Streamingkonto på båda.Vilken kanal äre som gäller?
Streamingkonto på båda.Vilken kanal äre som gäller?
Streamingkonto på båda.
Jo, ska vara skaffa nån billig laptop med hdmi-utgång som får bli permanent tv-streaming-burk.So much schmartz.
Vilken kanal äre som gäller?
Vi var några som åkte i en skåpbuss när vi möter en mc-polis. Några hundra meter längre bort stannar vi för att tassa in på affären. När kompisen som körde skall öppna dörren står där en mc-polis så han hissar ner rutan istället.
Första polisen (uppjagat) säger är: vaffan, dricker du ÖL?
Testa att sitta i en bilkö och dricka Carlsbergs alkoholfria öl bakom ratten. Man får en och annan blick från sina medmänniskor.
Testa att sitta i en bilkö och dricka Carlsbergs alkoholfria öl bakom ratten. Man får en och annan blick från sina medmänniskor.
Tog en alkoholfri Staropramen i bilen i lördags. Fick en del tveksamma blickar när jag klev ur bilen hos polaren med ölen i ena handen och en chipspåse i den andra.
Jag har aldrig blivit så glad över att ha blivit lurad, över räkning samt inse , till slut, att summan var fordonsskatt.
Vi var några som åkte i en skåpbuss när vi möter en mc-polis. Några hundra meter längre bort stannar vi för att tassa in på affären. När kompisen som körde skall öppna dörren står där en mc-polis så han hissar ner rutan istället.
Första polisen (uppjagat) säger är: vaffan, dricker du ÖL?
Polaren kan inte säga något för han håller på att börja asgarva så han visar bara Påskmustetiketten. Polisen klämmer fram ett besviket: jaha, påskmust ja.
Följer upp med: ja ni hann ju ta på bältet, jag tyckte du inte hade bälte och så pekar han på mig (jag hade en svart jacka och bältet var i samma svarta ton).
Man måste ha bältet på! säger han och drar iväg i full fart.
Folk det finns alltså
Nästan 2000 pix. Hur många motorcyklar har du egentligen?? Tio påställda hojar?
Zeunerts?
Det var fordonsskatten till bilen
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |