Egentligen började det för tre dagar sedan men jag garvar fortfarande åt denna:
View attachment 412286
Vad har du lyckats med nu då? Gick det inget bra med nya kärran?Alla närstående, kollegor och kunder som bistår med transporthjälp nu när jag inte kör bil på ett tag.
Gissar på att ett par flaskor vin eller öl kommer att delas ut och luncher bjudas på framöver.
Vad har du lyckats med nu då? Gick det inget bra med nya kärran?
Där ser man. Trevligt!Jodå. Gubbvolvon rullar som den ska. Men inte jag, opererade ögonen så för tillfället är världen litet suddig. Jag både ser, låter, hör och luktar illa. Snart kan jag köra igen, inom en vecka skulle jag tro.
Hur går det med bilplanerna själv då? Hittat en transit med handikapplift än?
Jodå. Gubbvolvon rullar som den ska. Men inte jag, opererade ögonen så för tillfället är världen litet suddig. Jag både ser, låter, hör och luktar illa. Snart kan jag köra igen, inom en vecka skulle jag tro.
Hur går det med bilplanerna själv då? Hittat en transit med handikapplift än?
Vilket slakteri var du och budgetstympade dig på?
Jag körde dagen efter.
Där ser man. Trevligt!
Vi kikar mest på Pugga Boxer/Cittra Jumper just nu. Det verkar vara mest pang för pengarna. Än så länge har vi dock inte köpt något.
Men, vad ska vi skylla den taffliga körningen på nästa säsong nu då? Du ser äntligen var du kör och jag kommer dyka upp fräsch och pigg vid banan. Fan också.
"Paket från MaltMagnus finns nu att hämta på din DHL Service Point"
Här skall bryggas julöl!
Bra.Igår höll jag på att bli överkörd av en postnord lastbil och skrev ett argt email till ledningen på postnord. Idag på morgonen blev jag uppringd och har nu fått en ursäkt, ett försök till lösning vid den aktuella platsen och ett mobilnummer jag kan ringa direkt om jag ser någon av deras chaufförer bryta mot väjningsplikten igen vid denna utfart.
Bra att de försöker lösa problemet.
Hur tidigt måste man beställa så du hinner skicka innan jul?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|