Silwer
för******
säkert, men är du bäst på det av alla?Nitrogen skrev:Jag är faktiskt en hejare på karlgöra. Typ som att måla, tapetsera, kakla, snickra o.s.v
Handyman!![]()
säkert, men är du bäst på det av alla?Nitrogen skrev:Jag är faktiskt en hejare på karlgöra. Typ som att måla, tapetsera, kakla, snickra o.s.v
Handyman!![]()
Nitrogen skrev:Jag är faktiskt en hejare på karlgöra. Typ som att måla, tapetsera, kakla, snickra o.s.v
Handyman!![]()
Klart jag är, dum fråga!Silwer skrev:säkert, men är du bäst på det av alla?
Om det är bra betalt så ska jag överväga sakentassen skrev:Behöver du jobb ? storbygge på gång.
Nitrogen skrev:Klart jag är, dum fråga!
Om det är bra betalt så ska jag överväga saken![]()
Nitrogen skrev:Jag är faktiskt en hejare på karlgöra. Typ som att måla, tapetsera, kakla, snickra o.s.v
Handyman!![]()
klart orättvist, det finns ingen jämlikhet här i världen.Flagga skrev:Letar och letar...men hittar ändå inte det mest givna svaret:
Tjejer är oerhört mycket bättre än killar på att få drinkar gratis.
Biturbo skrev:Tjejer är bäst på att få mig att tycka om dem.. De luktar gott och är mjuka!
Sen är de bara "sämre" på fysiskt tunga grejer. Å de rår de ju inte riktigt för de små liven..
Bartendern i baren är män och har makten över vem som får drinkar förstSilwer skrev:klart orättvist, det finns ingen jämlikhet här i världen.
Coolt!enduroemil skrev:Det kan stämma. Min flickvän som är helt nybörjare inom skytte fick till nåra utomordentilga serier med tanke på att hon va nybörjare.
Ge henne ett gevär, en skjutbana, och låt henne tränna 3 gånger i veckan under 3 månader. Då blir hon nog bättre en de fläsa jag känner![]()
Mattehuggorm skrev:Min teori är att tjejer är mer jämnbra och killar har några som är grymma medan resten är värdelösa.
Det skulle förklara varför killar är bättre på de flesta sporter.
Jag har nämligen hört nån gång att tjejer har lättare att lära sig saker, men när killarna väl lärt sig så är de bättre.
Det ser man ganska snabbt på dansgolvet
Sen finns det såklart sporter där i stort sett alla män är bättre, t.ex fotboll.
Men jag tror att de allra bästa ofta är killar i så kallade tjejsporter beror på ovan nämnda faktorer![]()
Japp ,skytte tycker jag definitivt är en jämlik sport isf, båda könen kan tävla på lika villkor, det behövs ingen överfysik för att pricka rätt.spenk skrev:Coolt!
Det har hänt mog med! Släpade upp sambon till skytteklubben, lät henne pröva på att skjuta några presicionsserier med en 22:a (pistol inte gevär) Det resulterade i flera silverserier! Något som en del som gick i min kurs inte ännu fixat!
Så kan det gå.... fotnot tjejer kan mycket väl vara bättre i skytte, i helgen kom jag tvåa..... efter en tjej.........
Oh du din.... jag är inte så dum som jag ser ut. Här görs inget gratis.tassen skrev:betalt,?? först ska du bevisa att du är så bra som du påstår..
kakling å klinkersjobb, sen får vi se...ok?
Ligatus skrev:vi satt här o fundera på va tjejer är bättre på!?i sånt man kan tävla i... föda barn e ju ganska givet, men de e ju lite svårt för oss
alltså den bästa i varje "gren", en tjej o en kille.. men sånt båda kan göra, som häst prylar, de håller ju många tjejer på med men den bästa e väl en kille... o en sån typisk sak som o laga mat, e inte sveriges kock en kille!?
![]()
inte för o reta upp femenisterna (okej kanske lite) men vore gött o få lite klarhet i de....!
Nitrogen skrev:Oh du din.... jag är inte så dum som jag ser ut. Här görs inget gratis.
Don't even try it!![]()
Väntaråå så ska jag kirra bilder på mitt rum som jag har målat och fixat aaaalldeles självtassen skrev:Så , upp till bevis, visa något du gjort. Det har oftast visat sig att det snackas mer än vad resultatet visar...mycket snack å lite verkstad alltså..
Jag kan posera naken i sängen.... eller icke!!!UrbanTiger skrev:Bävisa att de ä ditt römm![]()
![]()
Nitrogen skrev:Väntaråå så ska jag kirra bilder på mitt rum som jag har målat och fixat aaaalldeles själv![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |