vad är tjejer bättre på!?

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
tassen skrev:
Hur ska jag veta att det är du som gjort det ??

Du får hänga med på ett jobb å visa vad du kan..ok?
Sen snackar vi jobb å betalning..... :pannkyss
voj voj, när ska jag hinna med det... jag har ju skola att sköta :rolleyes:

Gabor

Guest
Nitrogen skrev:
voj voj, när ska jag hinna med det... jag har ju skola att sköta :rolleyes:

Så vi börjar glida redan... :lol .. du det löser sig nog, en kväll,några timmar på en helg räcker.. eller var det bara snack...?? :7peta

Du kanske såg att du börjar måla in dig i ett hörn som sedan blir svår att ta sig ur...men är man så bra så är det inga problem eller hur. :yoparty

DieselDoris

Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
tassen skrev:
Så vi börjar glida redan... :lol .. du det löser sig nog, en kväll,några timmar på en helg räcker.. eller var det bara snack...?? :7peta

Du kanske såg att du börjar måla in dig i ett hörn som sedan blir svår att ta sig ur...men är man så bra så är det inga problem eller hur. :yoparty
Jag är bra, bättre, bäst!!
Men vi tjejer har inget behov av att hävda oss. Och byggbranchen har aldrig riktigt varit min grej... men om jag får tid över någon helg så lovar jag att hojta till :hihi

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Det löser ni enkelt genom att jobba 4h och sedan se om det var värt att betala för! Om man är bäst så behöver man inte oroa sig för att inte få betalt.

DieselDoris

Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
@GeneralE: Pfft, jag kommer bara bli utnyttjad... inget barnarbete här inte :tungan

Tjejer är bättre på att kyssas kom jag fram till nu :krama

Gabor

Guest
Nitrogen skrev:
Jag är bra, bättre, bäst!!
Men vi tjejer har inget behov av att hävda oss. Och byggbranchen har aldrig riktigt varit min grej... men om jag får tid över någon helg så lovar jag att hojta till :hihi

Det är bra att vara bra på allt. Har uppfattat det ofta som att tjejer definitivt ska bevisa för killar att dom är lika bra om inte bättre.
Tor att vi lätt kan läsa svaret mellan raderna. :tummenupp

Ursäkta om jag testade lite, :Bugar,

Det var jag som behövde hjälp hemma...ifall du ville veta, :pannkyss

Nitrogen Tjejer är bättre på att kyssas kom jag fram till nu :krama[/QUOTE skrev:
Not, inte alls sant, det har med känsla ,erfarenhet och lyhördhet att göra.

Gabor

Guest
Nitrogen skrev:
Du vill bara ha en ung, snygg tjej som springer och fixar, så att du kan bjuda hem polarna på öl för att titta på :tungan

har jag påstått att du är ung å snygg, du kanske inte ens är min typ. :7peta , å så är jag kanske inte ens hemma när du ska jobba där. Polarna och jag är ute å flyger, umgås med sydamerikanska, eldiga ,kvinnliga skönheter som svenska tjejer inte kan mäta sig med på långa vägar.... :lol

Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
tassen skrev:
Vad har priset att göra med att de är underbara kvinnor, riktiga kvinnor, som vet hur en man vill ha det i livet... :va

Ok, Ditt skämt var bättre än mitt...

Jag trodde naturligtvis att du skämtade efterssom du generaliserade så hemsk.. Latinokvinnor är väl på intet sätt bättre än svenskorna så vitt jag vet!?

Last edited:

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
tassen skrev:
... som vet hur en man vill ha det i livet... :va

Som om det inte skulle vara något som alla tjejer vet?? :D
Skillnaden ligger nog mest i vilka av oss som tycker att det är något att bry sig om. :arsele

Vissa mäns inställning till sig själv och sina rättigheter får en kvinna att tycka att livet ger henne det hon vill ha om hon får vara för sig själv. :fakta

Men så finns det ju de andra männen, som faktiskt är något att ha.

DieselDoris

Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
tassen skrev:
har jag påstått att du är ung å snygg, du kanske inte ens är min typ. :7peta , å så är jag kanske inte ens hemma när du ska jobba där. Polarna och jag är ute å flyger, umgås med sydamerikanska, eldiga ,kvinnliga skönheter som svenska tjejer inte kan mäta sig med på långa vägar.... :lol
Vem har påstått att dessa sydamerikanska, eldiga kvinnor är intresserade utav dig och dina polare? :3freak

Gabor

Guest
Flamma77 skrev:
Som om det inte skulle vara något som alla tjejer vet?? :D
Skillnaden ligger nog mest i vilka av oss som tycker att det är något att bry sig om. :arsele

Vissa mäns inställning till sig själv och sina rättigheter får en kvinna att tycka att livet ger henne det hon vill ha om hon får vara för sig själv. :fakta

Men så finns det ju de andra männen, som faktiskt är något att ha.

Du har helt rätt i det du säger, utan tvekan.... :tummenupp
Vissa kvinnor är det i dagsläget inte ens värt att komentera.
Många kvinnor i sverige är utan tvekan det tråkigaste , fantasilösaste, och mest humorbefriade klientet jag träffat.

Att tåla skämt å lite ironi verkar vara i stort sätt helt uteslutet och i sin osäkerhet vänder dom direkt sin ilska mot mannen..... :rofl :hihi

Sen hoppas jag att jag missförstår den lilla smileyn :arsele , i början av ditt inlägg.... :pannkyss

Nitrogen skrev:
Vem har påstått att dessa sydamerikanska, eldiga kvinnor är intresserade utav dig och dina polare? :3freak

Jag :tummenupp

Gabor

Guest
Biturbo skrev:
Ok, Ditt skämt var bättre än mitt...

Jag trodde naturligtvis att du skämtade efterssom du generaliserade så hemsk.. Latinokvinnor är väl på intet sätt bättre än svenskorna så vitt jag vet!?

Nu ska du inte förstöra den kommande anstormningen av påslag, hugg, spott å spe mot mig å min kvinnosyn..... :näsblod :död

Nyheter
Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Jacob Sjöman Under...

Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand