Växthus effekten i all ära, skiter fullständigt om folk fattar eld söder ut, bara jag kan cykla året om.
Vill för övrigt kasta lite mer bensin på elden och säga att inte ha gratis sjukvård är kanske lite onödigt... Jag ser gärna att det kommer in mer pengar på mitt konto, men har jag en sån jävla otur så jag typ blir... inte vet jag, får fågelinfluensan eller nåt annat 1 på miljarden skit, typ galna kosjukan, satan vad lack man skulle bli om man sen skulle få en räkning för att man hade oturen att hamna på dödsbädden för att nån jävel var för närgången
Man kollar på notan och tänker bara "Mnjae... fan, så mycket är inget liv värt, låt mig dö bara, kan man få en cola innan man trillar av pinnen? Skriv upp det på sjukhus räkningen bara, har inga planer på att betala den i vilket fall, grilla upp en känd häst oxå är ni snäll"
Så länge ni inte sjungit kareoke inför 20 000 pers i Berlin under fotbolls VM så älskar jag er som ni är
(länk), alla kan inte vara vinnare, sen om det är vi sossare som är tillbakasträvande eller om det är moderaterna det kan bara tiden avgöra.
Lära oss av tidigare misstag är i vilket fall inget vi kan hoppas på.
Är det en sak som är säker är det iallafall att det Svenska folket skulle fan inte ens kunna ena sig i ett val som hade ett ja och nej svar och frågan var "Är vatten blött?"
Om den här tråden inte bevisar en gång för alla att vi härstammar från apor så vet då inte jag