Vad fick dig att le idag?

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Att jag idag har "sajnat" alla bokföringsgiganternas gigant som ska se till att hålla ordning på mitt företags papper !!!:yoparty
Gamla bokföringshaket kan nu mer få kyssa mig i köttrosen !!! :arsele

Mrs. Laphroaig

Guest
Det har börjat ramla in väldigt många bud på mina auktioner på tradera.
det gör mig glad :)

Lillan

Sky is the limit
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
javisst,o rosa är den....
Idag har jag ett sånt där ruskigt fånigt leende på läpparna,för jag har så sjukt ont i kroppen :D

Men jag kan nog inte begära nåt annat,eftersom jag har gått 3-dagars SMC kurs på Åsen.....
En ganska "trevlig smärta",som ju faktiskt bevisar att jag har arbetat lite på hojen :yoparty

Nu ser man bara fram mot nästa kurs......

//Lillan

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag ler och gråter av lycka för:
min moooooormors cancer i bröstet hade inte spritt sig :pussa :krama :hoppa

Andra gången i livet som gumman får en allvarligt stor tumör och dom tar bort hela bröstet för andra gången och båda gångerna klarade hon sig utan metastaser. MIn mormor är guuuuuuuuld!!!!!!!!!

Tommy_86

Dead eyes see no future
Gick med
30 Dec 2003
Hoj
Ktm Exc 300 sixdays -10
Detta har fått mig att le idag :tummenupp :yoparty Nu kan det gärna regna haha :tungan
16875700nb2.jpg

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Ett par bilder från tillverkaren av världens grymmaste hojar (Confederate), gör mig alltid glad.. (blir faktiskt lite småkåt också)

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jagblev asglad när jag träffade min granne i trappan...eller först blev jag livrädd för jag var inte beredd på att hon skulle komma ut från källaren..men när chocken lagt sig så frågade hon om det var min hoj utanför?

Sedan berättade hon att hon också hade en svart Bandit 600 '03. Min baby har en tvilling..i samma hus :yoparty

Vi har bara hejat på varandra förut men inte pratat..hon var ju jättetrevlig! Och hon är med på Sporthoj :hej.

Last edited by a moderator:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Jagblev asglad när jag träffade min granne i trappan...eller först blev jag livrädd för jag var inte beredd på att hon skulle komma ut från källaren..men när chocken lagt sig så frågade hon om det var min hoj utanför?

Sedan berättade hon att hon också hade en svart Bandit 600 '03. Min baby har en tvilling..i samma hus :yoparty

Vi har bara hejat på varandra förut men inte pratat..hon var ju jättetrevlig! Och hon är med på Sporthoj :hej.

Slå henne... konkurans jö....

Edit: Nu har ja bleve äkta SHare.. kan inte ens stava...men de får va..

Last edited:

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=161989 :brynad

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Den här lilla och hans syskon får mig att le. Också deras mamma förstås. :)

Bifogat

• valp3.JPG
    valp3.JPG
    27.5 KB · Visningar: 49
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati