Nikel
Gudomlig sporthojare
Det är tydligtNära nog, hänt lite saker
Det är tydligtNära nog, hänt lite saker
Vi kommer troligen köra mycket produktion, rening och karakterisering av vissa proteiner (PsbO och Cah3) i fotosyntesen. Eventuellt inför vi några mutationer och kollar vad som händer.
Inte direkt någon forskning på zombievirus än, men jag hoppas hinna med det också genom lite sena kvällar och helger i labbet.
Bra gissat!Bränsle?
Silver fz1 och kvällstur, de råkar inte vara du som åkte förbi biltema typ 3 gånger igår kväll?Kvällsturen alldeles nyss! Underbart väder, utomordentlig temperatur, mötte massor med hojar, varav en på framhjulet. En S60 T5 ville rejsa, tror jag. Isåfall fick han smisk, och om han inte ville rejsa så måste han ha haft extremt bråttom, men blev ifrånåkt ändå.
Vi kommer troligen köra mycket produktion, rening och karakterisering av vissa proteiner (PsbO och Cah3) i fotosyntesen. Eventuellt inför vi några mutationer och kollar vad som händer.
Inte direkt någon forskning på zombievirus än, men jag hoppas hinna med det också genom lite sena kvällar och helger i labbet.
Haha stämmer bra de, jag som hade den med kåpor i massa färgerHahaha, korrekt! Ville ju kika på stuntarna, och det antar jag var du.
Varit mycket skit på jobbet på sistone, konflikter mellan vissa kollegor, intriger och allmänt skitprat bakom ryggar. Tröttnade, gick till chefen, bad honom beordra grupputvärderingssamtal och rent spontant känns ALLT jävligt mycket bättre nu. Samtalen flöt på bra, källan till många problem framkom, det var konstruktivt och jag tror att mycket kan ha löst sig i och med detta! Enormt lättad
Liten personlig bonus fick jag dessutom i form av mycket positiv feedback från mina kollegor, alltid kul att få höra saker som att man vuxit i sin roll och gör ett bra jobb. Trevligt
Tjejer.
Skrämmande nog är det vuxna karlar som beter sig såhär Men å andra sidan så är det ju en samling avarter inom försvaret, och en salig blandning av alltifrån högutbildade till rent ut sagt kioskmongon som förväntas arbeta ihop. Kanske inte så överraskande att det uppstår friktioner... Men det var skönt att en del äntligen redde ut sig iallafall, började för fan likna en dokusåpa här... Saknades bara kameror
Jag vet, det var ironi. Killar brukar alltid snacka om att tjejer beter sig så men killar är lika goda kålsupare. Jag ser vuxna karlar bete sig som skitsnackande kärringar dagligen.
Skillnaden är att killar reder ut problemen. ..
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|