Vad fick dig att le idag?

Gabor

Guest
Jaja, det blir nog bra,,, men njut av det så länge det nu varar.

Du behöver inte oroa dig.:)

Efter semestern så kommer vi enbart att leva på bidrag från svenska myndigheter. Ni anar inte hur mycket man kan krama ur systemet. :)

Lyxliv i överflöd som gör att det inte är lönt att arbeta längre. Jag har gjort mitt för sverige...:arsele

Med underhållet från mina x-fruar desutom, sä kan vi göra det som faller oss in när det passar oss...:D

Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
y1p076eRtVrEJit8XDZF7WkXN3Kk3RXuugSUuS0wc8F3yAL8elhVt_uM7V7Uy1XyxH0GbFoeEzYvkQ

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Jag har kört på bakchjulet med DR:en idag!
Chefat på osten, stekt slang, uiiilat - ja kalla det vad ni vill!

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Att Ickos hojlack blev klar idag, å att i morron bär det av på semester till singelmaltens å killtarnas högländer !

TRON

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Lightbike
Inrikesnyheter
Hoppade på kampsportare - fick stryk

En man i 30-årsåldern överfölls och attackerades med en planka av ett gäng i Eskilstuna. Mannen blev först slagen i bakhuvudet - men eftersom han är tränad i kampsport fick bråkmakarna så de teg. Den första killen som kom emot honom slogs till marken direkt, skriver Eskilstuna-Kurirens nätupplaga. Även den andre mannen fick smaka på mannens kampsportsförsvar. Då backade de övriga i gänget och avbröt attacken.

Den angripne misstänks inte för misshandel utan bedöms av polisen ha handlat i nödvärn. Polisen har inga misstänkta för överfallet.

26-07-2007 21:40:14 (TT)
:D

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Att en såndäringa artist/ sångare som numer är lite tjenis med familjen fick låna min hoj idag och blev impad :)confused: :gnissla :confused: ) och vill kanske köpa den när jag skall sälja. Jag ler fortfarande:)

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Att en såndäringa artist/ sångare som numer är lite tjenis med familjen fick låna min hoj idag och blev impad :)confused: :gnissla :confused: ) och vill kanske köpa den när jag skall sälja. Jag ler fortfarande:)

Är inte Thore Skogman lite för gammal för att köra hoj :va

Nu har du surrat om hojbyte i över ett år.....Fille ska gå kurs hos mig o ämnet är Grundläggande Beslutsfömåga, ska jag bonga upp dig på en plats? :pannkyss

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Hoj
KTM 640
Att jag trots den ganska fina smällen sitter här med enbart ett svullet knä och en öm handled. Plus undersköterskan som körde en Sv650 på Västerås sjukhus som lugnade mig när det skulle tas blodprov. Ibland har man änglavakt :)

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Är inte Thore Skogman lite för gammal för att köra hoj :va

Nu har du surrat om hojbyte i över ett år.....Fille ska gå kurs hos mig o ämnet är Grundläggande Beslutsfömåga, ska jag bonga upp dig på en plats? :pannkyss

Nä det är faktiskt en ung, snygg mycket duktig sångare. Han är tillsammans med min lilla goa fina kusin och nu skall vi ha myskväll :):supa

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Att jag trots den ganska fina smällen sitter här med enbart ett svullet knä och en öm handled. Plus undersköterskan som körde en Sv650 på Västerås sjukhus som lugnade mig när det skulle tas blodprov. Ibland har man änglavakt :)

Krya på sej, hela familjen! :krama

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC

du, janne och monica är snart uppe i sadeln igen :) krya på dig sötis :pannkyss :krama :kiss

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...