Jadu fröken Nursey, alla har vi våra problem på jobbet. Jag log idag då jag insåg att jag förhoppningsvis slipper se denna kunden igen.
Hur som helst, denna tjejen ifråga, kan kalla henne för Shirin har nu under dom senaste 2 månaderna försökt få tag på en viss dildo. Värt att nämna är att Shirin har nån lättare hjärnstörning (väldigt mild dock) vilket gör att jag såklart gör mitt yttersta för att förstå henne samt göra henne till lags.
Dildon som hon redan hade hemma (vill tydligen ha en i reserv ifall den nuvarande skulle gå sönder) är en viss modell som vi säljer men som har varit restad hos vår leverantör ett bra tag. Sak samma, den beställdes iaf hem och efter ca 8 veckor så kom den till vår ägo. Ringer Shirin och berättar den glada nyheten varpå hon kommer ner och hämtar ut sin leksak (skönt att få det ur världen tänkte jag). Nu i Fredags kom hon in igen och säger att det tydligen var fel leksak (vetifan om hon har nån flatpolare där hemma som är blyger eller nåt för hon är aldrig här iaf). Jag ifrågasätter det hela och undrar om det verkligen är möjligt!? Tydligen så var så fallet men ändå så köpte hon ytterligare en exakt likadan dildo (jo, jag försökte förklara att även denna skulle vara fel eftersom den är identisk med den hon redan hade, som tydligen var fel).
Men men, idag kom hon då in igen tillsammans med en äldre herre som tydligen skulle funka som backup då Shirin ibland inte alltid hänger med i svängarna. Självklart ville dom returnera samtliga inköpta dildos då dessa tydligen inte passade flatan där hemma. Tyvärr sa jag, ingen bytesrätt på varor likt dessa och jag har gjort vad jag kunnat för att allting ska bli rätt men Shirin här har tydligen missuppfattat mig och senast så sa jag till henne att hon nu köper en identisk vara som den hon redan har.
Mycket tjafs senare så insåg dom att det bara var att traska nån annanstans, nu med 2 dildos som ingen av flickorna i fråga är nöjda med.
Som sagt Nursey, du är inte den enda som drabbas av underliga typer på jobbet
.
Sorry för uppsatsen...