Studerar du utrikiska?
Haha, jaa, nåt sånt.
Nah, tänkte väl mest försöka bygga en sida lite i stil med Aktuell Motorsport, men riktad mot hojar. Och med lite mer communityfunktionalitet med recensioner och sånt också.
Studerar du utrikiska?
Haha, jaa, nåt sånt.
Nah, tänkte väl mest försöka bygga en sida lite i stil med Aktuell Motorsport, men riktad mot hojar. Och med lite mer communityfunktionalitet med recensioner och sånt också.
Ahaa, det låter som en bra sysselsättning! En sida som jag tror kommer att bli omtyckt.
Mitt i all julstädhets får jag för mig att öppna ut på ena kattvinden (den där vattenrören är dragna så att de på ett pratiskt sätt kan frysa när det är extra svinkallt på vintern, så som skedde och gav upphov till en grundlig fix av problemet förra vintern) som pga ganska gott om glasfiberdamm är i princip tom, så mössen har haft fritt spelrum där nu i höst. Stack in nosen och såg fällan ligga knycklig och jävlig längsmed ena väggen, så jag böjde tillrätta den och agnade den med lite av kaninernas mat.
Då hör jag hur något prasslar till i den otympligt och närmast otillgängligt byggda änden av kattvinden så jag tittar dit, eftersom att det prasslade alldeles för mycket för en mus så väntar jag mig se en råtta... Men där i änden satt det vad som såg ut som en sädesärla och tittade förvånat på mig.
Vad i hela friden gör en sädesärla inomhus på kattvinden? Såhär års? Och vad lever stackarn av?
Jaja, det fick mig iaf att le lite.
du tror inte att sädesärlan tar bytet i fällan då
Lite irriterande ändå när dom inte hittar nån anledning till värken.Var hos tandläkaren idag, bokade tid pga att haft värk i tänderna på ena sidan...
Visade sig att det inte fanns någon anledning till värken.
Misstänker att det är för att jag varit förkyld och spänt mig eller spänt ihop käken i sömnen, plus att ett par tänder sitter väldigt nära varandra så när jag gör det trycks de ihop och då utvecklas värk, känns ungefär likadant som om tanden vittrat bort ner till pulpan däremot, så det är lite drygt att det inte finns någon quick fix.Lite irriterande ändå när dom inte hittar nån anledning till värken.
Jag har en kindtand som småvärker lite några gånger per år. Käftis hittar inga som helst fel på tanden så när det sker är det bara att bita ihop och tugga tuggummi.
Var hos tandläkaren idag, bokade tid pga att haft värk i tänderna på ena sidan...
Dock hade jag ett kariesangrepp på en visdomstand. Den jäveln får åka ut.
Testa med en bettskena när du sover, det kan funka om det är att biter ihop eller gnisslar tänder när du sover
Var hos tandläkaren idag, bokade tid pga att haft värk i tänderna på ena sidan...
Dock hade jag ett kariesangrepp på en visdomstand. Den jäveln får åka ut.
Är det överkäken som smärtar, så kan det vara bihåleinflammation. Jag får i alla fall skitont i tänderna i överkäken när jag får bihåleinflammation
Raubtier, de är sådär härligt over the top att man bara kan le.
http://www.youtube.com/watch?v=mrs2B6RBbPQ
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |