Vad fick dig att le idag?

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Alla närstående, kollegor och kunder som bistår med transporthjälp nu när jag inte kör bil på ett tag. :)

Gissar på att ett par flaskor vin eller öl kommer att delas ut och luncher bjudas på framöver.

Eidolon

Medlem
Gick med
26 Feb 2012
Hoj
990 SMT / 690 RFR
Alla närstående, kollegor och kunder som bistår med transporthjälp nu när jag inte kör bil på ett tag. :)

Gissar på att ett par flaskor vin eller öl kommer att delas ut och luncher bjudas på framöver.
Vad har du lyckats med nu då? Gick det inget bra med nya kärran?

SwePace

Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Vad har du lyckats med nu då? Gick det inget bra med nya kärran?

Jodå. Gubbvolvon rullar som den ska. Men inte jag, opererade ögonen så för tillfället är världen litet suddig. Jag både ser, låter, hör och luktar illa. Snart kan jag köra igen, inom en vecka skulle jag tro.

Hur går det med bilplanerna själv då? Hittat en transit med handikapplift än?

Eidolon

Medlem
Gick med
26 Feb 2012
Hoj
990 SMT / 690 RFR
Jodå. Gubbvolvon rullar som den ska. Men inte jag, opererade ögonen så för tillfället är världen litet suddig. Jag både ser, låter, hör och luktar illa. Snart kan jag köra igen, inom en vecka skulle jag tro.

Där ser man. Trevligt!

Vi kikar mest på Pugga Boxer/Cittra Jumper just nu. Det verkar vara mest pang för pengarna. Än så länge har vi dock inte köpt något.

Men, vad ska vi skylla den taffliga körningen på nästa säsong nu då? Du ser äntligen var du kör och jag kommer dyka upp fräsch och pigg vid banan. Fan också.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Vilket slakteri var du och budgetstympade dig på?
Jag körde dagen efter.

SwePace

Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Där ser man. Trevligt!

Vi kikar mest på Pugga Boxer/Cittra Jumper just nu. Det verkar vara mest pang för pengarna. Än så länge har vi dock inte köpt något.

Men, vad ska vi skylla den taffliga körningen på nästa säsong nu då? Du ser äntligen var du kör och jag kommer dyka upp fräsch och pigg vid banan. Fan också.

Jag skyller på att jag jobbar för mycket med administrativa uppgifter för att sy ihop körningarna. Du kan skylla på att jag delegerar TL-rollen till dig. :7peta

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Igår höll jag på att bli överkörd av en postnord lastbil och skrev ett argt email till ledningen på postnord. Idag på morgonen blev jag uppringd och har nu fått en ursäkt, ett försök till lösning vid den aktuella platsen och ett mobilnummer jag kan ringa direkt om jag ser någon av deras chaufförer bryta mot väjningsplikten igen vid denna utfart.
Bra att de försöker lösa problemet.

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Igår höll jag på att bli överkörd av en postnord lastbil och skrev ett argt email till ledningen på postnord. Idag på morgonen blev jag uppringd och har nu fått en ursäkt, ett försök till lösning vid den aktuella platsen och ett mobilnummer jag kan ringa direkt om jag ser någon av deras chaufförer bryta mot väjningsplikten igen vid denna utfart.
Bra att de försöker lösa problemet.
Bra.
MEN, räkna aldrig med att någon följer några regler.

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
20141024-173435-1.jpg

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...