Vad fick dig att le idag?

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Konstigt den uppfattningen har inte jag då jag är den enda som säger rakt ut vad jag tycker på jobbet och löser problemet istället. Sist jag kollade hade jag inte balls även om folk på jobbet säger att jag har störst ballar av alla. ;)

Lung och fin pippi, vi vet redan att du är undantaget som bekräftar regeln.:krama

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Så jäkla härligt väder! Varite ute med pållen, pluggat i bikini ute på gräsmattan, grillat med en kompis och sedan kombinerat jobb och plugg, även det i solen. Kan det bli bättre? =) (Jo, köra lite hoj, men det får bli en annan dag!)

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Idag kommer hojen att vara körbar igen! :banana

Väldigt glad över att leveranstider från en svensk handlare håller vad de lovar. Lelles i Uppsala fick sälja till mig denna gång. Offert på mailen på måndag och torsdag eftermiddag ligger ordern färdig att hämta ut på lokala ICA. :)

Perfekt tajming då lånehojen är åter till sin husse som åker till Sviestad på Kawasakidagarna imorgon.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Satt och kikade på Charge, dokumentären om TTXGP. Skoj dokumentär.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Efter en dag som varit ganska tjurig och motig kom jag på kvällskvisten på att jag inte kollat posten, så jag knallade bort och kikade och där låg ett efterlängtat och väldigt litet paket i brevlådan!
In i garaget och angripa svänghjulet på RD350-motorn! Weeh! Efter lite milt våld med en hammare storlek lagom och en hyfsad dragkraft i verktyget för att lossa svänghjulet så poppade det loss! Jävlar i mig vad skönt! Det där aset har gäckat mig länge nu!
10273266_741323442576872_6111590868559287547_o.jpg

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Drevade ner Lilla Grön i förrgår, och idag hann jag ta en provtur! Satan vad bra det blev! Vart alldeles superlycklig och satt och skrattade i hjälmen mest hela tiden! :D:tummenupp

bitter&twisted

The paranoids are after me
Gick med
17 Jul 2010
Hoj
En förklädd äventyrshoj
Första dagen på semestern. Jag sitter på en färja till Polen med det bästa sällskapet man kan tänka sig och min kylare är inte trasig. Life's gooood!

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
En liten solskenshistoria.
Mitt på asfaltsplanen utanför jobbet såg jag nåt litet som rörde sig och hittade en liten talgoxe-unge.

talgoxe.jpg

Jag tog upp den och lade den runt husknuten i en liten hög med ris och gräs, hittade inget bo och såg inga vuxna talgoxar heller.
Fortsatte jobba och glömde bort den.

Klockan blev 17 och jag småpratade med en kollega som hade sin bil parkerad utanför, han startade den och var redo att ge sig av.
Jag sa: du, det är ett par talgoxar som springer under din bil.
Han klev ur och vi lade oss ner på knä för att kolla vad dom höll på med.

Då fick vi syn på dom, två små dunbollar satt precis framför en bakhjulet.
Gissa om vi hade mått pyton om han hade kört iväg, men nu lever dom iaf ett tag till.

Slutet gott, allting gott.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
En liten solskenshistoria.
Mitt på asfaltsplanen utanför jobbet såg jag nåt litet som rörde sig och hittade en liten talgoxe-unge.

View attachment 406806

Jag tog upp den och lade den runt husknuten i en liten hög med ris och gräs, hittade inget bo och såg inga vuxna talgoxar heller.
Fortsatte jobba och glömde bort den.

Klockan blev 17 och jag småpratade med en kollega som hade sin bil parkerad utanför, han startade den och var redo att ge sig av.
Jag sa: du, det är ett par talgoxar som springer under din bil.
Han klev ur och vi lade oss ner på knä för att kolla vad dom höll på med.

Då fick vi syn på dom, två små dunbollar satt precis framför en bakhjulet.
Gissa om vi hade mått pyton om han hade kört iväg, men nu lever dom iaf ett tag till.

Slutet gott, allting gott.

Man kan föda upp dom annars med fluglarver. Ta med dom till mig så kan jag sköta dom. :)

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Chrisse var ute och luftade Desmosedicin på bil/hojträff vid Westerqvarn (Strömsholm) ikväll...det var nog inte många på plats som fattade vad det var för något tvåhjuligt. Smajlade lite åt skinnvästarna som inte lade en andra blick på den. :crash

10409478_10152134076200172_5661389829213474931_n.jpg

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Chrisse var ute och luftade Desmosedicin på bil/hojträff vid Westerqvarn (Strömsholm) ikväll...det var nog inte många på plats som fattade vad det var för något tvåhjuligt. Smajlade lite åt skinnvästarna som inte lade en andra blick på den. :crash

View attachment 406807

Åhhh, dålig stil att åka omkring på en sån när inte jag har en :mad:
Chrisse på Bike center eller någon annans hoj?

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM