Vad fick dig att le idag?

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Inrikesnyheter
Hoppade på kampsportare - fick stryk

En man i 30-årsåldern överfölls och attackerades med en planka av ett gäng i Eskilstuna. Mannen blev först slagen i bakhuvudet - men eftersom han är tränad i kampsport fick bråkmakarna så de teg. Den första killen som kom emot honom slogs till marken direkt, skriver Eskilstuna-Kurirens nätupplaga. Även den andre mannen fick smaka på mannens kampsportsförsvar. Då backade de övriga i gänget och avbröt attacken.

Den angripne misstänks inte för misshandel utan bedöms av polisen ha handlat i nödvärn. Polisen har inga misstänkta för överfallet.

26-07-2007 21:40:14 (TT)
:D

Fan va härligt.
Det gjorde mig extra glad.

Last edited:

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag ler för jag har aldrig fel när det kommer till kunder.
Det kommer alltid in någon jeppe som vill bli klippt på stuberten på en lördag när hela salongen dräller av folk.

Man frågar om dom kanske kan komma tillbaka 20 minuter eller boka en tid till på måndagen, varpå dom ser så otroligt besvärade ut att man undrar om det är hemorroider dom har eller om det verkligen är så svårt att komma tillbaka om 20 minuter.

Ansiktet ser ut som ett absolut surkart sen säger dom ganska högt så att dom andra kunderna skall höra: "Näe..men jag tar och går till EN ANNAN salong då", knycker på nacken och går ut. Det händer VARJE lördag med olika muppar.

Sen kommer dom inlunkandes på måndag förmiddag o undrar om dom kan bli klippta och tror (eller hoppas kanske) att man inte känner igen dom.

Jag log i morse för vi hade en sån mupp idag som jag sade i lördags "han kommer på måndag" efter att han hade stormat ut lite halvdramatiskt. Folk är så förutsägbara :hihi

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag ler för jag har aldrig fel när det kommer till kunder.
Det kommer alltid in någon jeppe som vill bli klippt på stuberten på en lördag när hela salongen dräller av folk.

Man frågar om dom kanske kan komma tillbaka 20 minuter eller boka en tid till på måndagen, varpå dom ser så otroligt besvärade ut att man undrar om det är hemorroider dom har eller om det verkligen är så svårt att komma tillbaka om 20 minuter.

Ansiktet ser ut som ett absolut surkart sen säger dom ganska högt så att dom andra kunderna skall höra: "Näe..men jag tar och går till EN ANNAN salong då", knycker på nacken och går ut. Det händer VARJE lördag med olika muppar.

Sen kommer dom inlunkandes på måndag förmiddag o undrar om dom kan bli klippta och tror (eller hoppas kanske) att man inte känner igen dom.

Jag log i morse för vi hade en sån mupp idag som jag sade i lördags "han kommer på måndag" efter att han hade stormat ut lite halvdramatiskt. Folk är så förutsägbara :hihi

Jag skulle ha svarat:
"Nej jag är hemskt ledsen, men NÅGON ANNAN SALONG kanske vill klippa en surkuk som dig?"
Men å andra sidan skulle jag nog inte bli en bra frisör.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag skulle ha svarat:
"Nej jag är hemskt ledsen, men NÅGON ANNAN SALONG kanske vill klippa en surkuk som dig?"
Men å andra sidan skulle jag nog inte bli en bra frisör.

Tro mig..man vill! :) Men man MÅSTE ju vara artig...har jag hört:tungan !
Jag brukar bara nicka o säga lycka till för även om Muppsala måste vara världens frisörtätaste stad så finns det ingen chans att få en tid på en lördag om vi har fullt. Då gäller samma sak på alla dom andra salongerna med.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Jadu fröken Nursey, alla har vi våra problem på jobbet. Jag log idag då jag insåg att jag förhoppningsvis slipper se denna kunden igen.

Hur som helst, denna tjejen ifråga, kan kalla henne för Shirin har nu under dom senaste 2 månaderna försökt få tag på en viss dildo. Värt att nämna är att Shirin har nån lättare hjärnstörning (väldigt mild dock) vilket gör att jag såklart gör mitt yttersta för att förstå henne samt göra henne till lags.

Dildon som hon redan hade hemma (vill tydligen ha en i reserv ifall den nuvarande skulle gå sönder) är en viss modell som vi säljer men som har varit restad hos vår leverantör ett bra tag. Sak samma, den beställdes iaf hem och efter ca 8 veckor så kom den till vår ägo. Ringer Shirin och berättar den glada nyheten varpå hon kommer ner och hämtar ut sin leksak (skönt att få det ur världen tänkte jag). Nu i Fredags kom hon in igen och säger att det tydligen var fel leksak (vetifan om hon har nån flatpolare där hemma som är blyger eller nåt för hon är aldrig här iaf). Jag ifrågasätter det hela och undrar om det verkligen är möjligt!? Tydligen så var så fallet men ändå så köpte hon ytterligare en exakt likadan dildo (jo, jag försökte förklara att även denna skulle vara fel eftersom den är identisk med den hon redan hade, som tydligen var fel).

Men men, idag kom hon då in igen tillsammans med en äldre herre som tydligen skulle funka som backup då Shirin ibland inte alltid hänger med i svängarna. Självklart ville dom returnera samtliga inköpta dildos då dessa tydligen inte passade flatan där hemma. Tyvärr sa jag, ingen bytesrätt på varor likt dessa och jag har gjort vad jag kunnat för att allting ska bli rätt men Shirin här har tydligen missuppfattat mig och senast så sa jag till henne att hon nu köper en identisk vara som den hon redan har.

Mycket tjafs senare så insåg dom att det bara var att traska nån annanstans, nu med 2 dildos som ingen av flickorna i fråga är nöjda med.

Som sagt Nursey, du är inte den enda som drabbas av underliga typer på jobbet ;).

Sorry för uppsatsen...

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jadu fröken Nursey, alla har vi våra problem på jobbet. Jag log idag då jag insåg att jag förhoppningsvis slipper se denna kunden igen.
Som sagt Nursey, du är inte den enda som drabbas av underliga typer på jobbet ;).

Sorry för uppsatsen...

Genast så ser jag att jag måste döpa om min kund från Mupp till Emil..för jämviktens skull ;)

Serviceyrken kan vara både roliga och...mindre roliga but the show must go on. Det är därför jag gillar att jobba inom affärsvärlden för det är etter värre om dom jobbiga människorna råkar vara sjuka också..då får man inte bli arg liksom.

Paradoxy

Guest

Hur som helst, denna tjejen ifråga, kan kalla henne för Shirin har nu under dom senaste 2 månaderna försökt få tag på en viss dildo. Värt att nämna är att Shirin har nån lättare hjärnstörning (väldigt mild dock) vilket gör att jag såklart gör mitt yttersta för att förstå henne samt göra henne till lags.

Dildon som hon redan hade hemma (vill tydligen ha en i reserv ifall den nuvarande skulle gå sönder) är en viss modell som vi säljer men som har varit restad hos vår leverantör ett bra tag. Sak samma, den beställdes iaf hem och efter ca 8 veckor så kom den till vår ägo. Ringer Shirin och berättar den glada nyheten varpå hon kommer ner och hämtar ut sin leksak (skönt att få det ur världen tänkte jag). Nu i Fredags kom hon in igen och säger att det tydligen var fel leksak (vetifan om hon har nån flatpolare där hemma som är blyger eller nåt för hon är aldrig här iaf). Jag ifrågasätter det hela och undrar om det verkligen är möjligt!? Tydligen så var så fallet men ändå så köpte hon ytterligare en exakt likadan dildo (jo, jag försökte förklara att även denna skulle vara fel eftersom den är identisk med den hon redan hade, som tydligen var fel).

Men men, idag kom hon då in igen tillsammans med en äldre herre som tydligen skulle funka som backup då Shirin ibland inte alltid hänger med i svängarna. Självklart ville dom returnera samtliga inköpta dildos då dessa tydligen inte passade flatan där hemma. Tyvärr sa jag, ingen bytesrätt på varor likt dessa och jag har gjort vad jag kunnat för att allting ska bli rätt men Shirin här har tydligen missuppfattat mig och senast så sa jag till henne att hon nu köper en identisk vara som den hon redan har.

Mycket tjafs senare så insåg dom att det bara var att traska nån annanstans, nu med 2 dildos som ingen av flickorna i fråga är nöjda med.

Sorry för uppsatsen...

Den där Shirin verkar vara en riktigt jobbig typ... :gnissla

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Idag när det kom en moppepojke och mallade sig och drog fötterna över styret varpå jag svarade med att dra en megafetsuperduperuiilii på säkert 3m! Den var säkert typ 40cm hög också!

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Först log jag när Jessi satt så fint i vågskålen, sen kunde jag inte låta bli att skratta när jag såg bilderna husse tog på samma varelse. :D

Bifogat

• PICT0003 (Small).JPG
    PICT0003 (Small).JPG
    23.4 KB · Visningar: 60

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Genast så ser jag att jag måste döpa om min kund från Mupp till Emil..för jämviktens skull ;)

Serviceyrken kan vara både roliga och...mindre roliga but the show must go on. Det är därför jag gillar att jobba inom affärsvärlden för det är etter värre om dom jobbiga människorna råkar vara sjuka också..då får man inte bli arg liksom.

:fakta finns inget jobbigare :näsblod :gnissla

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...