korvgubbe skrev:2241288Fan va trött jag är på alla som gnäller och gnäller och gnäller på de som gnäller. Inget bättre att göra? Tänk vad många mer hobbyn ni skulle kunna skaffa om ni bara gav fan i att gnälla på de som gnäller hela tiden.
korvgubbe skrev:2241042
okej okej... jag ska vara snäll! Fredagskram!
- kom hit nu flexbert å kramas!
Nej, jag instämmer fullt.HönaPower skrev:2240150OK, jag hatar fotboll, & det står jag för...jag är så innerligt jävla LESS på alla som gapar & skriker & bygger upp hela sin tillvaro runt fotbolls VM...fattar inte hur vuxna männikskor orkar engagera sig i detta.
Är jag den enda personen i Sverige som inte bryr mig om detta??
Snälla säg att det finns några fler därute som lider under denna tunga period....
Smeddie skrev:2241229Och trots detta är Speedway Sveriges tredje största publiksport. Ge det chansen, åk på några matcher, läs lite i matchprogrammet och du kommer antagligen tycka det är rätt kul efter ett par tre gånger .. när jag var som galnast såg jag någonstans mellan 80-90 matcher/tävlingar per år.
GuW skrev:2241535Jamen visst, visa gärna alla matcherna i direktsändning, det är OK med mig.
Men på lunchen i dag visades matcher från VM som spelades innan jag föddes... (och det var på den svart/vita tiden).
Sen ska det snackas en timme innan matchen, sen är det match, och slutligen eftersnack/bortförklaringar PÅ FLERA KANALER SAMTIDIGT.
Tack gode gud för bra MC väder i veckan...
HönaPower skrev:2240150OK, jag hatar fotboll, & det står jag för...jag är så innerligt jävla LESS på alla som gapar & skriker & bygger upp hela sin tillvaro runt fotbolls VM...fattar inte hur vuxna männikskor orkar engagera sig i detta.
Är jag den enda personen i Sverige som inte bryr mig om detta??
Snälla säg att det finns några fler därute som lider under denna tunga period....
Samma här... vi ses på vägarna.HönaPower skrev:2243105Den här tråden har givit mig hopp, & en ny syn på den Svenska befolkningen!
Trevlig helg!
Nu ska jag INTE titta på fotboll utan köra nyputsad hoj!
Starstriker skrev:2240172
Fotboll är nästan lika fjantigt som golf, med den skillnaden att de som spelar golf faktiskt GÖR någonting till skillnad från fotbollsfansen som sitter framför TVn och agerar proffstyckare. .
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|