Vad är det hemska med att vara hora?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ett skjut för en slant ;) :D

Känner att jag i jämställdhetens tecken behövde balansera upp debatten lite. Och dryga ut kassan :fakta

Inte bara för att glädja en medmänniska då? :rolleyes:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Verksamheten är ju såklart subventionerad mot sympatiskasamarit-kontot.

Mot förfrågan kan i vissa fall tjänster utföras pro bono ;)

:rofl

Det är det jag säger. Mer flexibilitet till folket. :fakta

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
:rofl

Det är det jag säger. Mer flexibilitet till folket. :fakta

Jag ser det som en förmån att kunna jobba (även om jag kanske aldrig haft några betalande kunder, än) med något man älskar. Självklart kan man då för stamkunder eller med särdeles roliga projekt engagera sig kostnadsfritt.

Just nu är det lite skralt för studenten dock.. Så: Will fuck for food :fakta

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Jag ser det som en förmån att kunna jobba (även om jag kanske aldrig haft några betalande kunder, än) med något man älskar. Självklart kan man då för stamkunder eller med särdeles roliga projekt engagera sig kostnadsfritt.

Just nu är det lite skralt för studenten dock.. Så: Will fuck for food :fakta

:D

Att sälja sig för en möjlighet till det "rätta" livet är det nog många som gör.
Att hålla vid mat verkar smart :tungan

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Fanns det tillräcklig efterfrågan på mig för att jag skulle kunna försörja mig på det, om jag fick välja mina kunder och behålla "kontrollen på läget" samt om jag fick hyfsat med pröjs för det så skulle jag kunna tänka mig det helt klart. Sex är ttrevligt, och utopin är väl att ha ett välbetalt yrke inom något man tycker är kul? Jag kan helt klart tänka mig värre jobb än att ligga (och dessutom få betalt) hela dagarna :D

Nu har jag dock aldrig blivit erbjuden pengar för sex, eller ens sex utan betalning (utanför förhållanden då). Så jag skulle antagligen svälta ihjäl omgående :)

Nog lär det finnas en o annan man som vill trycka dig i röven för ett par tusen. ;)

Nog är det väl lite skillnad på att vara löneslav och att bokstavligen sälja sin kropp? Inte i lyxhorans fall, men jag inbillar mig det är så för de som är mer "tvingade" så att säga.

Jag har faktiskt ingen aning hur många länder som har laglig prostitution. Nederländerna har väl det, men sist jag hörde så är det något de vill avskaffa för det verkar ha medfört en hel drös problem. Men som du säger, några referenser har jag inte, det var ett tag sen jag läste det.

Tyskland har horhus!

Man kan ju fundera varför någonting som är lagligt att göra gratis, helt plötsligt blir olagligt om man betalar för det :3freak

Word!

För att staten inte får ta del av pengarna såklart, giriga muppar...

Finns ju faktiskt en hora i Sverige som betalar skatt. Dokumentär på tv eller nåt program med aschberg har jag för mig.

Menar du allvar kan vi göra ett test. Jag har garanterat sålt dig flera gånger om inom en timme.

Jag kan sköta marknadsföringen. :D

Exakt. Typ en snubbe på krogen kommer fram och bjuder mig på en drink - jag blir inte förvånad om han blir sur för jag inte vill gå hem med honom. Det har hänt förr och det kommer hända igen.

De flesta snubbar som bjuder på en drink på krogen tror att de ska få knulla därför betalar jag mina egna drinkar. Vägra bli drinkluder, jag tjänar egna pengar.

Jag har ett par följdfrågor :va

Skulle ni tycka det var ok att er partner arbetade med prostitution?
Hur skulle ni reagera om ni fick reda på att den ni träffat ett tag är prostituerad?
Vad skulle ni säg om er partner uppmuntrade er till prostitution?

:hej

Nej!

Dumpa!

Fuck you and go to hell!

Du nöjer dig med ngt varmt att dricka?

Varmt att dricka.......

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Nog lär det finnas en o annan man som vill trycka dig i röven för ett par tusen. ;)

Jag kan sköta marknadsföringen. :D

De flesta snubbar som bjuder på en drink på krogen tror att de ska få knulla därför betalar jag mina egna drinkar. Vägra bli drinkluder, jag tjänar egna pengar.

Nej!

Dumpa!

Fuck you and go to hell!

Med bra marknadsföring ska vi nog kunna tjäna några tusenlappar var med endast Busken som vara :hihi

Många får nog doppa för några drinkar :tungan

Du vill alltså inte dela :hihi

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Skulle jag sälja mig skulle det som sagt inte vara till några män, eller ens alla kvinnor. Ett huvudkriteria för att ett dylikt företag ska funka är att jag har rätt att säga nej till kunder som jag inte vill ha ;) skulle jag göra det så skulle det inte vara på ett självuppoffrande sätt, och inte enbart för att tjäna pengar. Själva poängen skulle ju vara att göra något man gillar och samtidigt få betalt för det. Så fort jag slutar gilla det skulle det inte längre vara försvarbart.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Med bra marknadsföring ska vi nog kunna tjäna några tusenlappar var med endast Busken som vara :hihi
Jag ska ha största biten av kakan och förbehåller mig som sagt rätten att välja mina kunder samt vilka tjänster som faktiskt utföres. I övrigt, kör på ;)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Jag ska ha största biten av kakan och förbehåller mig som sagt rätten att välja mina kunder samt vilka tjänster som faktiskt utföres. I övrigt, kör på ;)

Du får inte snåla bara :4skrika

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag vet och när bollen rullar kommer Busken också fatta :brynad

Fast du kan dela med mig :hihi

Till o med Busken fattar. ;)

Anna du kan få delar av mig men mitt hjärta behåller jag för mig själv. ;)

Skulle jag sälja mig skulle det som sagt inte vara till några män, eller ens alla kvinnor. Ett huvudkriteria för att ett dylikt företag ska funka är att jag har rätt att säga nej till kunder som jag inte vill ha ;) skulle jag göra det så skulle det inte vara på ett självuppoffrande sätt, och inte enbart för att tjäna pengar. Själva poängen skulle ju vara att göra något man gillar och samtidigt få betalt för det. Så fort jag slutar gilla det skulle det inte längre vara försvarbart.

Men lilla gubben nu är det VI som ska sälja dig. Du kommer inte ha nåt val när vi kommer där med våra buntband och silvertejp. ;)

Jag gör ju grovjobbet, och det är jag som är företagets själva tillgång. Klart jag ska ha mest :7peta :D

Vi gör grovjobbet, du behöver ju bara ligga där och ta emot. ;) Spärna inte emot bara.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Jag gör ju grovjobbet, och det är jag som är företagets själva tillgång. Klart jag ska ha mest :7peta :D

Du är knappast någon tillgång i firman om du ratar vissa kunder och accepterar andra, tvärtom. Du häller ut barnet med badvattnet.
Hela poängen med branschen är väl att kunden inte behöver bli utvald. Det är han som kommer in, väljer och lättar på lädret. Snabbt och smärtfritt. Ska han behöva sitta och vänta på att bli utvald så kan han ju lika gärna sätta sig i baren på närmaste krog.

Så det är bara att du sväljer, och böjer dig framåt.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Du är knappast någon tillgång i firman om du ratar vissa kunder och accepterar andra, tvärtom. Du häller ut barnet med badvattnet.
Hela poängen med branschen är väl att kunden inte behöver bli utvald. Det är han som kommer in, väljer och lättar på lädret. Snabbt och smärtfritt. Ska han behöva sitta och vänta på att bli utvald så kan han ju lika gärna sätta sig i baren på närmaste krog.

Så det är bara att du sväljer, och böjer dig framåt.

Han kommer som sagt inte ha något val när jag och Anna tar fram buntbanden. :D

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...