precious79
Ny medlem
beskrivningen passar in på mej,då är jag mannen med stort M
marry me?
beskrivningen passar in på mej,då är jag mannen med stort M
En riktig man gråter inte, gnäller inte, klagar inte, blir inte sjuk och går inte till doktorn i onödan. En riktig man tar beslut och accepterar konsekvenser. Tar ansvar för sina handlingar och håller sitt ord. En riktig man är trygg.
En riktig man vet skillnad mellan vad som är viktigt och vad som ovidkommande. En riktig man ödslar inte tid på saker som inte ger något.
En riktig man tar hand om sin familj. Håller av sin partner och uppfostrar sina barn. Han är hård och tydlig men rättvis.
En riktig man talar endast när han har något att säga. Han skvallrar inte och uttrycker sig inte om saker han ej har kunskap om.
En riktig man håller löften och ger endast sådana när de ovillkorligen kan hållas. Han är en man av sitt ord och handling.
En riktig man är ett föredöme och agerar därefter. Speciellt gentemot sina egna barn.
En riktig man skapar sina egna möjligheter och förlitar sig inte på pappas pengar eller andra allmosor.
En riktig man håller sitt hem, garage, hobbyrum och arbetsplats i perfekt ordning.
En riktig man klär sig propert och rätt efter situation. Sköter sin hygien och håller sig i form.
En riktig man kan försvara sig själv, sin familj samt sin egendom. Han ger inte upp vid nederlag utan reser sig och försöker igen oavsett motgång.
Kan mecka? Check!
Stor pung? Check!
Hårig bringa? Check!
Manlig hoj? Check!
Stor & stark? Check!
Händig? Check!
Japp, jag uppfyller nog allt. Skulle inte vilja byta skor med ngn annan.
Det är raka motsatsen till en kvinna.
Yttre genitalier tydligt utvecklad penis med pung och testiklar, med rätt kromosomuppsättning (xy).
Klart det finns vissa med intersexualitet, där detta är svårt att bedömma. För män är det klinefelters syndrom som är vanligast tror jag.
Enda jag sett i tidigare som kan betraktas som sant är stor pung. Men det är nog bra att förtydliga att det finns många män med förhållandevis liten pung som är klart definerade som män i sexualitet.
Behåring på bröstet brukar tillhöra könet män, men det finns vissa kvinnor med behåring på bröstet.
Jag är ledsen EDGE men du har nog inte ett enda rätt svar på vad som gör en man.
marry me?
anytime darling
al bundy är väl en riktig karlakarl,nån som samtycker
Jamen vem är en man då? Och ska vi vara sådana, så heter det: Vilka egenskaper ska en vuxen människa av hankön äga för att få benämna sig som MAN.mjaa, rubriken är missvisande; inte 'vad' (objekt, tingest, föremål, oorganiskt mtrl etc) utan 'vem' (levande).
m.a.o - vem är en man?
det kan vi tex fråga oss om göran persson.
Knutters definition på en riktig man är någon som tuggar taggtråd och spottar snus. Så, frågor på det?
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|