Slowroller
Skrämmer små barn
HAHA inte ens normal här... här är jag bara sjuk
Du är SH-normal.
HAHA inte ens normal här... här är jag bara sjuk
Vi är alla horor med olika verktyg i vårat yrkesutövande (undantaget hallickarna/chefer)
Det hemska är människohandeln, och sexturismen där man utsätter redan utsatta för kränkande behandling.
Hade man haft utseendet och varit singel hade jag inte sett några problem med att ligga med folk för att få vardagen att gå runt lika gärna som att slava i en fabrik.
peace out!
...min uppfattning att >90% av alla "lättillgängliga" tjejer mest "bjuder till" för att få en stunds bekräftelse...
Jag är säkert fördomsfull, men i min värld är flashback inte en källa till fakta.
Jag googlade fram lite annonser och kan konstatera att 2500-3000 kr/timme verkar vara normalpris. Hiskeliga summor. Jobbar dom två timmar/dag så tjänar dom mer än statsministern. Ligger dom bara i lite grann kan dom säkert vara rika som oljeshejkar efter nåt år.
Tror trots allt att medelintelligensen i branschen är är ganska låg och när träskallar får tillgång till pengar byggs det sällan några förmögenheter.
Går nog åt en del tid att ragga kunder också. Sen så gäller nog även principen easy come easy go.
Tror trots allt att medelintelligensen i branschen är är ganska låg och när träskallar får tillgång till pengar byggs det sällan några förmögenheter. Som någon sa här eller om det var i andra forumet så var droganvändadet vanligt. Vilket förståss kan knytas till att man vill stänga av känslorna men jag tror även det är så att träskallar med pengar hamnar också lätt i drogberoende. Kolla bara på filmstjärnorna i Hollywood och diverse idrottsmän som tjänat lätta pengar. Drogbruket är klart överrepresenterat även bland dessa.
Misstänker att drog - prostitution förhållandet är omvänt... DVS att folk börjar använda droger, hamnar snett och börjar prostituera sig för att ha råd med sitt beroende, sedan blir det enda inkomstkällan när det skiter sig mer och mer. Sett exempel på det själv. Däremot inte sett det åt andra hållet (Vad jag vet iaf)
HAr funderat över att slå mig in på banan som prostituerad ett par gånger, men nu är det tämligen ointressant... Jobbar med något jag ändå skulle ha som hobby annars, men när man var fabriksknegare så var det hyfsat lockande. Bara att jag bodde i en jefvla håla som stoppade mig i princip.
Jobb som jobb lixom... Och jag tycker definitivt att hor borde vara lagligt, och statligt reglerat som alla andra yrken. Att göra det olagligt gör bara att man stoppar pengarna rakt i fickorna på organiserad brottslighet.
Och i Sverige är (eller var det iaf) vanligare med prostituerade män än kvinnor. Något som feminasistmaffian sällan faktist tar upp när de raljerar om prostitution...
Modifierade ditt första inlägg så det ser ut som jag skrivit det.
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?p=15886306#post15886306
Poppa popcorn nu View attachment 387336
Vad tråkigt att debatten från "prostitutions motståndarna" alltid ska bli så känsloladdad, landa i personangrepp och de grövsta generaliseringarna mot. Är man kille och tycker att det ska få vara lagligt blir man direkt även utpekad som köpare. Att jag själv inte vill köpa sex behöver väl inte innebära att jag vill hindra andra?
Varför hör man inte argument som:
Det kommer inte fungera med en laglig verksamhet, Red Light district är hemskt!
Det kommer innebära fler som vill köpa om det blir lagligt och då blir traffickingen värre.
Blir det lagligt tar fler tjejer steget och de kommer med stor sannolikhet hamna i drogmissbruk.
Buke funkar inte som andra forum. Det är anledningen till att många av oss inte riktigt orkar vara där.
Jag har ett par följdfrågor
Skulle ni tycka det var ok att er partner arbetade med prostitution?
Hur skulle ni reagera om ni fick reda på att den ni träffat ett tag är prostituerad?
Vad skulle ni säg om er partner uppmuntrade er till prostitution?
Jag har ett par följdfrågor
Skulle ni tycka det var ok att er partner arbetade med prostitution?
Hur skulle ni reagera om ni fick reda på att den ni träffat ett tag är prostituerad?
Vad skulle ni säg om er partner uppmuntrade er till prostitution?
Jag hade nog haft svårt att leva med en prostituerad, i vart någon som har det som regelbundet kneg. Tror det hade känts märkligt.
En partner som uppmuntrat till hor? Jag tror allt har med situationen att göra.
Tänk att man precis förlorat jobbet, inte hittar något nytt och räkningarna måste betalas, man har barn som gör att man inte gärna ger upp allt man har. Hon hittar någon förmedling som fixar 5000 för en kväll med nån medelålders dam i, i damens hem t.ex. Med ett fåtal kvällar har man löst situationen tills man hittat en bättre lösning på problemet.
I ett sånt scenario hade jag förstått om partner uppmuntrade ens val.
Skulle väl påstå att familjeliv är ungefär samma skit... XD
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |