goshow
snöar
ska försöka sno ihop lite bonnpermis, gåre så hakar jag på..
mmmm om vädret håller sig så hakar jag på på onsdag
Hommogay du har saknat mig ha haNämen fan ska du åka med, då MÅSTE jag haka också, har saknat dig å gixxern på vägarna i år Själv har jag hunnit med ca: 230 mil i år Hörs på tele imorgon eller på onsdag förmiddag!
Hommogay du har saknat mig ha ha
o det har varit dåligt med åka men jag en en frusen man
he he men du missa ju 40 milaturen i lördags
Rullar ner nu!
Gick ju fint, lite kallt men ändå fan va jag frös på hemvägen
6st nya blev invigda på Hälleforsnäs-banan, blev mitt första skrap faktiskt denna tur. Dock inte knäskrap utan faktiskt pucken på vänster-dojjan som fick sig lite skrapmärken efter jag fått möte i en kurva, rätat upp för att sen lägga ner rätt hårt Tur man har tramptryckteniken så man inte hade vikten på innerskoj
Rullar ner nu!
6st nya blev invigda på Hälleforsnäs-banan, blev mitt första skrap faktiskt denna tur. Dock inte knäskrap utan faktiskt pucken på vänster-dojjan som fick sig lite skrapmärken efter jag fått möte i en kurva, rätat upp för att sen lägga ner rätt hårt Tur man har tramptryckteniken så man inte hade vikten på innerskoj
Rullar ner nu!
Kan inte annat än att hålla med!! Den lär vi ta igen innom kort. Har f ö fått tillbaka känseln i häcken...
Vilka kommer ner på Onsdag??
1.Mike Andersson
2 Hard Grit (Per) men bara OM det har gått bra på funbike, ska inte vara nå problem det borde inte ta en proffsmeck mer än 2-3h att montera munstycken och nålar och ställa in så den går bra. Hämtar ut hojen efter jobbt vid 16 hoppas jag och kan va på station vid 18 om allt går bra!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|