Vad fick dig att le idag?

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Inte bara le utan gapgarva när Semper berättade om den mumsiga belgiska kötträtten bitter-balle. :rofl

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Provtur på en SD1290, uiiiliemonster.

Men, nakenhoj är inget för mig, då skall det nog vara något utan bus-ambitioner helt kanske.

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
En liten rosett. Var på Biltema för att handla stötdämparfäste till bilen och skruvar till friggebodsbygget på landet. När jag kom dit (Biltema Botkyrka) stod en grön Kawa där redan på det streckade utanför ingången. Tänkte först ställa mig bredvid, men tänkte att, nej, där står man ju i vägen. Så jag ställde mig längs husväggen som jag brukar göra.

När jag kom ut så sitter en liten gul rosett på backspegeln på Kawan, hen har fått p-böter. Jag log åt min egen lycka men samtidigt led jag med den andre.

Hoppas att de fixar en MC-parkering där, det är ofta det är folk på hoj där och handlar.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
En friåkartaxi som gled förbi. På dörren hade han en bild på sig själv med en pratbubbla som sade "mig kan du lita på". På bilden såg han inte alls ut som att man kunde lita på honom.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
En friåkartaxi som gled förbi. På dörren hade han en bild på sig själv med en pratbubbla som sade "mig kan du lita på". På bilden såg han inte alls ut som att man kunde lita på honom.
Det skulle jävligt mycket till innan jag sätter mej i en friåkartaxi.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...det var mycket mindre jävligt att byta bromsvajrar på frugans hEstläp än vad jag hade förväntat mig. Inte ens blodiga knogar. :confused: :va Och det gick att höfta till någorlunda balans mellan höger/vänster.

Man lär stilla undra vad som skall gå åt h-vete... :glömdet

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Min kära sambo lade upp bilderna från gåsen. :D Så jag kunde skrämma upp det sista blogginlägget från helgen.

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Och ändå slipper de betala tillbaka de som redan betalt. Skamligt!

Nej, de ANSER sig slippa. Vilket inte expertis håller med om:

Radiotjänst har i ett pressmeddelande hävdat att "tidigare avgifter är korrekt påförda och kan ej återbetalas". Som stöd för det anför man de tidigare domarna från förvaltningsrätten och kammarrätten. "Fram till detta datum har rättssystemet bekräftat tidigare praxis", skriver Radiotjänst.

Men de domarna har i juridisk mening förlorat sin relevans, enligt Nymansson.

– De där domarna som de då stödjer sig på, dem har vi i dag undanröjt, s

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jag var och lämnade en bullkrans till grabbarna på verkstaden på Torvalla bil, detta som tack för hjälpen när jag fick låna en multimeter av dem när mitt monster drabbats av kontaktproblem. Skönt att det finns sånt folk, extra skönt när det finns hojhandlare i området som INTE vill låna ut en multimeter i två sekunder.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag var och lämnade en bullkrans till grabbarna på verkstaden på Torvalla bil, detta som tack för hjälpen när jag fick låna en multimeter av dem när mitt monster drabbats av kontaktproblem. Skönt att det finns sånt folk, extra skönt när det finns hojhandlare i området som INTE vill låna ut en multimeter i två sekunder.

Probike är väl enda hojhandlaren i det området. :crash

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag får tillbaka min gathoj från verkstan nästa vecka, förhoppningsvis. :banana

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...