Vad fan gör jag för fel?

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Burre skrev:
Det vet jag inte...antar att jag vill lita på henne...men som sagt, det är mig hon kommer till...
Jo, det är sant... du får väll vänta ut det hela o se hur det går, annars vara drastisk o sexvägra ett tag o se hur hon reagerar...

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Chrille skrev:
Nja, inte varje gång man är snäll. Finns få saker i livet som är viktigare än att vara snäll men man ska spara det till de som förtjänar det...
Jo, visst är det så... lite jobbigt alla de gånger då man missbedömer folk och tror att de är snälla bara...

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Alltså, det är inte bara hon som ringer...Ringer jag och vill träffa henne så släpper hon det hon håller på med och kommer hem till mig...Och jag gör exakt lika för henne...

Och skulle jag säga att jag inte vill ha sex med henne mer så skulle vi fortsätta umgås som kompisar...utan tvekan

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
www.sportkn***l.com? eller www.relationstrassel.com? ;)
Skämt åsido, burre, för fanken, räta upp ryggen och var lite stolt, säg till henne att du inte gillar läget. Visst kan man en period säga att man är KK och inte ihop, men då ska det fanken inte under den perioden vara en massa flörtande med andra.

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
oFFkeFF skrev:
www.sportkn***l.com? eller www.relationstrassel.com? ;)
Skämt åsido, burre, för fanken, räta upp ryggen och var lite stolt, säg till henne att du inte gillar läget. Visst kan man en period säga att man är KK och inte ihop, men då ska det fanken inte under den perioden vara en massa flörtande med andra.

Jag håller med, men det gör inte hon...hon tycker att vitsen med kk är att få flörta med andra...att det är det som skiljer kk från att vara tillsammans...just för att vi beter oss som om vi vore tillsammans...

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Ja...det har jag, hon säger att hon inte bryr sig...men vet faktiskt inte...hon vet att jag är kär i henne så det spelar nog ingen roll för henne...

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
Mer massa över ryggen ha ha, skämt åsido Testa att ta det lugnare, (kan inte fatta att jag faktiskt skriver det) det brukar ju brudar göra.

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
ok, annars kan det ju ge henne en inblick i hur du känner när hon flörtar med andra... om hon hade reagerat alltså...

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Men ok...ge mig tips på vad jag ska säga till henne? Ska jag låta henne läsa tråden?

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Burre: Kanske inte alltid uppskattas av dem att delar av deras privatliv diskuterats på nätet, men samtidigt så är ju jag allt annat än experten på att få förhållanden att funka så... :brynad

Foggy

-
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
ZX-9R -01/02
And the quest for the holy grai.. nej lööv goes on. Tänkte hållt mig ifrån relationstjôtet, men kan inte annat än tycka att:

Chrille skrev:
Nu blir jag riktigt elak här men det är inte meningen att vara ett svin.

Du säger alltså att tjejen beter sig sjysst när det passar henne! Hur är det med "När det passar dig"??

Tjejen är troligtvis inte rädd för ett förhållande utan troligtvis mest rädd för att vara ensam.
Du ger henne bara en garanti att så länge hon velar runt finns du där och ger sällskap och närhet. DU blir utnyttjad och DU lider medan tjejen utnyttjar dig på ett synnerligen svinigt sätt. Och det kommer inte bli dig hon hamnar hos! Det tror jag verkligen inte....

Jag har varit nära att snubbla in i samma typ av smörja som du sitter i och det du behöver är vrede. Ilska ger dig styrkan att ställa krav och även orken att klara dig ensam om/när hon väljer bort dig. Du bör kräv respekt, hon gör det ju hela tiden när allt ska vara på hennes sätt.

Tjejer har lätt för att skaffa 'någon' att prata med. Att ni kan prata om allt och trivs ihop betyder inte att hon inte väljer en annan KK/förtrolig om du klargör att du inte accepterar nuvarande förhållanden. Det troligaste är snarast att hon efter ett par veckor har en pojkvän eller ny kk/förtrolig som fyller exakt samma funktion som du gör nu.

Eller så har jag helt fel och hon är dökär i dig och ni kommer leva lyckliga alla dagar....Vad tror du? Om du verkligen tänker efter?
:fakta

Trevligt att hon uppnått en speciell plats i ditt liv och visst är det trevlig med en snygg tjej i närheten - du verkar bara inte ha uppnått en riktigt lika speciell plats i hennes. Men att inte se saker klart hör väl kärleken till...

Är väldigt tveksam till att blir bara ni två av det man läst här på forumet , tex. "Är vi hemma hos någon så myser hon med precis alla utom mig...hennes killkompisar (som hon har haft sex med) och även mina polare..." - hur go e man då?!

Nä, du verkar som sagt totalt nedkärad i nån som inte håller dig lika högt - hur bränd hon än må vara sen tidigare - å riskerar snarare att bli lika bränd själv.

Var en man å inse att du är värd bättre än så här: Bryt helt, gå vidare å låt henne komma efter dig. Gör hon det så är det bara att gratulera dig :)

Edit: Eller kanske inte om saker inte ändrar sig och man kan fråga sig om hon är värd det...

Last edited:

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Vad du ska säga?!?!

"Allt eller Inget!"

Du vet, du ska bara orka också...

20030827.gif

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Kom på en sak till...det var hon som först undrade om vi kunde umgås en hel kväll tillsammans utan att ha sex...Så det kan inte bara vara sex för henne...

Nej, nu måste jag tömma skallen med lite meningslöst counter-strike

Lombardo

Lazio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
zx9r
Singel?

Ja vad fan!
Det kostar och vara singel .......

Bifogat

• bild_singelkille.jpg
    bild_singelkille.jpg
    37.5 KB · Visningar: 93
Last edited:

Foggy

-
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
ZX-9R -01/02
Alright då, hon är kanske inget "monster" som vi killar här gärna vill få det till... men nog verkar hon ha ett onormalt(?) stort behov av att bli bekräftad av andra (killar). Att det beror på hennes tidigare erfarenhet i relationer m.m. är väl inte heller otänkbart.

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Äh, ge upp det där med fruntimmer! Det funkar sällan ändå och kostar bara pengar. Gå ut i garaget och putsa upp hojen med lite valfett istället och njut sedan av en åktur. Om hojer sviker en, är det bara att reparera eller köpa nytt...

/ensam och glad för det

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...