Vad fan gör jag för fel?

Northsea

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Såld
Chrille skrev:
Äh, men va fan!!! Njuter du av att bli trampad på?

Du VET vad som egentligen borde göras. Rör henne inte igen...

Hon snackar skit! Precis samma dynga som:
"Det är inte dig det är fel på, det är mig..."
"Jag behöver lite tid för mig själv"

osv osv....

Hade hon haft ryggrad nog att säga "Jag älskar dig inte tillräckligt mycket" hade du kanske fått en knuff i rätt riktning. Lets face it, hade hon varit kär i dig så hade hon inte hållt dig på avstånd.

Kan inte annat än att hålla med. Fan hon går ju att läsa som en öppen bok, konstiga kommentarer också från andra här.. skulle nog ta en paus från henne ett bra tag, dvs inte umgås eller ringa överhuvudtaget, sånt här är precis sånt som kan slå tebaka utav helvete. Burre gillar ju henne redan nu, och det kommer bara bli värre med tiden. Frågan är ju burre om DU borde lita så mycket på henne, när hon reagerar/uppför sig som hon gör? hur kan du ge 100 på att hon inte knullar lite annat vid sidan om?? + sonderar teräng?? tror du hon berättar sånt för dig? man får tänka lite själv också, och inte vara för naiv, nu kanske ni inte är tesammans som sagt, men det kommer inte spela nån roll.. ta en paus gör annat, träna, utöva hobby + så kan du ju sondera trängen lite mer på ditt håll, du är ju inte bunden och hon verkar kanske inte vara den rätta som sagt..

Northsea

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Såld
Burre skrev:
Om vi är ute på krogen tillexempel så kan det komma fram någon när hon dansar som visar intresse, hon avvisar inte personen utan dansar istället med honom ett tag och ler åt honom...Är vi hemma hos någon så myser hon med precis alla utom mig...hennes killkompisar (som hon har haft sex med) och även mina polare...

Så.
Klart.
Dumpa.

Nästa brud :tummenupp

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Är helt säker på att hon inte har sex vid sidan om...

Hon har sagt att det kommer ta tid för henne att lita på någon igen... Jag ska vänta några veckor till och se vad som händer...med lite tur så blir jag okär igen

Väntar tills på fredag i alla fall...hon ska få låna min lägenhet och ha klassfest här (jag ska naturligtvis vara med)

Måste ge henne lite credit btw... För några dagar sedan så hade hon varit hemma hos mig medans jag var på jobbet... När jag gick så var det ostädat och fullt med disk, när jag kom hem så var all disk klar, hon hade tillochmed damsugit och torkat golven :)

Northsea

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Såld
Burre skrev:
Är helt säker på att hon inte har sex vid sidan om...

Hon har sagt att det kommer ta tid för henne att lita på någon igen... Jag ska vänta några veckor till och se vad som händer...med lite tur så blir jag okär igen

Väntar tills på fredag i alla fall...hon ska få låna min lägenhet och ha klassfest här (jag ska naturligtvis vara med)

Måste ge henne lite credit btw... För några dagar sedan så hade hon varit hemma hos mig medans jag var på jobbet... När jag gick så var det ostädat och fullt med disk, när jag kom hem så var all disk klar, hon hade tillochmed damsugit och torkat golven :)

Det är ditt beslut såklart... men men :hej

SVBABE

flyttgalen!!
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
sv 650-02
måste bara säga en sak
ibland måste man göra alla misstag själv,
en del kan inte lyssna på andra och sen göra så, Jag måste lära mig av mina misstag själv och så har jag varit sambo två ggr redan och är bara 23år... :rodnar
Lycka till alla med problem dwet löser sig alltid bara man har tålamod.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
SVBABE skrev:
...Jag måste lära mig av mina misstag själv och så har jag varit sambo två ggr redan och är bara 23år... :rodnar
...

Baggis, jag spräckte mitt andra långa samboförhållande som 21-åring. :brynad Lärorikt men smärtsamt...

Att få råd då hade hjälpt mig en hel del för att undvika ett återfall på en av dom som bara krånglade till situationen...

SVBABE

flyttgalen!!
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
sv 650-02
Det är underbart att vara kär, skit jobbigt när man blir dumpad eller känslorna inte finns där som man skulle vilja,

men en sak har jag lärt mig har man varit tillsammans och det tar slut så ska det vara slut! oavsett vem som dumpar vem och på vilka grunder!! :hej

Last edited:

SVBABE

flyttgalen!!
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
sv 650-02
Burre lyssna på Chrille han har nog rätt!!!

Jag har gjort just som din dam gör, ringt, myst städat och inte velat ha honom mer än som en så länge kille eller KK som du kallar er, se till att det händer nått så du slipper bli riktigt sårad ont gör det alltid mer eller mindre...

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Bättre är att inte behöva och inte vilja ha någon. Jag har min hoj, det räcker. Den älskar mig och jag älskar den.

SVBABE

flyttgalen!!
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
sv 650-02
Originally posted by
Bättre är att inte behöva och inte vilja ha någon. Jag har min hoj, det räcker. Den älskar mig och jag älskar den.

Ja jag håller med dig men för att vara p åden säkra sidan skaffade jag även en hund...
nu är jag hel säker på att vara älskad av någon! :hej

Henken

Guest
Re: Re: Hehe

DreeTman skrev:
Jo, det där känner jag med igen... man tänker ju inte på det då, men man känner sig ju inte direkt som kungen efteråt... fy fan säger jag bara... :zpy

"Gör mot andra som du vill att..."
Hehe, nä man ska väl kanske undvika det för allas bästa..men jag kan faktiskt skruva det som att det är bra för deras förhållande. :fakta

Apropå inget så var jag med en tjej & kollade in en fest där hennes ex var, han vill fortfarande ha henne & lovade mig stryk om jag kom dit. Gratis är gott tänkte jag men när jag väl kom dit så var han beskedlig, nästan lite skammsen.
Trots sina 3 polare...jag var själv med henne :p

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Burre skrev:
...Måste ge henne lite credit btw... För några dagar sedan så hade hon varit hemma hos mig medans jag var på jobbet... När jag gick så var det ostädat och fullt med disk, när jag kom hem så var all disk klar, hon hade tillochmed damsugit och torkat golven :)
För helvete, man! Bry dig inte om vad de bittra och övergivna säger. Detta luktar äkta kärlek :fakta

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Re: Re: Re: Hehe

Henken skrev:
"Gör mot andra som du vill att..."
Hehe, nä man ska väl kanske undvika det för allas bästa..men jag kan faktiskt skruva det som att det är bra för deras förhållande. :fakta

Apropå inget så var jag med en tjej & kollade in en fest där hennes ex var, han vill fortfarande ha henne & lovade mig stryk om jag kom dit. Gratis är gott tänkte jag men när jag väl kom dit så var han beskedlig, nästan lite skammsen.
Trots sina 3 polare...jag var själv med henne :p

Sånt där är så jävla drygt med fd. pojkvänner som ska ge folk spö bara för att de umgås med damerna... sjukt. :zpy

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha