flugan
Vem vet
Biturbo skrev:mansgriiiis!
Men vem är det på din avatar?
Biturbo skrev:mansgriiiis!
Det är ju jaaaag!!flugan skrev:Men vem är det på din avatar?
Nitrogen skrev:Jag är bra, bättre, bäst!!
Men vi tjejer har inget behov av att hävda oss. hihi
Om du försöker vara rolig så har du misslyckats.tassen skrev:ooops....inte ?? nu vill du tom vara någon annan åxå....![]()
du duger som du är, göra sig till funker inte, verkligheten kommer alltid ifatt förr eller senare....![]()
Nitrogen skrev:Om du försöker vara rolig så har du misslyckats.
Och om du inte såg ironin så kan du ju gå och dränka dig i badkaret på en gång![]()
Hetsar upp och hetsar upp.... du är inte så mkt att bli upphetsad övertassen skrev:lättstött,, dags att fylla på blodsockerhalten..
![]()
Klart jag såg ironin, så ta det lugnt, hetsa inte upp dig så på en gång.
Nitrogen skrev:Hetsar upp och hetsar upp.... du är inte så mkt att bli upphetsad över![]()
ÖverRaskad.... två R baby, två R!tassen skrev:Säg inte det du,, du kan bli överaskad.
tassen skrev:...Sen hoppas jag att jag missförstår den lilla smileyn, i början av ditt inlägg....
...
Punktmarodör. Betänk samtidigt att ej blanda gemener och versaler i den utsträckning ovanstående inlägg medför.Nitrogen skrev:ÖverRaskad.... två R baby, två R!
Det var för att markera vilket R han hade missat.hållundan skrev:Punktmarodör. Betänk samtidigt att ej blanda gemener och versaler i den utsträckning ovanstående inlägg medför.![]()
Då rekommenderar i alla fall jag att du endast beklär den missade bokstaven med fetstil för att markera det fatala misstag som gjorts i tidigare inlägg.Nitrogen skrev:Det var för att markera vilket R han hade missat.
Jag ber ödmjukast om ursäkt![]()
Jag ska genast anteckna detta och ha det i åtanke nästa gång det inträffar.hållundan skrev:Då rekommenderar i alla fall jag att du endast beklär den missade bokstaven med fetstil för att markera det fatala misstag som gjorts i tidigare inlägg.
![]()
![]()
Ap ap ap.... icke att förglömma, StringEmilFärnbo skrev:Tjejer är ca 30 000% bättre klädda i string än killar.
Flamma77 skrev:Den är som allt annat här lätt att missförstå.
Men i detta fall betyder den "kiss my ass", vilket är en fras som kan användas både ironisk, skämtsamt eller till och med hånfullt/avvisande.
Men faktum är att jag tycker att män som har åsikten/uttrycker åsikten (ironiskt eller ej) att kvinnan är till för att blott och bart behaga dem och helt missar att det finns de av oss som inte tycker att det är meningen med livet...yes, they can kiss my ass...![]()
![]()
Nitrogen skrev:ÖverRaskad.... två R baby, två R!
Silwer skrev:Det där har då ingen forskning om understöder.
Det som har sagt är att man löser problem på skilda sätt beroende på kön, absolut inte tta det ena könet har lättare för att lära, det är individuellt.
Man lär sig snabbt det man är intresserad av och det gäller nog de flesta.
Hur menar du jämnbra? du tror alltså att kvinnor är ungefär lika bra allihop (vilken nivå det nu må vara) men att Män består av 10% övermänniskor och restan är värdelösa på en ev. lägre nivå än kvinnorna?
isf vad är det för förmågor du avser?
Silwer skrev:Jag tror du gör en tankevurpa, män är bättre på fysiska sporter pga av sin oftast fysiska överlägsenhet inte för att de är bättre på fotboll eller ishockey, de har helt enkelt möjlighet till en högre nivå i sig självt.
Sen menar jag inte att alla män är bättre än alla kvinnor, så är det inte, men om du plockar ut den starkaste människan på jorden, den snabbaste människan på jorden och sånna fysiska förmågor så kommer du se att en man är där på förstaplatsen.
Nitrogen skrev:Ap ap ap.... icke att förglömma, StringEmil
http://www.string-emil.de/
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Jacob Sjöman Under... |
![]() |
Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |