Du är allt lite stolt över det va?
stolt mer glad
Du är allt lite stolt över det va?
Ähh.. Hjuli_bebisen är ju en kille!!
Antar att du (liksom jag) var relativt full vid 03.00.. Men hur skulle "vi" kunna vara svartsjuka? Om någon har en vacker flickvän, så kan det framkalla avundsjuka hos andra..3064752Ni är bara svartsjuka!
Ahh..när jag vaknade idag så stod "nya" hojen fortfarande kvar. Det är ingen dröm... den är min!!!!!!!
//KaliZ
Äktenskapsförordet också? Skilsmässan ska ju gå smidigt också.
Fan va nice! Då kan ni ju chatta med varandra på SH dubbelt så mycket som innan!
Skilsmässa? Varför då?
Nu ska jag ju leva resten av mitt liv som lyxhustru och inte jobba en enda dag till.
Ja, förra gången sa du säkert redan innan bröllopet att det skulle bli skilsmässa. Det är annorlunda denna gången.Skilsmässa? Varför då?
Nu ska jag ju leva resten av mitt liv som lyxhustru och inte jobba en enda dag till.
Ett MMS!
Ett MMS!
Ja, förra gången sa du säkert redan innan bröllopet att det skulle bli skilsmässa. Det är annorlunda denna gången.
Å så gifter jag mig med en rik, villig ungrare som försörjer mig så jag bara kan leva livet som lyxhustru. Tänk att inte behöva jobba nåt mer...
Mitt liv är perfekt, så jag ler precis varje dag!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |