Vad önskar du dig i julklapp?

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jodå.
Dessvärre så har jag tillgång till/har provat de flesta upplevelser som jag är intresserad av.
Utom skärmflygning och köra ånglok.

Lycka till med företaget.
Skall försöka boosta sidan i sökmotorerna genom att lägga in den som startsida på ett par jobbdatorer.

Det funkar väl?

OJ. Det har jag ingen aning om faktiskt. Men fler besökare på sajten ger den automatiskt en högre ranking, så kanske.

Vore bussigt! Hur många jobbdatorer har du? :)

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
OJ. Det har jag ingen aning om faktiskt. Men fler besökare på sajten ger den automatiskt en högre ranking, så kanske.

Vore bussigt! Hur många jobbdatorer har du? :)
Lägger den som startsida på min dator, emedan jag inte har någon sida jag kollar varje gång jag går ut på internättet.
Två personaldatorer, som används ganska mycket av olika personer.
Borde bli 15-20 besökare per dag.
Klapp på axeln?

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Lägger den som startsida på min dator, emedan jag inte har någon sida jag kollar varje gång jag går ut på internättet.
Två personaldatorer, som används ganska mycket av olika personer.
Borde bli 15-20 besökare per dag.
Klapp på axeln?

Tack tack! Många bäckar små!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
en sån här laserpekare!:yoparty

[YOUTUBE-ID]W1TUV3BJM1Y[/YOUTUBE-ID]

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag önskar att vi kunde skippa julafton helt.
Finns väl fan ingen tråkigare dag på året?

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4
Jag önskar att vi kunde skippa julafton helt.
Finns väl fan ingen tråkigare dag på året?

Håller med. En lååååång dag med en massa värdelöst skräp på tv (jag menar, finns det folk som verkligen ser på Balle Ankas julafton?). Riktig tramsdag.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Va... tråkigt... nej nej.
Ett bord framdukat med allt det goda att äta, min egna hemkryddade snaps x3 (tre smaker alltså), gott öl och se Kalle Anka för första gången med min son... nja, han kommer nog inte komma ihåg den i och med att han inte ens kommer vara ett halvår då, men själva grejen liksom.

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
det enda som är positivt med jul är ledigheten men den krymper mer o mer , sitta o tramsa med o vänta på en gammal skröna med skägg, julmaten är heller inte särskilt god sen till råga på allt får man träffa en massa släktingar o låtsas va trevlig fast ingen tycker det är kul ,,, skit o åter skit med jul jag får aldrig det jag vill ha iaf , så nu lägger vi ner skiten

Troll1

Hon med korta ben
Gick med
3 Oct 2008
Hoj
Ducati monster 900 ie dark -01
Va... tråkigt... nej nej.
Ett bord framdukat med allt det goda att äta, min egna hemkryddade snaps x3 (tre smaker alltså), gott öl och se Kalle Anka för första gången med min son... nja, han kommer nog inte komma ihåg den i och med att han inte ens kommer vara ett halvår då, men själva grejen liksom.

Jag håller med julen e ju helt underbar ju.... :tummenupp
Jag älskar julen, hela allt med julen, få träffa syskon, föräldrar och bara njuta och äta gott... De e kärlek de :yoparty

Kia

Guest
Varje år när butikerna plockar fram sina julsaker (vilket verkar bli tidigare och tidigare.) så brukar jag och min man säga att i år ska vi bojkotta julen helt och resa bort till nåt varmt ställe. Men när sen december kommer så står man ju där och sätter upp julgardiner, bakar pepparkakor och lussebullar, julpysslar med ungarna och myser av att få ha hela familjen samlad. Resan får vänta till efter julhelgen....

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring