Vad fan gör jag för fel?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Burre skrev:
Mitt problem är värre...mycket värre...

Har sedan en tid tillbaka varit kk med en underbar tjej. Grejen är att vi umgås annars också, vi går på stan tillsammans, vi festar tillsammans osv osv. Men, jag har blivit tokkär i den här flickan och hon har blivit tokkär i mig. Men, hon vill inte att det ska bli någonting mer än just bara kk. Hon vill inte ha ett förhållande för att förhållanden tar slut och det orkar hon inte med en gång till, det gör för ont helt enkelt.

Visst, jag skulle kunna ha det såhär om det inte vore för att så länge vi är bland annat folk så behandlar hon mig just som en kompis och ingenting annat. På fester så klänger hon på alla andra killar utom mig (hon klänger på andra tjejer också) Jag blir naturligtvis sur och undrar varför hon gör så och svarar med att säga "Vadå? Är vi tillsammans eller?"
Grejen är att hon är jävligt snygg och blir ganska ofta uppvaktad av andra killar. Och även om jag är med så låter hon dessa killar fortsätta stöta på henne.

Vet faktiskt inte vad jag ska göra...
Sådär ja, nu har jag skrivit av mig lite, erkänn att mitt problem är värst

Hon är INTE kär i dig alls.
Inse det och gå vidare.

Är man kär så beter man sig inte så.
Om hon inte fattar större tycke för dig nu så kommer hon heller inte att göra det sen.

Skulle ni bli tillsammans så komemr hon ju att klänga på alla då med, det är bara att inse.

Kul att du har nån i alla fall..... här e det inte ens nån som säger hej.

750RR

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
Burre: Det är konstigt....här har hon världens chans...jag menar om ni tycker om varandra så mycket..men så är hon för rädd för att bli bränd...så det blir inget. Jag menar ni är ju praktiskt taget nästan ihop ..fast bland andra så har hon svepskälet att säga att ni inte är det ...bara för att hon är rädd. Synd hon måste nog lära sig att lita på sig själv o andra. Lättare sagt än gjort...men man missar en del om man inte gör det. Oj d blev lite längre än va jag tänkte...

Let love live..

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
maverick_750rr skrev:
Inse det och gå vidare.

Om hon inte fattar större tycke för dig nu så kommer hon heller inte att göra det sen.

Skulle ni bli tillsammans så komemr hon ju att klänga på alla då med, det är bara att inse.

750RR

Hon säger att hon är kär i mig. Hon säger också att hon inte vill vara kär i mig, Jag vill inte vara kär i henne...Hon kan stänga av sådant, det kan inte jag...Alla hennes förra killar har varit otrogna mot henne. Hon säger att hon inte kan lita på mig riktigt än...vi har bara träffat varandra i en månad ungefär...

Men tro mig, jag hade ingenting hellre velat än att ingen av oss skulle bli kär utan att det skulle stanna vid kk. Och fast hon låter andra stöta på henne så gör hon ingenting med dem. Och blir jag riktigt sur så säger hon bara "Men vem är det som får ha sex med mig?"

Sist vi var ute så roade hon sig i och för sig med att låta andra killar tro att någonting skulle hända, men precis innan de skulle börja stöta på allvar så gick hon och kramade om mig. Hon sover ofta ofta över hos mig och ofta så sover hon över utan att vi har sex. Så jag vill gärna tro att jag är mer än k*K för henne, vilket hon också säger att jag är, men, hon vill inte bli för fäst vid mig eftersom hon tror att jag kommer vara otrogen precis som alla andra hon har varit med...

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Hon fyller år snart och jag har frågat om hon vill ha en resa till göteborg över en helg med mig i födelsedagspresent och hon sa att det skulle vara skitroligt. Bara en sådan sak måste väl betyda att jag betyder någonting?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Burre skrev:
Hon säger att hon är kär i mig. Hon säger också att hon inte vill vara kär i mig, Jag vill inte vara kär i henne...Hon kan stänga av sådant, det kan inte jag...Alla hennes förra killar har varit otrogna mot henne. Hon säger att hon inte kan lita på mig riktigt än...vi har bara träffat varandra i en månad ungefär...

Men tro mig, jag hade ingenting hellre velat än att ingen av oss skulle bli kär utan att det skulle stanna vid kk. Och fast hon låter andra stöta på henne så gör hon ingenting med dem. Och blir jag riktigt sur så säger hon bara "Men vem är det som får ha sex med mig?"

Sist vi var ute så roade hon sig i och för sig med att låta andra killar tro att någonting skulle hända, men precis innan de skulle börja stöta på allvar så gick hon och kramade om mig. Hon sover ofta ofta över hos mig och ofta så sover hon över utan att vi har sex. Så jag vill gärna tro att jag är mer än k*K för henne, vilket hon också säger att jag är, men, hon vill inte bli för fäst vid mig eftersom hon tror att jag kommer vara otrogen precis som alla andra hon har varit med...

Men inse lite: Om man är kär, förälskad i en person och en person endast och den personen tycker likadant så blir man överlycklig och vill inget annat än att ha den personen för sig själv.

Hon är väl din vän, en nära vän som du kan prata med.

Om hon sökt sig till killar som är otrogna så är det ju klart att hon inte litar på nästa heller. En person som hänger&flänger på alla när de är ute gör ju så även om hon/han skulle bli tillsammans med någon, varför skulle det ändras?

Sånna är ju bara jobbiga.

Säg till henne vad du känner för henne och vill hon inte kan du inte tvinga henne. Är du säker på att du verkligen är kär i henne? Eller vill du själv bara såra dig?

750RR

*DIABLO*

Guest
DreeTman skrev:
Fattar inte... Jämt när jag träffar nån brud, så verkar det skitbra och allt är frid och fröjd, men sen visar det sig nästan alltid att de är nöjda bara de får sex, men vill fan aldrig ha nått mer? Lyser det kn*lla om mig eller vad är det frågan om?
Är det jag som är dum i huvudet som vill ha nått seriösare än sex eller?
Blir så irriterad. Vet att det är skapligt OT men vafan, kan folk fråga om katter så.... :crash

Tips mottages tack!

/ Ut. Nyttjad.

Fyfan jag sitter här o tänker lyckost han o du e inte nöjd :confused: kan oxo vara att de tycker att du inte va så mycket o ha efter att de haft sex med dig :slicka

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
Jag tror däremot att hon e splittrad...Mavve tänk så här: Du gillar en person skitmycket men vågar inte "binda" dig för du har blivit så bränd att du inte litar på ngn. Det klart som f'n att hon ger dubbla budskap...tyvärr. Hon vill nog lita på Burre men tillåter sig inte att få sina känslor misshandlade en gng till. Verkar som att det mesta tyder på att B visst betyder en massa för henne. Även fast det kanske inte verkar så när dem är ute o festar.

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Vi har pratat om det...
Igår kväll låg vi och snackade om det. Tillslut så undrade hon om det inte vore bäst att avsluta det här nu, för att vi inte klarar av att vara kk utan att känslor blir inblandat. För att hon menar att det kommer göra bra mycket ondare sen än nu när det tar slut (Ja, förhållanden tar slut, finns inget att göra åt det) Jag håller med henne om det, men jag klarar inte av det. När hon sa så så reste hon sig och började gå. Jag började (mm, nu ska vi såra min manlighet en aning) gråta, då vänder hon och kramar om mig och säger "Varför var du tvungen att bli kär i mig?" sen så gick vi och la oss....

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Acrid skrev:
Jag tror däremot att hon e splittrad...Mavve tänk så här: Du gillar en person skitmycket men vågar inte "binda" dig för du har blivit så bränd att du inte litar på ngn. Det klart som f'n att hon ger dubbla budskap...tyvärr. Hon vill nog lita på Burre men tillåter sig inte att få sina känslor misshandlade en gng till. Verkar som att det mesta tyder på att B visst betyder en massa för henne. Även fast det kanske inte verkar så när dem är ute o festar.

Klart att de inte ska bli tillsammans om nån av dem inte litar på den andre. Men om hon lär känna B så kommer hon ju att inse att B inte är en sån som är otrogen, om nu B verkligen är en sån person.

Mycket bättre att bli tillsammans med mig, jag får inte ens chansen att vara otrogen om jag så ens går till ett horhus :crash

750RR

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Burre, du umgås med en tjej som behandlar dig som skit. Thats a fact!

Sträck på dig och ställ krav. Antingen är bruden självisk och feg som hon säger, men det troligaste är att hon vill ha dig för at 'ha någon" men samtidigt vill vara fri att hitta någon annan. Det innebär bara att du komemr bli dumpad när hon hittar nytt och sen kanske hon kommer tillbaka om det inte funkar..... så hon kan slita din själ i bitar igen!!

Allt eller inget! Visst spricker det antagligen men nog fan är det bättre att vara olyckligt kär och stolt i sin ensamhet än utnyttjad, krossad och likt förbannat olyckligt kär.

Man måste ha utryme för stolhet och sunt förnuft också...

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Burre skrev:
Vi har pratat om det...
Igår kväll låg vi och snackade om det. Tillslut så undrade hon om det inte vore bäst att avsluta det här nu, för att vi inte klarar av att vara kk utan att känslor blir inblandat. För att hon menar att det kommer göra bra mycket ondare sen än nu när det tar slut (Ja, förhållanden tar slut, finns inget att göra åt det) Jag håller med henne om det, men jag klarar inte av det. När hon sa så så reste hon sig och började gå. Jag började (mm, nu ska vi såra min manlighet en aning) gråta, då vänder hon och kramar om mig och säger "Varför var du tvungen att bli kär i mig?" sen så gick vi och la oss....

Men Gud då.....

Förhållanden behöver inte ta slut, kolla på Ugluk, han är min idol :fakta
Ha inte inställningen att det kommer ta slut, för då gör det ju det såklart. man blir väl tillsammans med en person för att det ska vara livet ut eller?
vem tänker: "Ja, nu ska vi nog bara vara tillsammans i ett år eller 6månader..."

Det funkar ju inte så.

750RR

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Hon har sagt att hon inte vill bli tillsammans med någon någonsin igen... hon säger också att vi kommer bli tillsammans den dagen hon litar på mig...men jag vet inte hur länge jag orkar vänta?

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Chrille skrev:
Burre, du umgås med en tjej som behandlar dig som skit. Thats a fact!

Sträck på dig och ställ krav. Antingen är bruden självisk och feg som hon säger, men det troligaste är att hon vill ha dig för at 'ha någon" men samtidigt vill vara fri att hitta någon annan. Det innebär bara att du komemr bli dumpad när hon hittar nytt och sen kanske hon kommer tillbaka om det inte funkar..... så hon kan slita din själ i bitar igen!!

Allt eller inget! Visst spricker det antagligen men nog fan är det bättre att vara olyckligt kär och stolt i sin ensamhet än utnyttjad, krossad och likt förbannat olyckligt kär.

Man måste ha utryme för stolhet och sunt förnuft också...

Rejält medhåll. Inte så lätt att se när man är kär kanske, men vill du inte bli rejält sårad senare är det nog dags att dra. Du blir ju sårad redan nu av hennes uppträdande eftersom du har känslor för henne, men om hon har känslor för dig, skulle hon väl inte vilja fortsätta såra dig? Visst, fortsätt vara kk, men då innebär det väl inga problem för henne att sluta stöta på andra?

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
Trots era känslor så ...som Chrille säger....det är bättre att "vara olyckligt kär och stolt i sin ensamhet än utnyttjad, krossad och likt förbannat olyckligt kär.

Man måste ha utryme för stolhet och sunt förnuft också..."

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Hon stöter inte på andra, och hon har inte haft någon annan sedan vi träffades...det är bara det att hon låter andra stöta på henne plus att hon myser aldrig med mig bland annat folk...

Och visst, det kanske är bättre att bli sårad nu än rejält sårad sen, men jag vill ge det en chans...

MBGIRL

Hel och glad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
fd. Hornet-S 600 -01
Kan inte låta bli att kommentera nu! :rolleyes:

maverick_750rr skrev:
Inse det och gå vidare.

750RR

Vad vet du om det Mavve?! :crash
Jag menar om tjejen nu é rädd att hon sak bli sårad igen så är det
en naturlig försvarsmekanism att försöka att inte bry sig om nån.
Sen är det faktiskt inte nödvändigt att om hon blir tillsammans med
Burre att hon kommer fortsätta träffa andra. Att va singel och att
va tillsammans med nån är två helt skilda saker och man beter sig
annorlunda.

Dessutom så sa jag hej till dig på Sturup senast i söndags och det
var många andra som gjorde det osså till dig :p *haha*

maverick_750rr skrev:
Om hon sökt sig till killar som är otrogna så är det ju klart att hon inte litar på nästa heller. En person som hänger&flänger på alla när de är ute gör ju så även om hon/han skulle bli tillsammans med någon, varför skulle det ändras?

Är väl knappast nått man söker sig till :confused: svårt att veta
ibland ifrån början ju :fakta

Originally posted by Burre
Vi har pratat om det...

Synd Burre men jag tror faktiskt bara att hon längst inne é rädd...
och för att inte bli sårad så tror hon att det funkar att sluta bry sig
om någon o att inte låta killar komma för nära in på henne :rolleyes:

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Burre skrev:
Hon har sagt att hon inte vill bli tillsammans med någon någonsin igen... hon säger också att vi kommer bli tillsammans den dagen hon litar på mig...men jag vet inte hur länge jag orkar vänta?

Äh, men va fan!!! Njuter du av att bli trampad på?

Du VET vad som egentligen borde göras. Rör henne inte igen...

Hon snackar skit! Precis samma dynga som:
"Det är inte dig det är fel på, det är mig..."
"Jag behöver lite tid för mig själv"

osv osv....

Hade hon haft ryggrad nog att säga "Jag älskar dig inte tillräckligt mycket" hade du kanske fått en knuff i rätt riktning. Lets face it, hade hon varit kär i dig så hade hon inte hållt dig på avstånd.

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Re: Hehe

Henken skrev:
Vilka problem det finns... :D
Mina senaste erfarenheter har varit nyktra, UPPTAGNA tjejer...förstår inte varför men jag kanske är språngbrädan från ett dåligt förhållande. :brynad

Nu i helgen en fd arbetskamrat...hoppas hennes kille inte är stor & elak :eek:

Jo, det där känner jag med igen... man tänker ju inte på det då, men man känner sig ju inte direkt som kungen efteråt... fy fan säger jag bara... :zpy

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras