Som Yngwe Malmsten. Tekniskt brilliant men utan särskilt mycket inlevelse eller känsla.
Stannade till på Brahehus för att skyffla in lite mat i foderluckan. Framför i kön står en skåning. Han bräker ur sig sin beställning och tjejen bakom disken svarar lite förvirrat. På engelska!
Sent from my computer using the internet
Jag är på hennes sida, man ska tala engelska med dylika människor. Jag tog emot en lastbilschaufför en gång när jag jobbade som vakt på ett ställe. Han började snacka utrikiska med mig och jag bad honom att tala engelska då jag inte förstod.
Då vrålade han mig bara i ansiktet och förklarade att han var från Skåne och minsann pratade svenska. Så här i efterhand önskar jag att jag hade bett honom ha med sig en skrivplatta när han är i riktiga Sverige...
– Vi har hört hur frustrerade konstnärerna är och nu vill vi gärna hjälpa dem bli av med sin skam. Hittills har konstnärerna gått fria. Här är en möjlighet att bidra med egna pengar", säger Dansk folkepartis kulturtalesman Alex Ahrendtsen.
Tre saker fick mig att le nyss.
1. Bytte från Telia till en annan mobiloperatör eftersom jag tröttnat på att sitta timmar i telefonkö.
Fick ett sms att nu finns ditt nya sim-kort att hämta på posten.
Fem minuter senare fick jag ett sms från Telia där dom hoppades att jag var nöjd med dom och dom var så tacksamma så för att jag var deras kund.
2. På väg till affären passerade jag en bil med en stressad yngling som hoppade ut ur bilen och sprang fram till nån som stod och väntade på trottoaren.
Han sa: - "ey, mannen, förlåt att jag är sen asså, den där jävla gps:en, förståru?"
3. Tjejen inne i affären som gick runt bland mejerivarorna, pratade i headset och RÖKTE EN CIGG!!
Mitt liv är spännande just nu
MariahallenUäk vilken affär så jag slipper handla där ever.
Mariahallen
Tre saker fick mig att le nyss.
1. Bytte från Telia till en annan mobiloperatör eftersom jag tröttnat på att sitta timmar i telefonkö.
Fick ett sms att nu finns ditt nya sim-kort att hämta på posten.
Fem minuter senare fick jag ett sms från Telia där dom hoppades att jag var nöjd med dom och dom var så tacksamma så för att jag var deras kund.
2. På väg till affären passerade jag en bil med en stressad yngling som hoppade ut ur bilen och sprang fram till nån som stod och väntade på trottoaren.
Han sa: - "ey, mannen, förlåt att jag är sen asså, den där jävla gps:en, förståru?"
3. Tjejen inne i affären som gick runt bland mejerivarorna, pratade i headset och RÖKTE EN CIGG!!
Mitt liv är spännande just nu
Hell RapVilken operator blev det?
Värnplikten återinförs 2019, med militär grundutbildning för både kvinnor och män inom ramen för lagen om totalförsvarsplikt. Det blir förslaget från utredningen om den framtida personalförsörjningen i Försvarsmakten, erfar SvD.
Källa: http://www.svd.se/utredning-varnpli...om/laget-i-forsvaret?ref=iphone.svdapp.svd.se
Hoppas verkligen det genomförs, det behövs utav flera anledningar!
Nja, rätt många medborgare i det här landet som inte bör få träning i strid...
Värnplikten återinförs 2019, med militär grundutbildning för både kvinnor och män inom ramen för lagen om totalförsvarsplikt. Det blir förslaget från utredningen om den framtida personalförsörjningen i Försvarsmakten, erfar SvD.
Källa: http://www.svd.se/utredning-varnpli...om/laget-i-forsvaret?ref=iphone.svdapp.svd.se
Hoppas verkligen det genomförs, det behövs utav flera anledningar!
Nja, rätt många medborgare i det här landet som inte bör få träning i strid...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|