Har justerbar ruta på min, följde visserligen med men tror de går att hitta för rimliga stålar.
Det gick ju riktigt bra med privatiseringen där också. Går ju för övrigt bara skräniga nysvenskar på burgården, har kommit på mig själv med att ta omvägar för att slippa höra kacklet.
Det gick ju riktigt bra med privatiseringen där också. Går ju för övrigt bara skräniga nysvenskar på burgården, har kommit på mig själv med att ta omvägar för att slippa höra kacklet.
Kan ju bero på att jag inte Är kommunist? ?Han kan väl lägga sitt engagemang i en skola med en idé och avsikt om lärande? Den här verkar ju ha en ledning som inte förstått sitt uppdrag. Lärarjobb lär väl finnas och ju kräsnare de blir, desto mer lär väl skolledningarna få rätta sig.
Annars finns ju Norge.
Jag vill dessutom ta tillfället i akt och påtala att du är den knepigaste kåmmhunist jag stött på.
Fridens
Edit;
Eller ja, du och Blöjräsern då.
Kan ju bero på att jag inte Är kommunist? ��
Vad är det här med människors tvångsmässiga mani att sätta etiketter på allt dom inte förstår?
Kalla mig hellre vansinnigt förnuftig är du snäll.
1. Jag är nöjd med min tolkning.
2. Jag vet inte, det är ju tvångsmässigt och gör det svåra lite lättare.
3. Jag har läst din byggtråd. Jag är med till vansinnigt, men förnuftig kommer nog dröja och förväxla inte min blyga undfallenhet med snällhet.
Kan ju bero på att jag inte Är kommunist? ��
Vad är det här med människors tvångsmässiga mani att sätta etiketter på allt dom inte förstår?
Kalla mig hellre vansinnigt förnuftig är du snäll.
Du har nog svårt att förstå min speciella humor ibland Skäggis, eller så har du aspergers.Gnäller på rika och klamrar judar för allt möjligt.
Nejdå, du är sannerligen en nyliberal.
Vart vill du komma med detta?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin