Vad är det hemska med att vara hora?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Du är knappast någon tillgång i firman om du ratar vissa kunder och accepterar andra, tvärtom. Du häller ut barnet med badvattnet.
Hela poängen med branschen är väl att kunden inte behöver bli utvald. Det är han som kommer in, väljer och lättar på lädret. Snabbt och smärtfritt. Ska han behöva sitta och vänta på att bli utvald så kan han ju lika gärna sätta sig i baren på närmaste krog.

Så det är bara att du sväljer, och böjer dig framåt.

Han? Som sagt, inga manliga kunder för min del. Återigen, du utgår från att jag skulle göra detta av tvång och det är där du tar fel. Skulle inte ge mig in i den branschen om jag inte hade den valfrihet jag kräver, då blir det helt enkelt inget och det kan jag leva lika gott med. Pippi och Anna däremot tjänar inga pengar alls isåfall ;)

Men lilla gubben nu är det VI som ska sälja dig. Du kommer inte ha nåt val när vi kommer där med våra buntband och silvertejp. ;)

Vi gör grovjobbet, du behöver ju bara ligga där och ta emot. ;) Spärna inte emot bara.

Ni är agenter, managers. Ni sköter pappersgöra och bokningar, jag levererar varor. Skulle vilja se er sköta min bit av rulljansen utan mig :tungan Så nej, ni kommer inte ifrån att jag har en hållhake på er och därmed frihet att göra som jag vill. Ni utgår från att detta är något jag är tvungen att ge mig in i, så är inte fallet.

Ni missar samtliga poängen: Mina krav är vad som gäller om det ska bli någon deal över huvud taget, det är bara för er hallickar att acceptera :) Skulle jag över huvud taget överväga att ge mig in i den här branschen så har jag mina regler och de ska efterlevas, annars blir det inget. Vill ni göra pengar på mig får ni snällt vänja er vid att det är jag som är boss över min egen kropp ;)

Funkade det på macken?

Nej, vilket är huvudanledningen till att jag inte skulle få för mig att hora ut mig på det viset igen :) Kände mig tillräckligt utnyttjad och fastbunden där.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Han? Som sagt, inga manliga kunder för min del. Återigen, du utgår från att jag skulle göra detta av tvång och det är där du tar fel. Skulle inte ge mig in i den branschen om jag inte hade den valfrihet jag kräver, då blir det helt enkelt inget och det kan jag leva lika gott med. Pippi och Anna däremot tjänar inga pengar alls isåfall ;)

Ni är agenter, managers. Ni sköter pappersgöra och bokningar, jag levererar varor. Skulle vilja se er sköta min bit av rulljansen utan mig :tungan Så nej, ni kommer inte ifrån att jag har en hållhake på er och därmed frihet att göra som jag vill. Ni utgår från att detta är något jag är tvungen att ge mig in i, så är inte fallet.

Ni missar samtliga poängen: Mina krav är vad som gäller om det ska bli någon deal över huvud taget, det är bara för er hallickar att acceptera :) Skulle jag över huvud taget överväga att ge mig in i den här branschen så har jag mina regler och de ska efterlevas, annars blir det inget. Vill ni göra pengar på mig får ni snällt vänja er vid att det är jag som är boss över min egen kropp ;)

Nej, vilket är huvudanledningen till att jag inte skulle få för mig att hora ut mig på det viset igen :) Kände mig tillräckligt utnyttjad och fastbunden där.

Klart du ska välja. Lita på A_NN_A. Jag kör första sorteringen. :brynad

Pippi ska inte bestämma. Hon ska bara vara söt och trevlig.

Vi ordnar finfina kunder ska du se :tungan

Bli inte ledsen. Blå e lite bitter serru :crash

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Buntband? Men då kan han ju inte göra nått grovjobb. Säljer ni honom till halva priset då? Fast det finns förstås kunder som betalar extra för någon som är fastspänd också så det kanske jämnar ut sig... :va

Som jag sa ska han bara ligga med röva upp och va tyst när gubbarna kommer. :)

När Anna o jag e klara med dig har du ingen vilja längre. Den kommer sitta i en grantopp o växa. :)

Jag är söt o trevlig även när jag bestämmer. :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Som jag sa ska han bara ligga med röva upp och va tyst när gubbarna kommer. :)

När Anna o jag e klara med dig har du ingen vilja längre. Den kommer sitta i en grantopp o växa. :)

Jag är söt o trevlig även när jag bestämmer. :D

:rofl :kär

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Du får vara min hallick, Pippi får inte vara med :) :krama

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Skillnaden på ett hojforum och ett hästforum
På hojforumet så har det parats ihop hallickar och hoes och på hästforumet krigar alla med alla:D

Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Du får vara min hallick, Pippi får inte vara med :) :krama

Om vi plockar bort Pippi får ju jag större del av kakan. En klar fördel.
:hihi

Skillnaden på ett hojforum och ett hästforum
På hojforumet så har det parats ihop hallickar och hoes och på hästforumet krigar alla med alla:D

Antingen har man roligt i livet eller så är man bitter :D

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Horan Klas i full extas. :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Det är väl bra för de äldre kvinnorna :hihi

Det bör ju finnas det eftersom kvinnor är beredda att lägga rätt mycket pengar på att resa till länder där de enkelt kan hitta unga män som de kan få lov att betala för.

Frågan är nog snarare hur man lägger upp det.

Ja, tur för dom... :fakta

Om man läser tidningsreportage mm om det där så beskrivs det oftast som att dessa kvinnor köper kärlek, och nästa vecka skrivs det om män som åker till Thailand men dessa köper enligt samma tidningar bara sex... Joråsåatee...

Men det krävs nog ett annat grundupplägg utgående ifrån kundens krav/självbild. De kvinnliga kunderna vill nog hellre tro att dom köper middagssällskap. Eller bara en säckpip(p)ekurs med lättklädd/naken lärare/demonstratör.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ja, tur för dom... :fakta

Om man läser tidningsreportage mm om det där så beskrivs det oftast som att dessa kvinnor köper kärlek, och nästa vecka skrivs det om män som åker till Thailand men dessa köper enligt samma tidningar bara sex... Joråsåatee...

Men det krävs nog ett annat grundupplägg utgående ifrån kundens krav/självbild. De kvinnliga kunderna vill nog hellre tro att dom köper middagssällskap. Eller bara en säckpip(p)ekurs med lättklädd/naken lärare/demonstratör.

:tummenupp

Det upplägget hade garanterat funkat. Dags att på allvar börja skissa på hemsidan :hihi

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
:tummenupp

Det upplägget hade garanterat funkat. Dags att på allvar börja skissa på hemsidan :hihi

Du vet väl att koppleri också är olagligt? Det blir bara Buskis som klarar sig undan straff... :D
Fast iofs är jag inte helt säker i det här fallet där hallicken är kvinna och horan är en man. Skulle ju inte helt förvåna mig om feministmaffian lycka vrida det till att hallicken är offer utnyttjad av Buskis.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...