Idag börjar min semester med båten.
Den har strulat lite så det är skönt att allt nu är i sin ordning. Här ska badas och drickas öl vill jag lova.
Bjuder på ett smakprov från förra året.
View attachment 409290
Vattenmelon råkkar phett.
Men körsbären börjar komma nu också.
Vi har luftvärmepump i maskinhallen.Har pelletsbrännare i huset och installerade en fet luftvärmepump istället för oljepannan i garaget, så i garaget har jag numera möjlighet till att kyla, till skillnad från huset..
Sambon undrar varför jag tagit tag i att röja garaget nu när det är som varmast, hon är lyckligt ovetandes om att jag håller 18 grader där inne
Längtar så mycket efter det här så det gör ont inombords. Jag vet att det är här mitt hjärta finns, det är här jag lever fullt ut. Måste börja planera och spara för nästa resa Videon ger mig gåshud och ett stort jävla leende. Tänker att, "faan jag känner ju igen den kurvan, det partiet är jäkligt skoj, ohhh den går fort". Love it!
Bra förstavecka på semestern, fick till och med ligga i natt. Fortsätter det så här kommer jag vara rejält utvilad lagom till höstens jobbstart.
Han får betalt hoppas jag! Kanske inte i guld men..Att jag insåg att huset blir färdigmålat idag! Som min son o jag har slitit! Min son är guld värd!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|