Det absolut BÄSTA inlägget jag någonsin läst/sett under mina 4 år på SH
Nästan, 530
Tack vare alla er som svarat ang Millen i den här tråden och berättat hur bra den är har jag nu kunnat rekomendera den till en vilsen själ i en annan tråd här på SH. Hoppas nu killen blir en stolt ägare till en så unik och värdefull hoj som millen egentligen är.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=247871
Tack vare alla er som svarat ang Millen i den här tråden och berättat hur bra den är har jag nu kunnat rekomendera den till en vilsen själ i en annan tråd här på SH. Hoppas nu killen blir en stolt ägare till en så unik och värdefull hoj som millen egentligen är.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=247871
Och nu var du bara tvungen att in å trasha en annan tråd med iaf en seriös TS som faktisk letar efter råd och inte bitchar om blocket...
Du känner inte att du börjar bli "lite" tjatig?...
Höstpris menas med desperata försäljare som till varje pris måste få in pengar efter avverkad mc-säsong!!
Normalpris menas med personer som vet värdet på sin motorcykel och som inte vill skänka bort sin mc bara för att en ev "köpare" tror sig sitta och kunna bestämma vilket pris som borde vara det rätta: lägg på luren & besvara ej email!!
Överpris menas med att säljaren inte insett vilken värdelös & förbrukad mc han har, en säljare som tror att han äger en "nästannysuperdupermc" och därför tror sig kunna lura en ev köpare om att han gör världens bästa affär!!
Vem är du!!
Höstpris menas med desperata försäljare som till varje pris måste få in pengar efter avverkad mc-säsong!!
Normalpris menas med personer som vet värdet på sin motorcykel och som inte vill skänka bort sin mc bara för att en ev "köpare" tror sig sitta och kunna bestämma vilket pris som borde vara det rätta: lägg på luren & besvara ej email!!
Överpris menas med att säljaren inte insett vilken värdelös & förbrukad mc han har, en säljare som tror att han äger en "nästannysuperdupermc" och därför tror sig kunna lura en ev köpare om att han gör världens bästa affär!!
Vem är du!!
Håller med dig här...
Millen är fortfarande inte såld, och jag tror mig ha rätt att det är ett överpris på den trots allt beggat skit som sitter på den.. Eller har jag forfarande fel? Ni som har manat för att den är värd så jävla mkt, varför är den inte såld?
Alltså, vad är det du inte förstår egentligen? Om någon vill begära överpris, låt dem göra det. Det kostar så pass lite att ha annons ute så tror man det finns chans att få ett bra bud så är det väl bara att annonsera. Dessutom är det knappast en majoritet av säljarna över huvud taget som inte prutar på utropspriset, oavsett vad de skriver i annonserna.
Är det så enkelt.. Att begmarkanden översvämmas av överpriser pga att det är så billigt att annonsera..
Men allvarligt, tror du själv att han går ner 30k i sitt utpris? Den är inte värd mer, finns en nyare som kostar 32. Swedie begär mindre för sin 06a..
Jag är inte intresserad av hans pris eller hans prutmån, och jag har inte lust att diskutera mer med dig heller då du redan med all önskvärd tydlighet visat att du inte kan eller vill förstå vad andra människor skriver.
Det här tycker jag är ett bra höstpris
Säljaren fyller 30 år idag o väljer att sälja hojen till lågt pris, märkligt sammanträffande.
Slumpen säkert.
Priset kommer säkert inte stiga mer heller...
För 10 år sedan var jag spekulant på en sådan RC30 som säljaren ville ha 25kkr för. Men jag tyckte den var själlös jämfört med riktiga hojar så jag avstod.....
köp den .....
så köper jag din blade för ett höst pris ! ska vi säga 45k?
Säljaren fyller 30 år idag o väljer att sälja hojen till lågt pris, märkligt sammanträffande.
Slumpen säkert.
Priset kommer säkert inte stiga mer heller...
Vem är du!!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |