Vad fan gör jag för fel?

MBGIRL

Hel och glad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
fd. Hornet-S 600 -01
Burre skrev:
Hon stöter inte på andra, och hon har inte haft någon annan sedan vi träffades...det är bara det att hon låter andra stöta på henne plus att hon myser aldrig med mig bland annat folk...

Och visst, det kanske är bättre att bli sårad nu än rejält sårad sen, men jag vill ge det en chans...

Asså det där förstår faktiskt inte jag riktigt :confused:
Du säger att hon inte gör nått när andra stöter på henne...
Vad ska hon göra?! Be dom dra åt helvete eller? :crash
Jag menar man kan ju inte hjälpa om nån stöter på en :rolleyes:
en annan sak är ju om man stöter tebax men det gjorde hon ju inte..sa du.

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Asylum_Nakaza skrev:
mavve: du har ju hon den där maria på g, eller hur?? bjud ut henne på fika eller nått..

dreetman: jaha, va trevligt att de vill ha dig. gör som jag skulle gjort, skit i dem fullständigt. de som verkligen vill annat visar sig snart. eller sluta gå ut på klubbar påverkad. jag träffar tjejer på boblioteket och på ica osv osv...

det är väl nästan lite av en oskriven lag att: "de som är ute och festar på klubbarna inte säger nej till sex". är det inte så? jag har föresten jobbat i dörren på en av stans absolut största nattklubbar i 1 år. men slutade jobba där. jag tycker att man har sett att det är alltid en grupp med tjejer och killar som nästan alltid lyckas få hem någon. jag vet inte om det är bra eller dåligt att tillhöra den gruppen, jag vet bara att jag har tackat NEJ ett antal gånger. (nu säger jag inte att jag ser bra ut, det gör jag inte)

Det händer aldrig när jag är påverkad, eller att de är det... jag har aldrig lärt mig konsten att ragga på krogen...

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Chrille skrev:
Äh, men va fan!!! Njuter du av att bli trampad på?

Du VET vad som egentligen borde göras. Rör henne inte igen...

Hon snackar skit! Precis samma dynga som:
"Det är inte dig det är fel på, det är mig..."
"Jag behöver lite tid för mig själv"

osv osv....

Hade hon haft ryggrad nog att säga "Jag älskar dig inte tillräckligt mycket" hade du kanske fått en knuff i rätt riktning. Lets face it, hade hon varit kär i dig så hade hon inte hållt dig på avstånd.

Hmm...hon kanske trampar på mig så fort vi är bland folk, men jag vet att så fort vi blir ensamma så har vi sjukt bra sex och mys...men jag vet inte...jag vill fortfarande umgås med henne utanför som kompis också, Även om det skulle ta slut på kk förhållandet vi har...Det vill hon också. Hon ringer tillexempel mig oftare än vad jag ringer henne, hon kommer ofta förbi på jobbet och pratar med mig och ringer ofta när jag har lunch och undrar om vi ska luncha tillsammans....

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
finns
Chrille skrev:
Burre, du umgås med en tjej som behandlar dig som skit. Thats a fact!

Sträck på dig och ställ krav. Antingen är bruden självisk och feg som hon säger, men det troligaste är att hon vill ha dig för at 'ha någon" men samtidigt vill vara fri att hitta någon annan. Det innebär bara att du komemr bli dumpad när hon hittar nytt och sen kanske hon kommer tillbaka om det inte funkar..... så hon kan slita din själ i bitar igen!!

Allt eller inget! Visst spricker det antagligen men nog fan är det bättre att vara olyckligt kär och stolt i sin ensamhet än utnyttjad, krossad och likt förbannat olyckligt kär.

Man måste ha utryme för stolhet och sunt förnuft också...

Kan inget mer än att hålla med :fakta

Burre> Så länge hon styr så kommer hon inte att ändra sig. Hon vet ju att du finns där, när hon vill. Ställ dina krav, se vart hon står..-Man saknar ju inte kon, föränn båset e tomt-
Och e hon ngt att ha så kommer hon tillbaka..

Hellre ha ett brustet hjärta ett tag , än att leva med ngn utan ett.

Lycka till!!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
MBGIRL skrev:
Kan inte låta bli att kommentera nu! :rolleyes:

Vad vet du om det Mavve?! :crash
Jag menar om tjejen nu é rädd att hon sak bli sårad igen så är det
en naturlig försvarsmekanism att försöka att inte bry sig om nån.
Sen är det faktiskt inte nödvändigt att om hon blir tillsammans med
Burre att hon kommer fortsätta träffa andra. Att va singel och att
va tillsammans med nån är två helt skilda saker och man beter sig
annorlunda.

Dessutom så sa jag hej till dig på Sturup senast i söndags och det
var många andra som gjorde det osså till dig :p *haha*

Är väl knappast nått man söker sig till :confused: svårt att veta
ibland ifrån början ju :fakta

Synd Burre men jag tror faktiskt bara att hon längst inne é rädd...
och för att inte bli sårad så tror hon att det funkar att sluta bry sig
om någon o att inte låta killar komma för nära in på henne :rolleyes:

Jag gillar att resa 6mil för att folk ska heja på mig en gång i veckan :crash
Haha.....

hur jag vet? Jag vet :cool:

750RR

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Re: Re: Vad fan gör jag för fel?

yamahaR6_03 skrev:
Fyfan jag sitter här o tänker lyckost han o du e inte nöjd :confused: kan oxo vara att de tycker att du inte va så mycket o ha efter att de haft sex med dig :slicka

:brynad Nja, då skulle de väll inte be om mer eller? :whip

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
DreeTman skrev:
äh, fan mavve du har ju alla oss andra ensammingar här! :hej

Varför tror du att jag köpte ny dator eller finns här så fort jag kommer hem eller vaknar? :whip

750RR :D

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
MBGIRL skrev:
Asså det där förstår faktiskt inte jag riktigt :confused:
Du säger att hon inte gör nått när andra stöter på henne...
Vad ska hon göra?! Be dom dra åt helvete eller? :crash
Jag menar man kan ju inte hjälpa om nån stöter på en :rolleyes:
en annan sak är ju om man stöter tebax men det gjorde hon ju inte..sa du.

Om vi är ute på krogen tillexempel så kan det komma fram någon när hon dansar som visar intresse, hon avvisar inte personen utan dansar istället med honom ett tag och ler åt honom...Är vi hemma hos någon så myser hon med precis alla utom mig...hennes killkompisar (som hon har haft sex med) och även mina polare...

MBGIRL

Hel och glad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
fd. Hornet-S 600 -01
Burre skrev:
Om vi är ute på krogen tillexempel så kan det komma fram någon när hon dansar som visar intresse, hon avvisar inte personen utan dansar istället med honom ett tag och ler åt honom...Är vi hemma hos någon så myser hon med precis alla utom mig...hennes killkompisar (som hon har haft sex med) och även mina polare...

Okej det kan man ju tacka nä till.

Har hon någon anledning till att inte lita på dig? Har du gjort nått
eller är det nått som hon vet...t ex att du varit otrogen innan eller
något sån't? :confused:

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Burre skrev:

Det där scenariot känner jag igen, man vill inte bli sur, men det svider rätt hårt. Slutar tyvärr oftast med att någon blir riktigt sårad. :eek:

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
har aldrig varit otrogen mot någon...och det vet hon

Förövrigt, ingen hit att lyssna på gamla 80-tals ballader när man skriver om sådant här....lyssnar just nu på Scorpions - Still loving you

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Burre skrev:
Hmm...hon kanske trampar på mig så fort vi är bland folk, men jag vet att så fort vi blir ensamma så har vi sjukt bra sex och mys...men jag vet inte...jag vill fortfarande umgås med henne utanför som kompis också, Även om det skulle ta slut på kk förhållandet vi har...Det vill hon också. Hon ringer tillexempel mig oftare än vad jag ringer henne, hon kommer ofta förbi på jobbet och pratar med mig och ringer ofta när jag har lunch och undrar om vi ska luncha tillsammans....

Nu blir jag riktigt elak här men det är inte meningen att vara ett svin.

Du säger alltså att tjejen beter sig sjysst när det passar henne! Hur är det med "När det passar dig"??

Tjejen är troligtvis inte rädd för ett förhållande utan troligtvis mest rädd för att vara ensam.
Du ger henne bara en garanti att så länge hon velar runt finns du där och ger sällskap och närhet. DU blir utnyttjad och DU lider medan tjejen utnyttjar dig på ett synnerligen svinigt sätt. Och det kommer inte bli dig hon hamnar hos! Det tror jag verkligen inte....

Jag har varit nära att snubbla in i samma typ av smörja som du sitter i och det du behöver är vrede. Ilska ger dig styrkan att ställa krav och även orken att klara dig ensam om/när hon väljer bort dig. Du bör kräv respekt, hon gör det ju hela tiden när allt ska vara på hennes sätt.

Tjejer har lätt för att skaffa 'någon' att prata med. Att ni kan prata om allt och trivs ihop betyder inte att hon inte väljer en annan KK/förtrolig om du klargör att du inte accepterar nuvarande förhållanden. Det troligaste är snarast att hon efter ett par veckor har en pojkvän eller ny kk/förtrolig som fyller exakt samma funktion som du gör nu.

Eller så har jag helt fel och hon är dökär i dig och ni kommer leva lyckliga alla dagar....Vad tror du? Om du verkligen tänker efter?

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Chrille skrev:
Nu blir jag riktigt elak här men det är inte meningen att vara ett svin.

Du säger alltså att tjejen beter sig sjysst när det passar henne! Hur är det med "När det passar dig"??

Tjejen är troligtvis inte rädd för ett förhållande utan troligtvis mest rädd för att vara ensam.
Du ger henne bara en garanti att så länge hon velar runt finns du där och ger sällskap och närhet. DU blir utnyttjad och DU lider medan tjejen utnyttjar dig på ett synnerligen svinigt sätt. Och det kommer inte bli dig hon hamnar hos! Det tror jag verkligen inte....

Jag har varit nära att snubbla in i samma typ av smörja som du sitter i och det du behöver är vrede. Ilska ger dig styrkan att ställa krav och även orken att klara dig ensam om/när hon väljer bort dig. Du bör kräv respekt, hon gör det ju hela tiden när allt ska vara på hennes sätt.

Tjejer har lätt för att skaffa 'någon' att prata med. Att ni kan prata om allt och trivs ihop betyder inte att hon inte väljer en annan KK/förtrolig om du klargör att du inte accepterar nuvarande förhållanden. Det troligaste är snarast att hon efter ett par veckor har en pojkvän eller ny kk/förtrolig som fyller exakt samma funktion som du gör nu.

Eller så har jag helt fel och hon är dökär i dig och ni kommer leva lyckliga alla dagar....Vad tror du? Om du verkligen tänker efter?

Låter som att Chrille har rätt här! Låter hårt, men så fort man är snäll så blir man utnyttjad... :mad:

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Men det stämmer inte...för hon har köer av beundrare...hur enkelt som helst för henne att skaffa någon annan...Hon får dagligen sms från en annan kille som vi är på fest hos lite då och då. Han är en jävla idiot för vi kommer alltid tillsammans dit och går alltid tillsammans därifrån, men ändå så stöter han på henne...Hon svarar aldrig på dem men tycker att det är lite roligt. Så jag tror inte att jag är någon som ska fylla ut ett tomrum mellan två andra kk's

MBGIRL

Hel och glad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
fd. Hornet-S 600 -01
Burre skrev:
har aldrig varit otrogen mot någon...och det vet hon

Förövrigt, ingen hit att lyssna på gamla 80-tals ballader när man skriver om sådant här....lyssnar just nu på Scorpions - Still loving you

Om hon vet det och du har visat på ett tydligt sätt att du älskar
henne så får jag nog hålla med Chrilles dystra men realistiska syn
på det hela :rolleyes:

Fast det kan klart finnas en liten möjlighet att hon är rädd för att
binda sig så du kanske borde ställa ultimatum så hon får tummarna
loss. Men o andra sidan om du skulle säga att du inte vill ha sex
med henne mer om det inte blir mer än KK mellan er så kanske hon
(om hon é riktigt elak) kommer låtsas va tillsammans med dej bara
för att få sex....usch! I så fall é hon en hemsk människa o någon
du därmed kan klara dig utan.

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Burre skrev:
Men det stämmer inte...för hon har köer av beundrare...hur enkelt som helst för henne att skaffa någon annan...Hon får dagligen sms från en annan kille som vi är på fest hos lite då och då. Han är en jävla idiot för vi kommer alltid tillsammans dit och går alltid tillsammans därifrån, men ändå så stöter han på henne...Hon svarar aldrig på dem men tycker att det är lite roligt. Så jag tror inte att jag är någon som ska fylla ut ett tomrum mellan två andra kk's

Vad är det som säger att hon inte svarar/skickar sånt när du inte är med?

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
DreeTman skrev:
Vad är det som säger att hon inte svarar/skickar sånt när du inte är med?

Det vet jag inte...antar att jag vill lita på henne...men som sagt, det är mig hon kommer till...

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
DreeTman skrev:
Låter som att Chrille har rätt här! Låter hårt, men så fort man är snäll så blir man utnyttjad... :mad:

Nja, inte varje gång man är snäll. Finns få saker i livet som är viktigare än att vara snäll men man ska spara det till de som förtjänar det...

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...