Chrille skrev:Äh, men va fan!!! Njuter du av att bli trampad på?
Du VET vad som egentligen borde göras. Rör henne inte igen...
Hon snackar skit! Precis samma dynga som:
"Det är inte dig det är fel på, det är mig..."
"Jag behöver lite tid för mig själv"
osv osv....
Hade hon haft ryggrad nog att säga "Jag älskar dig inte tillräckligt mycket" hade du kanske fått en knuff i rätt riktning. Lets face it, hade hon varit kär i dig så hade hon inte hållt dig på avstånd.
Kan inte annat än att hålla med. Fan hon går ju att läsa som en öppen bok, konstiga kommentarer också från andra här.. skulle nog ta en paus från henne ett bra tag, dvs inte umgås eller ringa överhuvudtaget, sånt här är precis sånt som kan slå tebaka utav helvete. Burre gillar ju henne redan nu, och det kommer bara bli värre med tiden. Frågan är ju burre om DU borde lita så mycket på henne, när hon reagerar/uppför sig som hon gör? hur kan du ge 100 på att hon inte knullar lite annat vid sidan om?? + sonderar teräng?? tror du hon berättar sånt för dig? man får tänka lite själv också, och inte vara för naiv, nu kanske ni inte är tesammans som sagt, men det kommer inte spela nån roll.. ta en paus gör annat, träna, utöva hobby + så kan du ju sondera trängen lite mer på ditt håll, du är ju inte bunden och hon verkar kanske inte vara den rätta som sagt..