Jävla hysteri, för att några sparkar på en skinnklädd gummiblåsa på en gräsplätt.. En "sport" som "vi" dessutom är rätt kassa på om jag fattat rätt.. näfyfan.. Jag har klarat mig från att se en endaste minut, riktigt skönt!
/B
/B
SwedB skrev:2240248Här samlas alla killar som valdes sist när det var fotboll på schemat i skolan och därmed besitter en livslång bitterhet.
Det är lika löjligt som att säga "Kan man inte ge alla en lädergrej istället så slipper dom jag en enda boll"SwedB skrev:2240248Här samlas alla killar som valdes sist när det var fotboll på schemat i skolan och därmed besitter en livslång bitterhet.
Abloy skrev:2240301Visst är det fördjävligt när andra lever upp och har roligt
HönaPower skrev:2240150OK, jag hatar fotboll, & det står jag för...jag är så innerligt jävla LESS på alla som gapar & skriker & bygger upp hela sin tillvaro runt fotbolls VM...fattar inte hur vuxna männikskor orkar engagera sig i detta.
Är jag den enda personen i Sverige som inte bryr mig om detta??
Snälla säg att det finns några fler därute som lider under denna tunga period....
SwedB skrev:2240248Här samlas alla killar som valdes sist när det var fotboll på schemat i skolan och därmed besitter en livslång bitterhet.
Finns sporter med motorer som inte är kul att titta på..flexbert skrev:2240373Är det någon sport utan motorer som är kul att se på i huvudtaget?
FeeBee skrev:2240380Finns sporter med motorer som inte är kul att titta på..
Traktor-pulling???flexbert skrev:2240387Dom är då inte tråkigare än fotboll
HönaPower skrev:2240400Kan hålla med om att F1 kan bli lite väl tradigt....men Moto Gp, det är FAN roligt att kolla på!
Det är inte så att jag inte förstår att fotboll kan vara skoj, det är det säkert.
Men att det för vissa blir en religion, att det blir masshysteri, & maskerad på gatorna, fan folk blir ju helt knasiga, jag blir rädd.....
Hultan skrev:2240342Det är lika löjligt som att säga "Kan man inte ge alla en lädergrej istället så slipper dom jag en enda boll"
Det handlar inte om att inte förstå grejen, utan att det är löjlig masshysteri..
Visst spelar man själv, eller känner nån i laget..
Men va fan, "målgester", konstlade ord osv osv.. Tårna krullar sig på mig bara jag tänker på det.. Fan vad fånigt..
Förövrigt har jag alltid varit ganska bra på olika bollsporter/lagsporter, kan ändå inte med det.. Lagsporter suger..
Grejen är inte vad som är rätt eller fel..
Man man måste få ogilla sport lika mycket som folk får gilla sport, inget är bättre eller sämre.. Sportgillare verkar inte inse detta dock..
FreddaAbborre skrev:2240376Och det är vi STOLTA över!
Hehe
Jag såg faktiskt matchen igår. Men somna. Ja o polarn sov i kapp...
Visst, kul om vi vinner, men all JÄVLA hausse runt fotbollen är fan för mycket!
SwedB skrev:2240440:
Det får man vara. Du kör ju hoj, så du blev ju rätt lyckad trots allt.
FreddaAbborre skrev:2240376Och det är vi STOLTA över!
Hehe
Jag såg faktiskt matchen igår. Men somna. Ja o polarn sov i kapp...
Visst, kul om vi vinner, men all JÄVLA hausse runt fotbollen är fan för mycket!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|