Vad önskar du dig i julklapp?

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Jag vill ha materiella ting; varför inte utnyttja skiten när den ändå återkommer varje år?

Laptop och flygbiljetter. Tack!
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag vill absolut inte ha någonting, och då jag inte tror på någon högre makt känns det lönlöst att önska sig god hälsa för alla, kort vinter eller annat som bara en eventuell gud skulle kunna ge.

Men jag hoppas på en kort vinter och att alla får vara friska!
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag vill ha materiella ting; varför inte utnyttja skiten när den ändå återkommer varje år?

Laptop och flygbiljetter. Tack!

Min och tjejens gemensamma julklapp i år blev biljetter till värmen, det är ju den bästa julklapp man kan få typ. Hon får en av mig och jag får en av henne :)
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Har allt jag vill ha, önskar dock att jag får jobba för chefen så slipper man allt stök.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Fan.

Är det ingen som vill ha UPPLEVELSER nu när jag satsat massa stålars på att rigga ett sånt företag? För övrigt är det den bästa grejjen att ge bort om man inte vet vad man ska köpa. Har gett bort det flera gånger själv innan jag drog igång den här lådan och alla blir glada.

Visst är det väl bättre att få göra nåt kul (som man kommer ihåg länge) än att få en gammal vas eller ytterligare nån onödig pryl till köket?
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Fred på jorden
RedShift 643-kammar
Jim's big axle hydrosolid lyftare
ProComp Behive Valve springs.

(Har beställt allt utom det första från USA, dålig leveranssäkerhet på det första)
 
Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Fred på jorden
RedShift 643-kammar
Jim's big axle hydrosolid lyftare
ProComp Behive Valve springs.

Ok. Bra med en som vet vad han vill. Vem har du tänkt skall köpa de där grejjerna till dig? Tror du din lilla mamma skall beställa ett par nya kammar till dig från nån specialbutik i U S & A ?
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ok. Bra med en som vet vad han vill. Vem har du tänkt skall köpa de där grejjerna till dig? Tror du din lilla mamma skall beställa ett par nya kammar till dig från nån specialbutik i U S & A ?

Mor dog när jag var i din ålder.
Men jag har redan beställt allt utom det förstnämda från USA. Det förstnämda har USA alltför dålig leveranssäkerhet på.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Mor dog när jag var i din ålder.
Men jag har redan beställt allt utom det förstnämda från USA. Det förstnämda har USA alltför dålig leveranssäkerhet på.

Det är ju praktiskt. Om man köper sina egna julklappar så får man vad man vill.
Dina inkluderar ju dessutom en hel del terapi för vintern.
 

Ten-0

[Enter cool message here]
Gick med
12 Dec 2005
Ort
Hemma
Hoj
Ny till våren
Redan fått en julklapp, nu sitter familjen och diskuterar var vi ska åka! Hawaii, Californien eller Florida.

Blir det de två sistnämnda så gissar jag på att jag får valfri bil i julklapp också. Det är iaf vad jag önskat mig.
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Jag önskar att få vakna en dag och tandfen har lagat läckan i taket utan att det syns i plånboken.

Jo just ja, jag önskar att TV-shop och alla dess konkurrenter går i konkurs.:mad:

På det här forumet vill man väl ha hjulklappar?:va
 
Last edited:

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Fan.

Är det ingen som vill ha UPPLEVELSER nu när jag satsat massa stålars på att rigga ett sånt företag?

:felämne

Jag kolla faktiskt igenom din/eran site rätt noga när du la upp en länk i nån träd här om dagen då JAG gillar denna typ av gåva. Men erat problem är nog att ingen hittar dit.. Fick för mig & kolla in site'n igen men googlar man på,

- ge bort en upplevelse
- roliga upplevelser
- upplevelsepresent
- upplevelse

så är allt man hittar en himla massa andra företag med exakt samma idé som er. Ok att ni har en "sponsrad länk" ute till höger vid dessa sökningar, men är det nån som nånsin klickar på dessa "sponsrade länkar" :confused: För mig är dom samma sak som spam, virus eller porr.. Inte ens när man söker på erat s.k ledord för siten, Den BÄSTA presenten, kommer eran sida upp bland resultaten. Så dagens tips blir att rigga eran site lite bättre för google :tummenupp

:backontop
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Precis. Är medveten om det där.

Sidan har bara legat uppe i två veckor, och det tar ett tag innan den börjar klättra på google. Det kan ta 1-2 månader. Den är rätt bra sökmotoranpassad med friendly urls och hela videvitten så det kommer nog!

:felämne

Jag kolla faktiskt igenom din/eran site rätt noga när du la upp en länk i nån träd här om dagen då JAG gillar denna typ av gåva. Men erat problem är nog att ingen hittar dit.. Fick för mig & kolla in site'n igen men googlar man på,

- ge bort en upplevelse
- roliga upplevelser
- upplevelsepresent
- upplevelse

så är allt man hittar en himla massa andra företag med exakt samma idé som er. Ok att ni har en "sponsrad länk" ute till höger vid dessa sökningar, men är det nån som nånsin klickar på dessa "sponsrade länkar" :confused: För mig är dom samma sak som spam, virus eller porr.. Inte ens när man söker på erat s.k ledord för siten, Den BÄSTA presenten, kommer eran sida upp bland resultaten. Så dagens tips blir att rigga eran site lite bättre för google :tummenupp

:backontop
 

wallbanger

Ny medlem
Gick med
10 May 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Fireblade -92
En ny hjälm så man kanske har en chans att överleva om det skulle gå åt skogen :gnissla

Syrrans gamla moppehjälm håller knappt ihop längre.
 

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Street triple, kraschad
Jag får inte önska mig mc-prylar och då kan det fan lika gärna kvetta :mad:

:felämne

Min syster gillar traditioner så det blir att vi brukar vara hos henne. Mat i enorma mängder förtärs och det dricks en hel del öl och schnaps också...:fyllisar :hihi För se, i det djävla sällskapet kan man fan inte vara nykter...(Som Ekborg sa i "tomten är far till alla barnen")

När man sen börjar nycktra till så har vi missat tomten och svågern ska "ut och köpa tidning", han kommer tillbaks en stund senare och sluddrar nåt om snälla barn....och får en stadig singelmalt-whiskey som han dricker i sugrör genom lös-skägget.:tomten samtidigt som han försöker tyda rimmen vi skrivit i hieroglyf-format.

Eftersom det än så länge är relativt få barn så går denna processen relativt fort och "tomten"(läs:svågern) hinner knappt ut i hallen innan lösskägget ryker och han kommer tillbaks, i egenskap av "svåger" och undrar om tomten varit där.

Trots att det är samma sak varje år så blir det en smula minnesvärt. :)

:backontop
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Fan.

Är det ingen som vill ha UPPLEVELSER nu när jag satsat massa stålars på att rigga ett sånt företag? För övrigt är det den bästa grejjen att ge bort om man inte vet vad man ska köpa. Har gett bort det flera gånger själv innan jag drog igång den här lådan och alla blir glada.

Visst är det väl bättre att få göra nåt kul (som man kommer ihåg länge) än att få en gammal vas eller ytterligare nån onödig pryl till köket?

Jodå.
Dessvärre så har jag tillgång till/har provat de flesta upplevelser som jag är intresserad av.
Utom skärmflygning och köra ånglok.


Lycka till med företaget.
Skall försöka boosta sidan i sökmotorerna genom att lägga in den som startsida på ett par jobbdatorer.


Det funkar väl?
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top