18, men måste plugga egentligen
Det här kan du hälsa din lärare när denne underkänner dig, "PRIORITERINGAR!"
Hoppade över sista lektionen och pluggar matte just i detta nu för att kunna åka hem och dra på mig fullt ställ innan jag står på stationen kl 18
You be there!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |