Vad fan gör jag för fel?

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Re: Du får ge det lite tid...

Kahobe skrev:
Det tar tid. Det bara är så.
Sexet skall dra ihop istf att skilja. Med rätt urvalsmetd kommer du så småningom till att du hittar rätt person..och når absoluta Nirvana, dvs när du mekar hoj så behöver du bara sträcka ut handen så ligger rätt insexnyckel där... utan ett ord.
Det sista behöver inte tolkas bokstavligt, bara andemeningen,det förstår du nog..:kär

:hej

Låter nästan för bra för att vara sant, men inte mig emot! :fakta
:hej

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
DreeTman skrev:
Löste det sig inte med hon som du pratade om här på forumet förut? tråkigt i så fall...
Nej, inte med henne heller, och inte med den här som jag verkligen hoppades på. Tjejer är fega, så är det.

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
OLJEKYLD GSXR skrev:
Nej, inte med henne heller, och inte med den här som jag verkligen hoppades på. Tjejer är fega, så är det.
Ja visst är det så! Eller så är du för snäll... de verkar ju nöjda om de träffar en kille som behandlar dem som skit.

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Re: Du får ge det lite tid...

Kahobe skrev:
Med rätt urvalsmetd kommer du så småningom till att du hittar rätt person..och når absoluta Nirvana, dvs när du mekar hoj så behöver du bara sträcka ut handen så ligger rätt insexnyckel där... utan ett ord.

Det är så vackert.... :gråta

/Fröken gråtmild

HellRazoR

Wheelieman fan=)
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
LEGO Racer
Du skickar de signaler till kvinnor som du vill ha. De som blir intresserade av dig g

LOL fan vikken tur du har=).....Du har ju aeg vettja.GL HF..hehe :bow

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Acrid skrev:
Det handlar väl om att hitta ngn som uppskattar dina inre kvaliteter...Du får helt enkelt leta reda på en s e r i ö s tjej.

Flicka - "Du är ju inte serös"
NN - "Klart som fan jag är seriös, jag vill ju kn***a"

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
"You live in a dreamworld Neo"

Vafan får du knu**a med nyktra tjejer!
ha! Det har inte jag gjort sen i våras!

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Svaret på alla dessa problem är skitenkelt.

Skaffa er ett liv UTAN kärringar som en essentiell del.

Rätt vad det är kan den mest välsmorda skinnspik hamna i en situation som i det närmaste ger torrsprickor och man vet aldrig när det går över. Ett år kan snabbt bli fem med enbart något enstaka fyllebryt in emellan. Att då gå runt och aktivt leta och längta ger bara utrymme för oändligt djupa vinterdepressioner och tänder den sökande blick som skrämmer bort varenda vettig brud på miltals avstånd.

Man måste alltid ha orken/styrkan att orka med sig själv. Har man sedan tur och hittar någon att dela med så är det skoj men i dagens fulknullade samhälle är familj och vänner oändligt mycket viktigare när det verkligen är jobbigt och man behöver någon att ta stöd emot.

Förr eller senare kommer dagens korkade ideal slå tillbaka, men först sedan hälften av alla 70-talister blivit barnlösa 40-åringar och självmords-statistiken tagit en skrämmande vändning. Förr eller senare kommer vikten av att faktiskt bilda familj stå klar för folk och då kommer den bisarra tid vi lever i nu användas som ett skräckexempel över vad ytlighet och inbillade behov av att "bli något" verkligen leder till.

Så finn styrkan i er själva och ta dagen som den kommer för livskvalitet är viktigt vare sig man är ensam eller tillsammans. Då kommer ni garanterat hitta någon när det passar som allra sämst :)

'Singel' är bara ett förskönande ordval - 'Ensam' är den sanning man bör lära sig att leva med. ...för sin egen skull.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Chrille skrev:

Rätt vad det är kan den mest välsmorda skinnspik hamna i en situation som i det närmaste ger torrsprickor och man vet aldrig när det går över. Ett år kan snabbt bli fem med enbart något enstaka fyllebryt in emellan. Att då gå runt och aktivt leta och längta ger bara utrymme för oändligt djupa vinterdepressioner och tänder den sökande blick som skrämmer bort varenda vettig brud på miltals avstånd.

Man måste alltid ha orken/styrkan att orka med sig själv. Har man sedan tur och hittar någon att dela med så är det skoj men i dagens fulknullade samhälle är familj och vänner oändligt mycket viktigare när det verkligen är jobbigt och man behöver någon att ta stöd emot.

Förr eller senare kommer dagens korkade ideal slå tillbaka, men först sedan hälften av alla 70-talister blivit barnlösa 40-åringar och självmords-statistiken tagit en skrämmande vändning. Förr eller senare kommer vikten av att faktiskt bilda familj stå klar för folk och då kommer den bisarra tid vi lever i nu användas som ett skräckexempel över vad ytlighet och inbillade behov av att "bli något" verkligen leder till.

Så finn styrkan i er själva och ta dagen som den kommer för livskvalitet är viktigt vare sig man är ensam eller tillsammans. Då kommer ni garanterat hitta någon när det passar som allra sämst :)

'Singel' är bara ett förskönande ordval - 'Ensam' är den sanning man bör lära sig att leva med. ...för sin egen skull.

Hmm, Chrille, har du missat din prozac-dos?

Henken

Guest
Hehe

Vilka problem det finns... :D
Mina senaste erfarenheter har varit nyktra, UPPTAGNA tjejer...förstår inte varför men jag kanske är språngbrädan från ett dåligt förhållande. :brynad

Nu i helgen en fd arbetskamrat...hoppas hennes kille inte är stor & elak :eek:

SVBABE

flyttgalen!!
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
sv 650-02
Chrille skrev:

Men Du har ju rätt killen visst låter det lite jobbigt och deprimerande men det är ju sanningen!!!
/ensamma lilla jag

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Tävling: Vem är ensammast på SH?

Jag tror att det är jag :3freak

750RR

Ninja_Alex

MOTOGP!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-9R E2P, Styrdämp, DB-glas, Kolfiber, miniblinkers, Akrapovic system, bänkad 142 SAE, sönderslitna RR-däck....
mavve: du har ju hon den där maria på g, eller hur?? bjud ut henne på fika eller nått..

dreetman: jaha, va trevligt att de vill ha dig. gör som jag skulle gjort, skit i dem fullständigt. de som verkligen vill annat visar sig snart. eller sluta gå ut på klubbar påverkad. jag träffar tjejer på boblioteket och på ica osv osv...

det är väl nästan lite av en oskriven lag att: "de som är ute och festar på klubbarna inte säger nej till sex". är det inte så? jag har föresten jobbat i dörren på en av stans absolut största nattklubbar i 1 år. men slutade jobba där. jag tycker att man har sett att det är alltid en grupp med tjejer och killar som nästan alltid lyckas få hem någon. jag vet inte om det är bra eller dåligt att tillhöra den gruppen, jag vet bara att jag har tackat NEJ ett antal gånger. (nu säger jag inte att jag ser bra ut, det gör jag inte)

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Asylum_Nakaza skrev:
mavve: du har ju hon den där maria på g, eller hur?? bjud ut henne på fika eller nått..

dreetman: jaha, va trevligt att de vill ha dig. gör som jag skulle gjort, skit i dem fullständigt. de som verkligen vill annat visar sig snart. eller sluta gå ut på klubbar påverkad. jag träffar tjejer på boblioteket och på ica osv osv...

det är väl nästan lite av en oskriven lag att: "de som är ute och festar på klubbarna inte säger nej till sex". är det inte så? jag har föresten jobbat i dörren på en av stans absolut största nattklubbar i 1 år. men slutade jobba där. jag tycker att man har sett att det är alltid en grupp med tjejer och killar som nästan alltid lyckas få hem någon. jag vet inte om det är bra eller dåligt att tillhöra den gruppen, jag vet bara att jag har tackat NEJ ett antal gånger. (nu säger jag inte att jag ser bra ut, det gör jag inte)

Ingen brud vill egentligen ha mig om de inte väger över 100kg eller måste ha apparat för att kunna prata.......
Jag bjuder ut Maria varannan dag, men jag har inte vatt på dejt sen den kalla vintern 199....... (även då varade den i kanske 3minuter) NÅT gör jag fel.

DreeTman: Du FÅR ju nån brud, finns de som inga alls får nån gång oavsett vad de än gör.

Klart du ser bra ut Asyl, du är jättesöt :brynad

750RR

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Acrid skrev:
:D

Fast nu var det ju kn***a som det skulle väntas med o lära känna personen först...

Just i detta fallet kände ju iofs flicka och NN varandra sen 12 år tillbaka.
Bör kanske tilläggas att det funkade :p

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Mitt problem är värre...mycket värre...

Har sedan en tid tillbaka varit kk med en underbar tjej. Grejen är att vi umgås annars också, vi går på stan tillsammans, vi festar tillsammans osv osv. Men, jag har blivit tokkär i den här flickan och hon har blivit tokkär i mig. Men, hon vill inte att det ska bli någonting mer än just bara kk. Hon vill inte ha ett förhållande för att förhållanden tar slut och det orkar hon inte med en gång till, det gör för ont helt enkelt.

Visst, jag skulle kunna ha det såhär om det inte vore för att så länge vi är bland annat folk så behandlar hon mig just som en kompis och ingenting annat. På fester så klänger hon på alla andra killar utom mig (hon klänger på andra tjejer också) Jag blir naturligtvis sur och undrar varför hon gör så och svarar med att säga "Vadå? Är vi tillsammans eller?"
Grejen är att hon är jävligt snygg och blir ganska ofta uppvaktad av andra killar. Och även om jag är med så låter hon dessa killar fortsätta stöta på henne.

Vet faktiskt inte vad jag ska göra...
Sådär ja, nu har jag skrivit av mig lite, erkänn att mitt problem är värst

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln