vad är tjejer bättre på!?

Gabor

Guest
Nitrogen skrev:
Jag är bra, bättre, bäst!!
Men vi tjejer har inget behov av att hävda oss. hihi

ooops....inte ?? nu vill du tom vara någon annan åxå.... :lol

du duger som du är, göra sig till funker inte, verkligheten kommer alltid ifatt förr eller senare.... :pannkyss

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
tassen skrev:
ooops....inte ?? nu vill du tom vara någon annan åxå.... :lol

du duger som du är, göra sig till funker inte, verkligheten kommer alltid ifatt förr eller senare.... :pannkyss
Om du försöker vara rolig så har du misslyckats.
Och om du inte såg ironin så kan du ju gå och dränka dig i badkaret på en gång :pannkyss

Gabor

Guest
Nitrogen skrev:
Om du försöker vara rolig så har du misslyckats.
Och om du inte såg ironin så kan du ju gå och dränka dig i badkaret på en gång :pannkyss

lättstött, :pannkyss , dags att fylla på blodsockerhalten.. :lol

Klart jag såg ironin, så ta det lugnt, hetsa inte upp dig så på en gång.

DieselDoris

Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
tassen skrev:
lättstött, :pannkyss , dags att fylla på blodsockerhalten.. :lol

Klart jag såg ironin, så ta det lugnt, hetsa inte upp dig så på en gång.
Hetsar upp och hetsar upp.... du är inte så mkt att bli upphetsad över :tungan

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
tassen skrev:
...Sen hoppas jag att jag missförstår den lilla smileyn :arsele , i början av ditt inlägg.... :pannkyss
...

Den är som allt annat här lätt att missförstå.
Men i detta fall betyder den "kiss my ass", vilket är en fras som kan användas både ironisk, skämtsamt eller till och med hånfullt/avvisande.

Men faktum är att jag tycker att män som har åsikten/uttrycker åsikten (ironiskt eller ej) att kvinnan är till för att blott och bart behaga dem och helt missar att det finns de av oss som inte tycker att det är meningen med livet...yes, they can kiss my ass... :) :pannkyss

DieselDoris

Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
hållundan skrev:
Punktmarodör. Betänk samtidigt att ej blanda gemener och versaler i den utsträckning ovanstående inlägg medför. :mattias
Det var för att markera vilket R han hade missat.
Jag ber ödmjukast om ursäkt :Bugar

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Nitrogen skrev:
Det var för att markera vilket R han hade missat.
Jag ber ödmjukast om ursäkt :Bugar
Då rekommenderar i alla fall jag att du endast beklär den missade bokstaven med fetstil för att markera det fatala misstag som gjorts i tidigare inlägg.

:pannkyss :tungan

DieselDoris

Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
hållundan skrev:
Då rekommenderar i alla fall jag att du endast beklär den missade bokstaven med fetstil för att markera det fatala misstag som gjorts i tidigare inlägg.

:pannkyss :tungan
Jag ska genast anteckna detta och ha det i åtanke nästa gång det inträffar. :tungan

Färnbo

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
CRF 450 -09, SRAD Turbo -97, Gpz 1100 T -84
Tjejer är väl ungefär 600% bättre än killar på att göra hemmet mysigt.
Tjejer är ca 30 000% bättre klädda i string än killar.

Gabor

Guest
Flamma77 skrev:
Den är som allt annat här lätt att missförstå.
Men i detta fall betyder den "kiss my ass", vilket är en fras som kan användas både ironisk, skämtsamt eller till och med hånfullt/avvisande.

Men faktum är att jag tycker att män som har åsikten/uttrycker åsikten (ironiskt eller ej) att kvinnan är till för att blott och bart behaga dem och helt missar att det finns de av oss som inte tycker att det är meningen med livet...yes, they can kiss my ass... :) :pannkyss

Ok, då behöver jag inte ta åt mig, för jag tycker att kvinnan är det mest fantastiska som finns, å jag gör i stort vad som helst för kvinnan jag älskar,:pannkyss .
När en mening tas ur sitt sammanhang blir det en helt annan mening, samt att du missförstod mig helt å fullt, tror jag.

Nitrogen skrev:
ÖverRaskad.... två R baby, två R!

Jag ska aldrig göra om detta stora misstag, :Bugar .
Vilken tur att du såg det, så nu ska jag genast sätta på ett R till på min hoj.

Eller räcker det att det finns en på varje sida, :va

:lol , du är rolig du, kul med tjejer som har humor å är slängda i käften.
Nu ska jag ut å rasta fordonet, dags att kolla in kuddförrådet. Nattinattnatt.

Mattehuggorm

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GS 500 E
Silwer skrev:
Det där har då ingen forskning om understöder.
Det som har sagt är att man löser problem på skilda sätt beroende på kön, absolut inte tta det ena könet har lättare för att lära, det är individuellt.
Man lär sig snabbt det man är intresserad av och det gäller nog de flesta.

Hur menar du jämnbra? du tror alltså att kvinnor är ungefär lika bra allihop (vilken nivå det nu må vara) men att Män består av 10% övermänniskor och restan är värdelösa på en ev. lägre nivå än kvinnorna?
isf vad är det för förmågor du avser?

Självklart är det individuellt, men om man gör en generalisering, vilket man måste göra för att komma nånstans med detta.
Så tror jag att tjejer har lättare att få kroppen att göra som dom vill, men när killen väl har lärt sig att kontrollera kroppen så blir han bättre på det han gör.
Ta som exempel dans, de gånger vi hade dans på specialidrotten så hade tjejerna väldigt lätt för att göra rätt medan vi killar hade svårare.
Däremot i eliten så är väl killarna bäst, va jag förstått.
Det bygger såklart på att fysiken inte är av för stor betydelse.

Nej, men om vi säger att alla tjejerna är nånstans mellan 2-9 i förmåga med ett snitt på 5, så har männen en bredd på 1-10 med ett medel på 4.
Det vill säga att männen i snitt är lite sämre men de har de bästa inom området tack vare spetskompetensen.
Ta återigen dans som exempel.
Där tycker iaf jag att fler tjejer än killar är hyfsade på att dansa, men de allra bästa är killar.
Likaså i ridning.
Nu har jag givetvis bara sporter som räknas som tjejsporter i mina exempel eftersom det är ganska irrelevant att killarna är bäst i killsporter.

Silwer skrev:
Jag tror du gör en tankevurpa, män är bättre på fysiska sporter pga av sin oftast fysiska överlägsenhet inte för att de är bättre på fotboll eller ishockey, de har helt enkelt möjlighet till en högre nivå i sig självt.

Sen menar jag inte att alla män är bättre än alla kvinnor, så är det inte, men om du plockar ut den starkaste människan på jorden, den snabbaste människan på jorden och sånna fysiska förmågor så kommer du se att en man är där på förstaplatsen.

Kvinnor och mäns fysiska förmåga är jag mycket väl medveten om, det var heller inte poängen i mitt inlägg.

Nyheter
Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Jacob Sjöman Under...

Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand