Hej gott folk! Bor för närvarande på blocket i jakt på en ny hoj. Budgeten är väldigt begränsad då jag studerar och har andra saker i livet som kostar(vilka kommer behållas!). Har kollat på CBR 600f och VFR 750f, men hittills har ingen köp gått vägen. Nu hittade jag en Suzuki GSX 750f -96. Problemet är att den är importerad 2004 och visar 2800mil på mätaren! Känns fruktansvärt lite.
Kanske inte lika mycket en faktafråga som en "vad-skulle-ni-göra" fråga
MEN, vad skulle ni göra? Säljaren begär 22 000:- vilket jag tycker är billigt. Men vad jag vet kan hojjen ha rullat 13 000mil. Är det helt åt helvete att köpa? Ska jag vänta på en 3 år äldre VFR som rullat 8000mil?
Alla kommentarer är jag tacksam för.
Nämnas bör att hojjen står 50 mil bort. Dvs. inte så lätt att svänga förbi för att provköra...
Tack! //Martin
Kanske inte lika mycket en faktafråga som en "vad-skulle-ni-göra" fråga
MEN, vad skulle ni göra? Säljaren begär 22 000:- vilket jag tycker är billigt. Men vad jag vet kan hojjen ha rullat 13 000mil. Är det helt åt helvete att köpa? Ska jag vänta på en 3 år äldre VFR som rullat 8000mil?
Alla kommentarer är jag tacksam för.
Nämnas bör att hojjen står 50 mil bort. Dvs. inte så lätt att svänga förbi för att provköra...
Tack! //Martin