Riktig sprit?
Spenderandet av min 500-lapp fick mig att le igår.
Stack över till Själland, betalade broavgiften med en femhundring och bad om att få danska pengar tillbaka. Några timmar senare stannade jag vid ett fiskeläger och käkade. När det var avklarat hade jag exakt 180 danska kronor kvar i kontanter, inte ett öre mer. När jag anlände till luckan vid färjeterminalen i Helsingör frågade jag vad en enkel biljett kostade i dansk valuta, svaret blev 180.
Planekonomi kallas det va
Att jag kunnat rensa rabatterna i bikini idag. Sol!
Vassego.Att jag kunnat rensa rabatterna i bikinin idag. Sol!
Banditen startade så snällt efter vinterförvaringen, trots att jag varit elak och missat att underhållsladda batteriet... Farsans, morsans och lillasysterns hojar var däremot mindre startsugna, men min hade kraft så det räckte och blev över och kablade igång samtliga
Sen tog vi premiärturen i den skånska vårvärmen och allt var bara fantastiskt och underbart!
Grattis!
Min startade också snällt, trots torra föggar och lite hårig tomgång, synd bara att den blev vält efter ca 16 timmar utanför min lägenhet.
På tal om att le så har det ju varit så urskönt sommarväder idag! Blev att glassa båt i solen i avsaknad av hel hoj.
Tack!
Trist med hojen... Var det någon som gick förbi och puttade omkull den eller vad? Mycket som gick sönder?
Båt låter ju å andra sidan inte helt fel det heller
Fan vet, nån klåfingrig jäkel antar jag. Jag var på jobb.
Undras om det inte är nån av ungjävlarna i området som "provsuttit" och inte orkat hålla emot när de lyft den av stödet & vält åt motsatt håll.
Att jag kunnat rensa rabatterna i bikini idag. Sol!
Jag misstänker att dina grannar också var tacksamma.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|