va fan e d som håller på att hända med sverige?

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Snyltare? Jag är svensk medborgare och har arbetat i Sverige. Just nu är jag registrerad som utflyttad ur Sverige då jag arbetar i annat land.

Att jag tar en utbildning i Sverige och sedan flyttar utomlands är det inget fel på. Min dröm är att arbeta i ett varmt och soligt land. Sverige kan tyvärr inte erbjuda mig det.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Snyltare? Jag är svensk medborgare och har arbetat i Sverige.

Ja, men du är ändå en snyltare om du skaffar dig en gratis svensk utbildning och sedan drar.

Vad tror du Alla år av gratis tandvård kostat för enbart dig?!
Vad tror du hela din grundskoleutbildning kostat?
Hur mycket tror du barnbidrag, studiebidrag och föräldraledighet som betalats ut till dina föräldrar kostat?!
Hur mycket kostade barnomsorg för dig som barn?!

Det känns som du ligger en djävulsk massa back så att ta en utbildning och sen flytta gör dig till en typisk snyltare! Det är NU som vuxen du skulle betala tillbaka. Typisk snylt-snyltar-snyltare!
:arsele

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jerzy indoktrinerar ungdomen:

Det begås ungefär 100 mord om året i Sverige, och den siffran varken sjunker eller stiger, utan den har legat på samma nivå sedan 1975. (BRÅ)

Vilket trams. :lol

Edit: I believe "Kjettarre" is the term

Näe, det har aldrig hetat kjetting som en del tror. ketting var det från början och det ska inte ni Lunarizers få ändra på. :machinegu

Last edited:

spoling

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2007
Hoj
R1 -98
Växthus effekten i all ära, skiter fullständigt om folk fattar eld söder ut, bara jag kan cykla året om.

Vill för övrigt kasta lite mer bensin på elden och säga att inte ha gratis sjukvård är kanske lite onödigt... Jag ser gärna att det kommer in mer pengar på mitt konto, men har jag en sån jävla otur så jag typ blir... inte vet jag, får fågelinfluensan eller nåt annat 1 på miljarden skit, typ galna kosjukan, satan vad lack man skulle bli om man sen skulle få en räkning för att man hade oturen att hamna på dödsbädden för att nån jävel var för närgången :p
Man kollar på notan och tänker bara "Mnjae... fan, så mycket är inget liv värt, låt mig dö bara, kan man få en cola innan man trillar av pinnen? Skriv upp det på sjukhus räkningen bara, har inga planer på att betala den i vilket fall, grilla upp en känd häst oxå är ni snäll"

Så länge ni inte sjungit kareoke inför 20 000 pers i Berlin under fotbolls VM så älskar jag er som ni är(länk), alla kan inte vara vinnare, sen om det är vi sossare som är tillbakasträvande eller om det är moderaterna det kan bara tiden avgöra.

Lära oss av tidigare misstag är i vilket fall inget vi kan hoppas på.
Är det en sak som är säker är det iallafall att det Svenska folket skulle fan inte ens kunna ena sig i ett val som hade ett ja och nej svar och frågan var "Är vatten blött?"

Om den här tråden inte bevisar en gång för alla att vi härstammar från apor så vet då inte jag :p

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Va? :va

I Sverige hade vi under 2006 (enligt preliminära siffror från BRÅ) 245st fall av "dödligt våld" varav det användes skjutvapen i 59st av fallen. Det förekom under samma period 772st fall av försök till mord eller dråp, varav det användes skjutvapen vid 116st av de tillfällena.

Han menar förmodligen 1.6 per 100 000 invånare, det skulle ge ungefär 145 mord om året vilket låter rimligt. De övriga fallen av dödligt våld har förmodligen rubricerats som dråp.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag ser gärna att det kommer in mer pengar på mitt konto, men har jag en sån jävla otur så jag typ blir... inte vet jag, får fågelinfluensan eller nåt annat 1 på miljarden skit, typ galna kosjukan, satan vad lack man skulle bli om man sen skulle få en räkning för att man hade oturen att hamna på dödsbädden för att nån jävel var för närgången :p

:rofl

Obegripligt is the shit. :yoparty
Det här känns som en mix av BRASSARN* och han med V-MAX.

*=vart tog han vägen egentligen?

spoling

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2007
Hoj
R1 -98
hoppas in på brassarn bara för att jag suddade och skrev om och inte läste igenom :p
--------------------------
Edit:
MFer! sanslöst...
hoppa inte på brassarn*

disarm.jpg

Last edited:

shoei

^_-
Gick med
19 Jul 2003
Hoj
R1-03 såld
OMG...

Kan man bli mer dum än trådskaparen? Gissar att du är byggare och kommer hem kl.3 på eftermiddagarna för att kasta popcorn på tv'n.
Röstar man på socialdemokraterna är det pga att man inte vet bättre. Röstar man på vänstern är man både dum och saknar kunskap. Det var på tiden att det högra blocket kom till makten... nu kan dom kanske styra upp lite av det som sossarna förstört i åratal.
Går alltid att få ett jobb om man vill. Dom som jobbar ska väl inte försörja dom som är för slöa för att hitta ett jobb?
Sverige har dessutom världens högsta skattetryck. Det låter ju bra? huumm..
Se på kommunisterna... det gick ju toppenbra! Rösta rött du och förtsätt va en dum och obetydlig människa.
Hej då.

Henken

Guest

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Som rubriken säger! vad håller på att hända med vårt älskade land?

Vad som händer är att alla förslappade socialkommunister, som dina föräldrar, indoktrinerar sina bortskämda, handlingsförlamade barn som är helt oförmögna att änka själva att Partiet är det enda rätta även om Sverige kommer gå i konkurs om 50 år.

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Ja, men du är ändå en snyltare om du skaffar dig en gratis svensk utbildning och sedan drar.

Vad tror du Alla år av gratis tandvård kostat för enbart dig?!
Vad tror du hela din grundskoleutbildning kostat?
Hur mycket tror du barnbidrag, studiebidrag och föräldraledighet som betalats ut till dina föräldrar kostat?!
Hur mycket kostade barnomsorg för dig som barn?!

Det känns som du ligger en djävulsk massa back så att ta en utbildning och sen flytta gör dig till en typisk snyltare! Det är NU som vuxen du skulle betala tillbaka. Typisk snylt-snyltar-snyltare!
:arsele

Jo, men nu så arbetar han ju i ett annat land och bidrar med skatt där, trots att han inte utnyttjar några av ovan nämnda resurser, så det landet går i stort sett bara plus på honom.
Eftersom Sverige är ett attraktivt land för invandring så borde ju det omvända bidra till Sveriges välfärd; många flyttar väl till Sverige och börjar betala skatt vid en ålder då de inte utnyttjar någon av de resurser du nämnde ovan...? Eller? :rolleyes:

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Vad som händer är att alla förslappade socialkommunister, som dina föräldrar, indoktrinerar sina bortskämda, handlingsförlamade barn som är helt oförmögna att tänka själva att Partiet är det enda rätta även om Sverige kommer gå i konkurs om 50 år.

(Sorry Biturbo, men det var så klockrent att jag var tvungen att sno det rakt av!)

spoling

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2007
Hoj
R1 -98
det där utlåtandet säger väl lika mycket om dig om du är så arrogant att du i stora drag kan påstå att igen socialdemokrat har tänkt för sig själv :p

inkl. att du uppenbarligen tog någon annans ord... tänk för dig själv ;)

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Förresten general, jag har aldrig förstått mig på er kommunisters förmåga att gång på gång träffa så fel.

På något sätt lyckas ni alltid skriva er babianpropaganda på HELT fel ställe.

Enligt en undersökning förra året röstar 157 av 181 personer på ett högerparti
Moderaterna utgör Hela 70,17% av omröstningen, och de andra högerpartierna står för ytterligare 14,36% av omröstningen.

Sossarna, Vänstern och Miljöfånarna står för sammanlagt 15,47%

Då kanske du förstår att det är bättre att svamla om dina åsikter på ungvanster.se eller liknande forum.

Men men vi får ju se en nutida neandertalare formulera ord, så lite underhållande är det iallafall.

Sandstrom

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
GSXR 750
Han menar förmodligen 1.6 per 100 000 invånare, det skulle ge ungefär 145 mord om året vilket låter rimligt. De övriga fallen av dödligt våld har förmodligen rubricerats som dråp.

Låter helt orimligt (om vi inta haft en ruskig uppgång)... är säkerligen så att de ca 145 fallen är uppsåtligt dödande (mord och dråp) medan resten är vållande till annans död.

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Som rubriken säger! vad håller på att hända med vårt älskade land?

Det håller på att gå åt helvete, det hade gått åt helvete ifall kommunisterna och de haschrökande hippiesarna hade suttit kvar också, hur vi än gör så kommer det gå åt helvete.

Så vad ska man göra? Ingenting, för vad man än försöker göra så kommer det gå åt helvete.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!