N-TRADE RACING kommer som ni säkert redan vet att bli ett renodlat Kawasaki superbiketeam nästa år. Jag gör förhoppningsvis comeback efter skadan och byter från Honda till en ZX 10R -08 och Hasse fortsätter köra med sin grymma -06:a. Mer info hittar ni givetvis på www.n-trade.se/racing. Kanske blir det en Akrapovicpipa eller något liknande på ny-hojen också.
det är så jävla nice att man inte är själv kvar utan talangmen nästa år ska jag med sluta fega och låta kawan sträcka ut
![]()
björn
Så klart du skall köra en sån hoj du också som är KawasakifrälstAlltså den där hojen... Det är inte skitsnack det där.. Fy va den växer och jag vill ha en. Hösten 2008 kommer jag gå i depån och leta objekt!![]()
Nä man skulle ha det som proffsen, kraschar man går man bara och hämtar nytt.
Ha...Ha...Då är ju du proffs! Du gick ju bara till Greven och hämtade ut ny kåpställning och kåpor på G-åsen i somras.Jag hoppas att vi får till några riktiga fighter i sommar
![]()
För mig blir det superbike igen och med samma gamla r1-07 plus en r1-08 ...
siktar på SO NM SM och kanske inhopp i Veidec om frugan tillåter nu när man ska bli pappa o allt ... fast SO garanterat!
// Niklas Sjöstrand SBK #38
ööö va fan.. Nu får du dela med dig lite...![]()
Får man lov att köra Ducatis Desmosedici D16RR i NSB/SO?
Nej. Ducati har varken brytt sig om att göra den homologisering som skulle krävas för att fastställa att det är en produktionshoj och som även krävs för tävlande här hemma i klasser för produktionshojar och dom kommer inte heller att tillverka så många så att dom skulle kunna göra den ändå.
-ja va faan ... jag ska köra SO med all säkerhet, får se om det blir mer med tanke på att det är bulle i ugnen och storken levererar i maj ... ölkväll snart eller?
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |