Vad fick dig att le idag?

RobbanGBG

Medlem
Gick med
26 Oct 2015
Ort
Göteborg
Hoj
-53, Matchless G80S; -13 Suzuki Gladius
Någon har gett återbud till dubbelkurs - riskett och risktvå på Stora Holm imorgon, jag fick dem. Hyfsat mycket bättre än att vänta till i Augusti :)
 

faloxe

Medlem
Gick med
8 Jun 2016
Ort
Uddevalla
Hoj
Daytona 675 -07 och så småning om kanske något motardliknande
Sms om att min Schuberth-hjälm finns att hämta på Posten :)
 

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
no
Svarade på en annons på Blocket, en tjej skulle sälja en reservdel till en bil, efter ett antal mail fram och tillbaka om att hon inte hade en susning vad det var hon skulle sälja, så fortsatte vi surra om ditt och datt, och nu är vi nästan gifta :crash
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Svarade på en annons på Blocket, en tjej skulle sälja en reservdel till en bil, efter ett antal mail fram och tillbaka om att hon inte hade en susning vad det var hon skulle sälja, så fortsatte vi surra om ditt och datt, och nu är vi nästan gifta :crash

Bjud henne på en :fika så kanske du får :ligga :)
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Svarade på en annons på Blocket, en tjej skulle sälja en reservdel till en bil, efter ett antal mail fram och tillbaka om att hon inte hade en susning vad det var hon skulle sälja, så fortsatte vi surra om ditt och datt, och nu är vi nästan gifta :crash

Har "hon" frågat om du kan skicka kontanter, alternativt bankdetaljer, än?
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Knix i ösregn! Bra träning för gaskontrollen. Fick bara ett par bakhjulssläpp minsann!
 

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
MT-07 -16
Mailade Virex och frågade om ett avgasystem som jag sett på Youtube men som inte fanns på deras sida. Fick följande som svar:

Hi,
this is model is possible only for motorbike in my company.
Is very problem for you but is not solution.
Thanks.

Tack :rofl
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Mekandet med den gamla slitna övningskörningshondan jag har ståendes i garaget fortlöper långsamt. Nästa person som ska övningsköra på den är mycket kort i rocken, så diskuterade att köpa ett sänkningslänkage med hennes sambo, så kom jag på att där sitter ju en öhlinsdämpare på den, så ut och kolla om den har höjdjustering... Och det hade den självklart. :tummenupp
Sedan bytte jag beläggen på det oket som inte har fastdragna och sönderdragen sprint för beläggen, och upptäckte att någon tidigare ägare har lyckats kröka ett par små hållare för beläggen på fjäderbläcket som spänner mot dem så att det inte går att montera i belägg på rätt sätt. Denna tidigare ägare har då, vad det verkar, krökt öglorna på beläggen för att få dit dem. :rofl
Med nya, korrekt monterade, belägg så blev helt plötsligt bromsen väldigt mycket mer distinkt. Nu ska bara mitt begagnade ok komma hem så jag kan renovera högersidan med, sen kommer ju hojen att vara värsta rejshögen. (Sagt med Kisa-dialekt, för extra dubbel innebörd)

Och, om jag orkar byta radialpackningarna på gaffelbenen så kanske jag tar och åker till gåsen med aset i helgen. :hihi
 

Tomas72

Medlem
Gick med
6 Jul 2014
Ort
Södra Sverige
Hoj
Ducati Monster 821; Suzuki KingQuad 500 AXi
Blev positivt överraskad av Biltemas tankväska som jag köpte igår och använde idag. 395 riksdaler var billigt!!
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Halvkul..

QgGe.jpg
 
Nyheter
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

Top