Jag vill ha materiella ting; varför inte utnyttja skiten när den ändå återkommer varje år?
Laptop och flygbiljetter. Tack!
Jag vill ha materiella ting; varför inte utnyttja skiten när den ändå återkommer varje år?
Laptop och flygbiljetter. Tack!
Fred på jorden
RedShift 643-kammar
Jim's big axle hydrosolid lyftare
ProComp Behive Valve springs.
Massa pengar, massa hojprylar, massa tjärlek, massa massa, typFred på jorden
RedShift 643-kammar
Jim's big axle hydrosolid lyftare
ProComp Behive Valve springs.
Ok. Bra med en som vet vad han vill. Vem har du tänkt skall köpa de där grejjerna till dig? Tror du din lilla mamma skall beställa ett par nya kammar till dig från nån specialbutik i U S & A ?
Mor dog när jag var i din ålder.
Men jag har redan beställt allt utom det förstnämda från USA. Det förstnämda har USA alltför dålig leveranssäkerhet på.
Fan.
Är det ingen som vill ha UPPLEVELSER nu när jag satsat massa stålars på att rigga ett sånt företag?
Ja just ja...Önskar mig :ligga också för efter dom är posterna så lär
det ju inte hända nå mer iaf...
Det är ju praktiskt. Om man köper sina egna julklappar så får man vad man vill.
Dina inkluderar ju dessutom en hel del terapi för vintern.
Jag kolla faktiskt igenom din/eran site rätt noga när du la upp en länk i nån träd här om dagen då JAG gillar denna typ av gåva. Men erat problem är nog att ingen hittar dit.. Fick för mig & kolla in site'n igen men googlar man på,
- ge bort en upplevelse
- roliga upplevelser
- upplevelsepresent
- upplevelse
så är allt man hittar en himla massa andra företag med exakt samma idé som er. Ok att ni har en "sponsrad länk" ute till höger vid dessa sökningar, men är det nån som nånsin klickar på dessa "sponsrade länkar" För mig är dom samma sak som spam, virus eller porr.. Inte ens när man söker på erat s.k ledord för siten, Den BÄSTA presenten, kommer eran sida upp bland resultaten. Så dagens tips blir att rigga eran site lite bättre för google
Fan.
Är det ingen som vill ha UPPLEVELSER nu när jag satsat massa stålars på att rigga ett sånt företag? För övrigt är det den bästa grejjen att ge bort om man inte vet vad man ska köpa. Har gett bort det flera gånger själv innan jag drog igång den här lådan och alla blir glada.
Visst är det väl bättre att få göra nåt kul (som man kommer ihåg länge) än att få en gammal vas eller ytterligare nån onödig pryl till köket?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|