Vad fick dig att le idag?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Min älskade lilla mormor klarade sig igenom sin operation igår och jag skall hälsa på henne idag..det gör mig så glad att hjärtat hoppar.

Sedan kom en snygg pojke (MIN pojke) på hoj till salongen och hämtade nyckeln så hjärtat slog volter igen..och precis när jag trodde hjärtat hade voltat nog för idag drar en assnygg sporthoj förbi salongen på bakhjulet så jag blev alldelles överlycklig och log så jag fick kramp i ansiktet medan jag hoppade uppoch ner o klappade i händerna (som alla mogna människor gör :rolleyes: )...

Phu..och dagen har bara börjat :D

http://www.metro.se/se/article/2007/07/19/18/5834-42/index.xml

:rofl :rofl :rofl
Fy fan ge mig syre, kan inte sluta garva.
Ni ser synen framför er va....hur han glider runt på kontoret i Prästkrage och lämnar fuktiga små avtryck :yoparty

AAAAAaaaaahahahahahahahahaha helt jääävla underbart :D och du som är ollkungen har hittat en frände :krama..han kanske också gillar att olla grillar..när han är ledig:D :rofl

Last edited by a moderator:

Mort

Team Otakt
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
KTM 300 EXC
Hela dagen var ett enda långt leende ute på Sviestad! :)

Tack speciellt till Don Quixote för kanonbra coaching! :tummenupp

Last edited:

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
När jag var och handlade på ICA idag så krävde kassörskan leg av den unga killen som stod framför som skulle köpa ett paket Prince. Varpå det visade sig att han var från Ungern, (smygsneglade på legget) och den lika unga kassörskan fick prata engelska, och efter att han visat sitt leg och köpt sina cigg så var det min tur. Och då säger hon "Hello..." Då jag snabbt svarar: "Eeeh.. Okej. (på svenska) Helloooo..." Då hon genast gör en "amen-va-dum-jag-e gest" och säger att du pratar ju svenska. "Ja". Svarar jag och ler. :)

Lillan

Sky is the limit
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
javisst,o rosa är den....
Precis hemkommen från Pirates of the Rhapsody ,på Björkborns Herrgård...och jag säger bara en sak: väl värt sina pengar....sitter ff med ett stort leende på läpparna.
Inte bara pga Robert Wells,utan oxå för stå upp komikern som va med :tummenupp

En hellyckad kväll mao :)

//Lillan

Wheelie_babe

Guest
Jag älskar Sh's tröjor:D

Ja, både igår o idag har de blinkat. Meen idag fick ja åka me i blåljusbil..fick tom. skjuts hem ca 14 mil , kul o pilla på sirener o blåljus....:D

känner mig som ett litet barn..haha.. inte mkt som krävs för att göra mig lycklig :yoparty :rolleyes:

kom just fram till att ja vill ha en polisbil...någon som vill ge mig en?:rolleyes:

Bifogat

• garage.jpg
    garage.jpg
    43.8 KB · Visningar: 138
Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...