Vad fick dig att le idag?

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Ahh..när jag vaknade idag så stod "nya" hojen fortfarande kvar. Det är ingen dröm... den är min!!!!!!! :D

//KaliZ

Bifogat

• DSC01647.JPG
    DSC01647.JPG
    124.1 KB · Visningar: 90
  • Hoj.JPG
    Hoj.JPG
    125.5 KB · Visningar: 84

Kia

Guest
Äktenskapsförordet också? Skilsmässan ska ju gå smidigt också.

Skilsmässa? :va Varför då? :confused:

Nu ska jag ju leva resten av mitt liv som lyxhustru och inte jobba en enda dag till. :banana :FU

(jag hoppas verkligen att du hittar nån att tycka om snart. Det kan inte vara roligt att gå runt och vara sådär elak och sur hela tiden.Jag tycker faktiskt synd om dig.) :rolleyes:

Fan va nice! Då kan ni ju chatta med varandra på SH dubbelt så mycket som innan!

Du har ju inte fattat nånting. Det gör vi ju bara när han jobbar och inte är hemma. :huvet

Kan inte annat än le åt alla elaka idioter därute.....

Last edited:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Skilsmässa? :va Varför då? :confused:

Nu ska jag ju leva resten av mitt liv som lyxhustru och inte jobba en enda dag till. :banana :FU
Ja, förra gången sa du säkert redan innan bröllopet att det skulle bli skilsmässa. Det är annorlunda denna gången.

Tony Z1000

Bättre att ha otur än ingen tur alls!!!
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
Z 1000 -08
Efter 3 veckor i Spanien med 35-40 grader varje dag e det svårt att inte le. Har hört om den svenska sommaren och den verkar inte vara bra i år. Nu har jag bara 2 veckor kvar att le för sen är det dags för arbete igen. Då hoppas i alla fall jag på en skön mc-höst. Kör lugnt.

Last edited:

Kia

Guest
Ja, förra gången sa du säkert redan innan bröllopet att det skulle bli skilsmässa. Det är annorlunda denna gången.

Jag ler STORT när jag ser era löjliga spådomar om hur mitt äktenskap kommer att bli. Ni hatar när jag skriver nåt om mitt förhållande med Gabor men ni verkar ju älska att skriva om det själva... :va :confused:

Nej, förra gången jag gifte mig var det alldeles för framtvingat av mitt ex familj som strikt håller på traditionerna. Vårat förhållande hade kanske klarat sig bättre om vi inte lyssnat på släkten och stressat på så mycket med hus, äktenskap och barn. (och om han hade varit lite mer hjälpsam med hemmet och barnet.)

Den här gången är det annorlunda av många orsaker. Nu gifter jag mig utan påtryckningar av någon. Jag känner mig inte stressad eller pressad av nån.

Å så gifter jag mig med en rik, villig ungrare som försörjer mig så jag bara kan leva livet som lyxhustru. Tänk att inte behöva jobba nåt mer... :yoparty :FU

Mitt liv är perfekt, så jag ler precis varje dag! :D

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Honda FT 500
Å så gifter jag mig med en rik, villig ungrare som försörjer mig så jag bara kan leva livet som lyxhustru. Tänk att inte behöva jobba nåt mer... :yoparty :FU
Mitt liv är perfekt, så jag ler precis varje dag! :D

Kan inte låta bli att le åt Kias förhoppningar :)

Se upp, ungrare är opålitliga vad det gäller fruar :D

Och se till att han betalar in en rejäl pensionsförsäkring i ditt namn också, så att du kan bli en lyxpensionär.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...