wannagofast
Ny medlem
Nya Ellos katalogen har kommit.. Nu kan jag äntligen beställa lite fräcka höstkläder!
Grattis farbror!3106832Att jag blev farbror för ca en timme sedan![]()
Min bror fick en liten tös på 4,2 kg o 50 cm.![]()
Jag garvade mig harmynt nu när jag pratade med Ullis i telefonen så att hon missade avfarten till Arlanda med bilen.
Körde 1,7 mil för långt.![]()
Och det gläder mig att du är glad..3107149Jag är glad att skiten togs bort!
Först läste jag gruppsprut men insåg att jag läst fel.Jaha, eftersom man inte får vara arg längre så vill det till att man hittar lite glädjeämnen att skriva om istället då.
Idag är jag ganska glad - jag har semester och en helt obokad dag. Således går jag klädd i pyjamasbyxor fortfarande, har lallat runt hela dagen och inte gjort nån nytta; spelat lite wii, läst lite i en bok, slösurfat etc, och ikväll blir det lite grussprut med de hårda grabbarna från SOE.
Kan bara hålla med.. De senaste dagarna har jag officiellt blivit kallad.. pucko, dum i huvudet, "bort från forumet", "bara knip igen", "du är störd" osv..3109524Nej, jag fattar faktiskt inte vad som är nöjet i att ständigt vara elak och sur.![]()
PM:en jag fick från ett flertal forum-medlemmar visar att det finns en hel del som också tycker stämningen här har blivit rätt trist.
Visst kan man väl skoja och driva med folk till en viss gräns. Men när personerna säger ifrån och blir sårade så har det gått för långt. Nu hoppas jag bara att de personer som känner att de blivit påhoppade av såna som du ändå väljer att stanna kvar. Det vore ju för jäkla trist om forumet skulle tas över av tragiska översittare.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |