Vad fick dig att le idag?

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Att gå ut i solskenet med solglasögon på och musik i lurarna. Wow, våren är så smått på väg, underbart. :)

Cawasapien

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2013
Hoj
- 04 zx 10 r Ninja
Att gå ut i solskenet med solglasögon på och musik i lurarna. Wow, våren är så smått på väg, underbart. :)

Jag håller med ! Solen har skinit länge redan och de är Underbart !
Solbrillor har man ju inte enbart av konfort ! Min far hade "starr" "ögoncancer" på båda ögon när han blev äldre ! Han jobbade mycket utomhus hela livet (bonde) utan att någon gång bära solbrillor !
Skydda era ögon ! :tummenupp Ray Ban :rock

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Heat-träning med crossklubben hemma idag, så jäkla skoj! Och det blev 3 rätt tighta race med mycket krigande, även för oss som a, saknar talang och b, klurar på konsekvenser. :hihi

Förjävla kul, kommer leva länge på det där...

KHRacing

"D-K"
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
CBR600
Att min nyinköpta reserdelshoj, CBR600 -96 som legat på sidan på en pall i 6 år, startade upp efter typ 2x10 sek på starten med gammal olja & gamla stift & icke rengjorda förgasare, bara lite ny soppa i tanken o ett nytt batteri :)

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
"Livet består av aktiva val, jobbar man och sköter sej borstar tänderna och betalar skatt så finns det chans att det går ganska bra. Springer man emot polisen med kniv eller kör i full fart emot en öppen bro så dör man. Jag tycker det är ganska enkelt, även om jag har gjort många tokiga val i livet så är det enkelt."
:hihi

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Inspirerat kollegan till att åka och (kanske) handla sig en CBR600rr imorgon. Jag hakar på med mitt släp för att påskynda och underlätta hans fördärv. :)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Detta var inte i Sverige va? - ang målningen på bilarna baktill

Intressant setup...som kanske inte skulle räddat slangarna...men ändå:rofl

Det skulle inte ha räddat något alls... Jag vet inte vad de ska fylla för funktion men antagligen är det någon som försöker skämta lite nere på brandstationen.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Polaren i karlskrona som hittade en hoj han var sugen på i Huddinge igår kikade på flygbiljetter till sthlm idag. Han är nog en av de minst spontana människorna jag känner, och att för honom göra ett spontanköp av hoj såhär är väldigt okaraktäristiskt. :)
Men så har han ju inte kört hoj sen han tog körkortet i somras, så det är väl dags att han skaffar en snart. :hihi

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM