På väg hem efter en vecka på ringen. Svårt att döda smajlet när jag tänker tillbaka på känslan när jag klippte en gt3a efter karusellen, bombade genom hohe acht / hedwigs höhe, och rätt ned i wippermann med full attack.
Eller när man tvingar sig själv hålla stumt nedöver genom flugplatz, ta så mycket man vågar genom schwedenkreuz - och fullt neröver fuchsröre.
Eller hålla stumt uppför berget...det svänger friskt över 240.
Galet svårt jävla hårigt fränt.
Det fräcka är att mitt varv kändes ruggigt snabbt stundtals, 8:42 BTG (i viss trafik, har kapacitet för 8:20 på ett för mig perfekt varv) - Andy åkte 7:10.
Och Andy säger att om han ställer in hojen bättre, och får ett fritt varv med vackert väder och sånt så uppskattar han att han kan köra 15s fortare. Det är helt sinnessjukt fort.
Han är för övrigt väldigt intressant att lyssna på, så får du chansen så ta den.
Jag kan förstå att man är jätteglad över en ny moped men att sitta o åka fram o tbx på en gata ca 1km måste vara tecken på att nått är fel... Ungen är inne på 6é timmens nötande nu med nått litet tankstopp
Hahaha
Samma här.Känner igen det där. När jag ärvde Zündappen från borsan blev det otaliga varv runt trädgården tills grannarna ledsnade
Har pelletsbrännare i huset och installerade en fet luftvärmepump istället för oljepannan i garaget, så i garaget har jag numera möjlighet till att kyla, till skillnad från huset..Att det var svalt och skönt i garaget, till skillnad mot hettan ute
Vattenmelon 4kr/kg,
Chips och läsk är utbytt mot melon på filmkvällarna.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|