Det var såna här säckar med dollartecken på som i kalle anka
Tror du att sossarna bara lämnar en påse med några miljarder som moderaterna kan använda till valarbete? Har du inte ens ett gnutta sunt förnuft?
Det var såna här säckar med dollartecken på som i kalle anka
Tror du att sossarna bara lämnar en påse med några miljarder som moderaterna kan använda till valarbete? Har du inte ens ett gnutta sunt förnuft?
Som rubriken säger! vad håller på att hända med vårt älskade land?
moderaterna tog makten, statliga vinstdrivande bolag skall säljas ut, arbetslösa får snart inte stämpla, a-kasseavgiften skjuter i höjden, länen skall bort för att få större enhetliga regioner, lönerna skall sänkas på sikt så att de stora bolagen kan anställa folk osv osv osv.
alla miljarder som sossarna lämnade över till moderaterna efter valet skall efter vad jag hörde igår inte komma oss till godo utan de pengarna skall vårat nya ARBETARPARTI använda för att finansiera nästa val jag må då säga att visst var väl folk trötta på persson osv men hoppas att dom som röstade på alliansen enbart pga att dom ville ha bort persson har fått sig en redig tankeställare
WELCOME TO the little AMERICA
nänä klara dig själv bäst fan du kan
Ja, vart är vi på väg?
Va?1.6 mord per miljon har vi i Sverige
Som rubriken säger! vad håller på att hända med vårt älskade land?
moderaterna tog makten, statliga vinstdrivande bolag skall säljas ut, arbetslösa får snart inte stämpla, a-kasseavgiften skjuter i höjden, länen skall bort för att få större enhetliga regioner, lönerna skall sänkas på sikt så att de stora bolagen kan anställa folk osv osv osv.
alla miljarder som sossarna lämnade över till moderaterna efter valet skall efter vad jag hörde igår inte komma oss till godo utan de pengarna skall vårat nya ARBETARPARTI använda för att finansiera nästa val jag må då säga att visst var väl folk trötta på persson osv men hoppas att dom som röstade på alliansen enbart pga att dom ville ha bort persson har fått sig en redig tankeställare
WELCOME TO the little AMERICA
nänä klara dig själv bäst fan du kan
Jihad, skönt att man lämnat pisslandet Sverige. Återvänder för att skaffa mig en utbildning, sedan flyr jag fältet igen!
Jag betalar gärna lite extra skatt för att slippa gruppvåldtäckt av håriga gamla gubbar med dålig andedräkt och en saab med kiss arom som väljer att ta ut sin besvikelse på världen på mig bara för att kondomer för svarta är för stor för honom.
Den meningen rimmar ganska illa med att du skrivit "Sverige" fel i rubriken.Som rubriken säger! vad håller på att hända med vårt älskade land?
Propagandamaskineri? Vore bra om ett sådant hade funnits, men det har inte behövts. Ärligt talat är jag sur på oppositionen, jag tycker de varit för tysta. Jaja, Aftonbladet finns ju, men vad de skriver bryr sig väl ingen om... eller?
Hur som helst, Reinfeldt & Co skjuter ju sig själva i fötterna med maskingevär. Vem behöver propagandamaskineri???
Va?
I Sverige hade vi under 2006 (enligt preliminära siffror från BRÅ) 245st fall av "dödligt våld" varav det användes skjutvapen i 59st av fallen. Det förekom under samma period 772st fall av försök till mord eller dråp, varav det användes skjutvapen vid 116st av de tillfällena.
Där tror jag inte att du har tillräckligt på fötterna. Det var ju det första man sade från koallisionens håll direkt efter valet, att man nu går in i ett fyra år lång valrörelse där man varje dag ska kämpa för att vinna över opinionen på sin sida. Och det märks!
Du är ju uppenbarligen inte bättre själv?
Men utbildningen är bra och gratis!
Det är lika med folk som flyttar till Monaco av skatteskäl
när man behöver läkarvård eller laga tänder då kommer dessa
snyltare hem:mad
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |