Västerås-åka

Mr.Asp

Avstängd
Gick med
21 Mar 2008
Ort
Arboga
Hoj
Geggmoppe KTM 250exc
Ingen från Arboga eller Koping som vill ta sällskap till onsdagskörningen?

Edit: Blir nog att gymma och åka och lägga sig i garaget istället.
 
Last edited:

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
mmmm om vädret håller sig så hakar jag på på onsdag

Nämen fan ska du åka med, då MÅSTE jag haka också, har saknat dig å gixxern på vägarna i år :krama Själv har jag hunnit med ca: 230 mil i år :D Hörs på tele imorgon eller på onsdag förmiddag!

:fyllisar
 

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Ort
sätrabrunn
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
Nämen fan ska du åka med, då MÅSTE jag haka också, har saknat dig å gixxern på vägarna i år :krama Själv har jag hunnit med ca: 230 mil i år :D Hörs på tele imorgon eller på onsdag förmiddag!

:fyllisar
Hommogay du har saknat mig :yoparty ha ha

o det har varit dåligt med åka men jag en en frusen man
he he men du missa ju 40 milaturen i lördags :)
 
Last edited:

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Hommogay du har saknat mig :yoparty ha ha

o det har varit dåligt med åka men jag en en frusen man
he he men du missa ju 40 milaturen i lördags :)

Hehe var på en egen 40 milatur :)

Jasså du är frusen, men vafan nu är de ju sommar, så nu måste vi börja åka oftare :p

Ses i garaget, sen till station KL. 18.00 och kollar om det är nå folk där då..
 

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Ort
På hojen
Hoj
HOJLÖS
Rullar ner nu!

Gick ju fint, lite kallt men ändå fan va jag frös på hemvägen :D

6st nya blev invigda på Hälleforsnäs-banan, blev mitt första skrap faktiskt denna tur. Dock inte knäskrap utan faktiskt pucken på vänster-dojjan som fick sig lite skrapmärken efter jag fått möte i en kurva, rätat upp för att sen lägga ner rätt hårt :tummenupp Tur man har tramptryckteniken så man inte hade vikten på innerskoj :fyllisar
 
Last edited:

Geiger

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
KTM RC8R
Rullar ner nu!

Gick ju fint, lite kallt men ändå fan va jag frös på hemvägen :D

6st nya blev invigda på Hälleforsnäs-banan, blev mitt första skrap faktiskt denna tur. Dock inte knäskrap utan faktiskt pucken på vänster-dojjan som fick sig lite skrapmärken efter jag fått möte i en kurva, rätat upp för att sen lägga ner rätt hårt :tummenupp Tur man har tramptryckteniken så man inte hade vikten på innerskoj :fyllisar

Ja, det var ju en kanonrunda! :tummenupp
Du körde riktigt bra också. Snabbt och säkert.

Kallt som fasiken på hemvägen. Fick värma mig med både en kopp te, och en lite för stor whisky för att vara bara Onsdag, men nu så är man varm igen.

Som sagt, skitkul tur. 18 mil skrapades ihop. Ser fram emot fler roliga Onsdagar nu.
 
Last edited:

Raginaharjar

Fan ska man skriva här då??
Gick med
19 May 2008
Ort
Västerås
Hoj
CRF450 -02
Rullar ner nu!

Gick ju fint, lite kallt men ändå fan va jag frös på hemvägen :D

6st nya blev invigda på Hälleforsnäs-banan, blev mitt första skrap faktiskt denna tur. Dock inte knäskrap utan faktiskt pucken på vänster-dojjan som fick sig lite skrapmärken efter jag fått möte i en kurva, rätat upp för att sen lägga ner rätt hårt :tummenupp Tur man har tramptryckteniken så man inte hade vikten på innerskoj :fyllisar

Grymt skön runda. Riktigt bra väg mest hela tiden :tummenupp
 

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Rullar ner nu!

Gick ju fint, lite kallt men ändå fan va jag frös på hemvägen :D

6st nya blev invigda på Hälleforsnäs-banan, blev mitt första skrap faktiskt denna tur. Dock inte knäskrap utan faktiskt pucken på vänster-dojjan som fick sig lite skrapmärken efter jag fått möte i en kurva, rätat upp för att sen lägga ner rätt hårt :tummenupp Tur man har tramptryckteniken så man inte hade vikten på innerskoj :fyllisar

Fan de va riktiga kanonvägar du visade igår, grymt roligt.. Blev lite svettigt när jag upptäckte grus i en tvär högerböj i sista sekunden, men det gick ju bra det med :gnissla

Trevlig helg på er, syns kanske på vägarna (om man inte :öl istället)

Ha de! :fyllisar

Kan inte annat än att hålla med!! Den lär vi ta igen innom kort. Har f ö fått tillbaka känseln i häcken...:hihi

Blev fan lite imponerad att du körde så långt från stan på en motard, visst att det var en DRZ, men ändå :tummenupp Kan tänka mig att det tog en stund att bli människa efter den svängen :3freak

Kul att så pass mycket folk var med iaf. :yoparty
 
Last edited:

hejje

KTM RAIDER en vinande skit....
Gick med
25 Mar 2008
Ort
Enköping
Hoj
2008 KTM SuperDuke R
Kommer på onsdags träffen om jag har fått på mitt bakhjul... ;-)

Kommer på onsdags träffen om jag har fått på mitt bakhjul... ;-):glömdet :banana
 

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Västerås
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Blev fan lite imponerad att du körde så långt från stan på en motard, visst att det var en DRZ, men ändå :tummenupp Kan tänka mig att det tog en stund att bli människa efter den svängen :3freak

[/QUOTE]

Kan fortfarande inte sitta ner några längre stunder:hihi Men det var så jä_la skoj!
 

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Ort
På hojen
Hoj
HOJLÖS
Vilka kommer ner på Onsdag??

1.Mike Andersson

2 Hard Grit (Per) men bara OM det har gått bra på funbike, ska inte vara nå problem det borde inte ta en proffsmeck mer än 2-3h att montera munstycken och nålar och ställa in så den går bra. Hämtar ut hojen efter jobbt vid 16 hoppas jag och kan va på station vid 18 om allt går bra!

fackfackfack :huvet
väderprognos: REGN :(
 
Last edited:

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Västerås
Hoj
YZ 450 -08 Motard
2 Hard Grit (Per) men bara OM det har gått bra på funbike, ska inte vara nå problem det borde inte ta en proffsmeck mer än 2-3h att montera munstycken och nålar och ställa in så den går bra. Hämtar ut hojen efter jobbt vid 16 hoppas jag och kan va på station vid 18 om allt går bra!

Lätt!:yoparty
 

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Ort
På hojen
Hoj
HOJLÖS
Näfan, fick nån droppe på mig när jag hämtade ut hojen som för övrigt såg tvättad ut! Testade inte så mkt men den verkar gå riktigt bra iafalla. Får väl hoppas på bättre väder men torsdag-fredag ser inte bra ut :(
 

Geiger

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
KTM RC8R
Jag står nog också över ikväll, även om det ser ut att bli uppehåll.
Frrös häcken av mig sist, och det handlar nog om ganska lika grader idag.
Hoppas på nästa vecka.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top