Vad fick dig att le idag?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Idag börjar min semester med båten.
Den har strulat lite så det är skönt att allt nu är i sin ordning. Här ska badas och drickas öl vill jag lova.
Bjuder på ett smakprov från förra året.

hoppa havet.jpg

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Vattenmelon råkkar phett.
Men körsbären börjar komma nu också.

Både melon och körsbär tillhör favoriterna men samtidigt riktigt uselt när det gäller dessa smaker på andra produkter. Melon smakar kemiskt som tuggummi och körsbär är ännu värre och smakar åt helvete, oavsett. Mina smaklökar går tydligen inte på att kemiskt tillsatta ämnen ska efterlikna råvarorna.

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Har pelletsbrännare i huset och installerade en fet luftvärmepump istället för oljepannan i garaget, så i garaget har jag numera möjlighet till att kyla, till skillnad från huset..

Sambon undrar varför jag tagit tag i att röja garaget nu när det är som varmast, hon är lyckligt ovetandes om att jag håller 18 grader där inne :D
Vi har luftvärmepump i maskinhallen.
Brodern lade upp på facebook tidigare:
"Körde en öl i micron för att värma mej med för som ni vet så är det lite kallt i verkstan"

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Sviestad i värmen tillsammans med idel glatt folk idag. Är nu hemma med en kall öl i näven, materielen är uppackad, delvis vårdad och allt är helt! :banana

Stort tack till alla inblandade i arrangemanget i allmänhet och till er som stod i depån samt fixade förplägnad mm åt oss som gick kursen i synnerhet! :tummenupp Att ha en som går omkring i depån med en stor bricka vattenmelonbitar likt en servitris på ett cocktailparty var suveränt.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Hahaha gubben brevid till 19 åriga rödhåriga sköterskan med pigitails. Jag får inte upp den kan du hjälpa mig?
Ja de blir ju så ibland, nu ska vi se, rotar runt en stund i sängen. Så där! utbrister hon
- gud va skönt svarar gubben

Övervägde att säga De kommer ingatetern kan inte du ta ut den och försöka suga ut stoppet? :rofl

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
20140730-140115-2.jpg

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Klockan 15:30 idag börjar semester och några timmar senare är vi på väg till Sjönevadsfesten. Ska bli gött väder hela helgen :fyllisar

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Längtar så mycket efter det här så det gör ont inombords. Jag vet att det är här mitt hjärta finns, det är här jag lever fullt ut. Måste börja planera och spara för nästa resa :fakta Videon ger mig gåshud och ett stort jävla leende. Tänker att, "faan jag känner ju igen den kurvan, det partiet är jäkligt skoj, ohhh den går fort". Love it!

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Hörde hör det prasslade till i löven vid husknuten nä rjag gick ut till kaninerna. Gick dit och kikade, såg inget, men när jag kom nära hörde jag ett väldigt typiskt tuffande.
Kotte! :D:kär

ApriliaChrille

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2014
Hoj
2001 Aprilia Falco, 2004 Aprilia RSV Factory
Längtar så mycket efter det här så det gör ont inombords. Jag vet att det är här mitt hjärta finns, det är här jag lever fullt ut. Måste börja planera och spara för nästa resa :fakta Videon ger mig gåshud och ett stort jävla leende. Tänker att, "faan jag känner ju igen den kurvan, det partiet är jäkligt skoj, ohhh den går fort". Love it!

Kärleksförklaring till en väg. Me like!

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Nu är mindre än halva arbetsveckan kvar. Sen är det helg. Satan vad jag längtar!

Logistiken gör leveranserna på jobbet just nu mer osäkra än demokratin i ett centralafrikanskt land. Resultatet är att man får jobba onödigt hårt för att hålla kunderna nöjda. Idag ska jag fasen sova middag när jag kommer hem.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Istället för att lägga ordrar till säljbolagen spenderade jag förmiddagen med en löptur på stranden. Ikväll blir det kräftskiva med tillhörande svineri, underbart med semester.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Premiär på landsvägscykel (pedal-räääser). Helvete vad lite grövre asfalt går rätt upp i kolfiberbitarna. :crash :hihi Skitkul att pedala en bunt mil och snegla på gamla garminklockan som fått nytt liv iom kadenssensor på hojen.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Bra förstavecka på semestern, fick till och med ligga i natt. Fortsätter det så här kommer jag vara rejält utvilad lagom till höstens jobbstart.

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900
Att jag insåg att huset blir färdigmålat idag! Som min son o jag har slitit! Min son är guld värd!:banana:D

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha