Så sant, mig också!CeltaniC skrev:Måste säga Rad4 med, höra dom yla gör mig knäsvag
Felix skrev:Jag föredrar twinnen men å andra sidan är jag en såpass medioker förare att effekten i millen inte det som är begränsningen.
Grattis till er som behöver en radfyra för att effekten i twinnarna inte räcker till för att kunna köra fortare. Dit är det en bit kvar för mig!
amullo skrev:Is this a trick question?
Twin tycker jag är bäst, men jag har inte haft någon rad4.
Så egentligen skall jag hålla käft om vilken som är bäst, precis som alla andra som inte ägt både twin och rad4.
xyx skrev:Fyra är för mycket, två är för lite!
Fotrally skrev:Är uppväxt nära E:4 där det var än fin bit som var rätt obebodd och många rad4r man hört vråla förbi.
Så rad4:a utan tvekan för min del.
tvinnarna förknippar jag med HD och diverse andra konstiga fordon. (ta inte illa upp nu!)
IronMike skrev:Vad föredrar ni? Om ni fick välja vad ni ville ha, om ni fick en slant till att köpa nyare hoj, kring 80'bläcket..
Fast tänker man köpa en R6:a köper man knappast en SV och vice versa... elr?2fast4hjo skrev:Prisexempel.
Sv 1000. Priset ligger på ca 77900 -05.
Föredrar man radfyra så ligger en R6 på 86900 -05
Har inga prisuppgifter på 06r.
Nu får ni inte tro att jag är någon twinhatare men när det gång på gång kommer upp argument om ketchupeffekt på radfyror och maffigt bottendrag på twinnar så stämmer ju inte det längre.Klabbharpan skrev:Radfyra för den hysteriska "kicken" vid acceleration (kräver rätt, läs högre, varvtal)
V-twin för det mulliga ljudet och goda bottenvridet.
Felix skrev:Fast tänker man köpa en R6:a köper man knappast en SV och vice versa... elr?
/F
sandstream skrev:Nu får ni inte tro att jag är någon twinhatare men när det gång på gång kommer upp argument om ketchupeffekt på radfyror och maffigt bottendrag på twinnar så stämmer ju inte det längre.
De senaste radfyrorna på 1000cc har mer vrid över hela registret än någon twin (förutom någon värsting Ducati för 300 papp har jag för mig) och mer effekt.
Känns lite som att folk jämför en R6 med en 1000 cc twin och det är ju inte så schysst.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|