Då får du hoppas att mamman tar tillbaka den för de brukar rata dem ganska fort när det luktar "människa" om dem.
Det där är faktiskt en myt.
Då får du hoppas att mamman tar tillbaka den för de brukar rata dem ganska fort när det luktar "människa" om dem.
Det där är faktiskt en myt.
Inte i 50% av fallen. Två fick jag som sagt tidigare föda upp på flaska.
Det skulle jävligt mycket till innan jag sätter mej i en friåkartaxi.En friåkartaxi som gled förbi. På dörren hade han en bild på sig själv med en pratbubbla som sade "mig kan du lita på". På bilden såg han inte alls ut som att man kunde lita på honom.
Radiotjänst påhittade avgift på datorer är dömd som olaglig
http://www.dn.se/kultur-noje/domen-ingen-tv-avgift-for-datorer/
Och ändå slipper de betala tillbaka de som redan betalt. Skamligt!
Jag var och lämnade en bullkrans till grabbarna på verkstaden på Torvalla bil, detta som tack för hjälpen när jag fick låna en multimeter av dem när mitt monster drabbats av kontaktproblem. Skönt att det finns sånt folk, extra skönt när det finns hojhandlare i området som INTE vill låna ut en multimeter i två sekunder.
Du skojar?extra skönt när det finns hojhandlare i området som INTE vill låna ut en multimeter i två sekunder.
Du skojar?
Vem frågade du, jag känner folk där?Fel märke. Det är lite kul för jag har varit och klämt och känt lite på en båge på detta ställe. Kommer nog inte byta in där iaf :lättstött
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|