Vad fick dig att le idag?

Sledneck

Fa si på globbana
Gick med
28 May 2006
Hoj
CBR 900 rr 99:a
När våra barn åt vad de trodde var dunderhonung och blev lika starka som Bamse :tummenupp
Vår äldste son provade tom att lyfta pappas mercedes..

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jag garvade mig harmynt nu när jag pratade med Ullis i telefonen så att hon missade avfarten till Arlanda med bilen.
Körde 1,7 mil för långt.:D

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
först fick jag ett gullit mess från en tjej, sen har jag fått en ny katalog från dennis kirk...p0rn!!!

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Jag garvade mig harmynt nu när jag pratade med Ullis i telefonen så att hon missade avfarten till Arlanda med bilen.
Körde 1,7 mil för långt.:D

Det är väl snarare en regel än undantag, från henns sida; att missa avfarter:mattias :)

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Jaha, eftersom man inte får vara arg längre så vill det till att man hittar lite glädjeämnen att skriva om istället då. :gnissla

Idag är jag ganska glad - jag har semester och en helt obokad dag. Således går jag klädd i pyjamasbyxor fortfarande, har lallat runt hela dagen och inte gjort nån nytta; spelat lite wii, läst lite i en bok, slösurfat etc, och ikväll blir det lite grussprut med de hårda grabbarna från SOE.

Kia

Guest
Log ett extra leende idag när jag loggade in på SH och fick se alla värmande PM från människor som också blivit trötta, sårade och upprörda över alla elaka påhopp som cirkulerat här på SH. Det har blivit snudd på förföljelse-mani hos vissa individer här på forumet. Helt uppriktigt, om det har blivit en sån fix ide' hos er att trycka ner/till de som vågar ha en annan åsikt, så tycker jag faktiskt att ni ska söka hjälp. Här i Uppsala finns te x Ulleråker att söka sig till. Det är så himla trist att det har blivit så här på SH, skämt i all sin ära är väl helt okej.... men jag tror de flesta inser att många av inläggen är rena påhopp.

Men hur som helst tack till er som skrev till mig, det värmde långt in... :)

Sen har jag ju gått med ett jätte leende hela veckan inför bröllopet på lördag..... :yoparty

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
Spillde ut en halv liter hammarlack på golvet, slog huvet i bandsågen när jag skulle resa mig, blev blöt om fötterna när jag skulle gå och sätta på vattnet. Jag log så stort såå

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Jaha, eftersom man inte får vara arg längre så vill det till att man hittar lite glädjeämnen att skriva om istället då. :gnissla

Idag är jag ganska glad - jag har semester och en helt obokad dag. Således går jag klädd i pyjamasbyxor fortfarande, har lallat runt hela dagen och inte gjort nån nytta; spelat lite wii, läst lite i en bok, slösurfat etc, och ikväll blir det lite grussprut med de hårda grabbarna från SOE.
Först läste jag gruppsprut men insåg att jag läst fel. :(

Last edited by a moderator:

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Hoj
KTM 640
Det blev köp av en ny hoj :) Så nu står det en svart liten jäkel i garaget som bara väntar på att bli sönderkörd :yoparty

:rolleyes:

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Jag slog på nödstoppen på en kompis truck och hans grimash när trucken inte rörde på sig var PRICELESS

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
3109524 Nej, jag fattar faktiskt inte vad som är nöjet i att ständigt vara elak och sur. :va

PM:en jag fick från ett flertal forum-medlemmar visar att det finns en hel del som också tycker stämningen här har blivit rätt trist.

Visst kan man väl skoja och driva med folk till en viss gräns. Men när personerna säger ifrån och blir sårade så har det gått för långt. Nu hoppas jag bara att de personer som känner att de blivit påhoppade av såna som du ändå väljer att stanna kvar. Det vore ju för jäkla trist om forumet skulle tas över av tragiska översittare.
Kan bara hålla med.. De senaste dagarna har jag officiellt blivit kallad.. pucko, dum i huvudet, "bort från forumet", "bara knip igen", "du är störd" osv..
Jag är djupt sårad, men tänker ändå stanna kvar, trots tragiska översittare.. :gråta

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...