Vad fick dig att le idag?

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
att 125an gick som ett smäck att sätta ihopa igen :yoparty :yoparty :yoparty meeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeep meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeep

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Lejf menar du väl, eller?

Haha...han heter ju faktiskt Leif i andra namn..han som gör mig glad.
Hoppas jag fortsätter vara glad. Upptäckte en liten rosa rosenbukett fastklämd på bilrutan som överraskning när jag slutade jobbet..då blev jag ännu gladare..säkert till Duckies förtret ;) och nu har jag slutat jobbet..det är 29 grader varmt och soool och poolen ligger 300 m från mitt hus o väntar på mig:yoparty

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jag ler för mej själv när jag tänker tbx på lördagkväll. Ut & käka middag med le´Puck.

Det är dags att beställa förrätten: Le´Puck vill ha nån honungsmarinerad ost, Chevré bla bla bla. Jag beställer en MILFEN & servitisen ser lite vilsen ut.
Ja, MILFEN.....den där hallonsmakande tequilan säger jag. DEN vill jag ha som förrätt.

Tydligen fick hon det inte riktigt att gå ihop, vilket hon verkligen visade med en totalförvirrad min.

Kanske är jag fel person att beställa en MILFEN, eller var det för att de var förrätten tro?
Hur som helst var drinken jäkligt gay. Den var roooosa, dubbla sugrör, högt glas med massa is & limeklyftor i. Det var bara det LILA latexparaplyet som fattades.

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Du glömde berätta vad DU (ni) sedan beställde EFTER maten! :D Du är en äkta hondjävul, Ullis! :yoparty

Själv rundar man av med en chokladtårta, dubbel espresso och en phet Grönstedt å damen hystar in en bira.!:D Hon har stil hon:tummenupp

Kia

Guest
Jag log i morse när jag vaknade och mindes att de här två dagarna är mina egna lediga dagar då jag gör precis vad jag vill. Privat egentid. :yoparty

Bortlånade barn.

Ledig.

Sambon på jobbet.

Inget inplanerat i kalendern.

:tummenupp I två hela dagar! :)

Gabor

Guest
Leeer...

Om 1 å en halv dag...då jävlar ska JAG ha semester....länge...:yoparty

Då kan Dom som inte dök upp idag ta skiten att det inte funkar senare....

jag spar gärna upp på jobb som man kan skjuta framför sig...

Återkommer 29 augusti. :D :rock :cool:

Kia

Guest
Log stort när jag läste igenom bröllopsplaneringen och insåg att vi faktiskt fått det mesta färdigt... :)

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
En fin General lös-snus efter en rejäl dagens pasta på El Piato i Sumpan.
Ja, jag är en enkel man.

LeeRoy

Fh Fh Fh
Gick med
18 Oct 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -96
När jag vaknade imorse och insåg att de e sista dagen innan 2 veckors semester, så nu sitter man å väntar på att klockan ska bli fyra :yoparty å bärsen e på kylning, solen skiner :yoparty

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...