GuessWho
Ny medlem
Det kan vara lite olika på olika hojar också.
Hade en Kawasaki med radfyra, tyckte inte det var så enkelt att växla utan koppling, framförallt om man försökte växla ner så var det väldigt svårt att få till det. Så då växlade jag oftast med koppling upp och nästan alltid ner.
Nuvarande Honda med en stor enstånka är ganska lätt att växla utan koppling.
Växlar mestadels utan koppling upp och ofta ner också, får man bara till tekniken är det inga problem.
Hondan är dessutom mer terrängduglig än genomsnittlig sporthoj, så olika hojar är... olika.
Hade en Kawasaki med radfyra, tyckte inte det var så enkelt att växla utan koppling, framförallt om man försökte växla ner så var det väldigt svårt att få till det. Så då växlade jag oftast med koppling upp och nästan alltid ner.
Nuvarande Honda med en stor enstånka är ganska lätt att växla utan koppling.
Växlar mestadels utan koppling upp och ofta ner också, får man bara till tekniken är det inga problem.
Hondan är dessutom mer terrängduglig än genomsnittlig sporthoj, så olika hojar är... olika.